Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Informatie uitbetalingen prijzengeld voetbalwedden.net

Hallo,
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthejoery92 in 29-04-2012 17:19 Algemeen
in 29-04-2012 17:19 Algemeen
170 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
retsleppa:
Hoi allemaal,
Is er iets veranderd in het klassement van VW10? Ik sta opeens 1e met 9 goed.
Er was volgens mij een winnaar met 10 goed. Klopt dit?

Dat klopt Retsleppa. Er was niet volgens de regels gespeeld en zodoende werd de nr1 uit de uitslag verbannen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
arjanb:
nottripping:
sundayem:
De VW10 van komend weekend lijkt wel erg makkelijk met alle favorieten thuisspelend. Zie hem dus zeker vallen.

Die gaan natuurlijk nooit allemaal winnen :d

ik vind niet, dat alle thuisploegen de favoriet zijn :P

Zou wel lachen zijn, als alle thuisploegen keer winnen :P
Iedereen die vw spel vergeten in te vullen is of niet actieve members winnen allemaal het vwspel dan!
0 Vind ik leuk's
hehehe dat zou wat zijn ja :d
En nee ik vind ook niet dat alle thuisploegen favo zijn.
0 Vind ik leuk's
-
Ik voel aan m'n water dat ik vw10 komend weekend ga winnen :D
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
arjanb:

Welk water? Bronwater? Of bedoel je dat heilige water dat ze in de kerk gebruiken??
Ik had vanmiddag koffiedik gekeken (Douwe Egberts) dat jij niet wint, maar ik waarschijnlijk wel :p
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
arjanb:

Welk water? Bronwater? Of bedoel je dat heilige water dat ze in de kerk gebruiken??
Ik had vanmiddag koffiedik gekeken (Douwe Egberts) dat jij niet wint, maar ik waarschijnlijk wel :p

:)! Als de favorieten winnen.....ja als!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Trouwens mag ik VW erop wijzen dat Belgische spelers bij Unibet, die dit jaar naar Unibet.be zijn gegaan om zich in orde te stellen met de Belgische wetgeving, allemaal een nieuwe spelersnaam hebben moeten doorgeven. En dat je als Belg sinds november automatisch op de Belgische site komt en je met de vroegere spelersnaam en inloggegevens niets meer bent!
0 Vind ik leuk's
vonloite:
thijspronk:
arjanb:

:)! Als de favorieten winnen.....ja als!

Wahahaha, hoop het voor je :P
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
leonardo1965:
Trouwens mag ik VW erop wijzen dat Belgische spelers bij Unibet, die dit jaar naar Unibet.be zijn gegaan om zich in orde te stellen met de Belgische wetgeving, allemaal een nieuwe spelersnaam hebben moeten doorgeven. En dat je als Belg sinds november automatisch op de Belgische site komt en je met de vroegere spelersnaam en inloggegevens niets meer bent!

Dat weten we maar als te goed Leo! Dit 'probleem' gaan we vanaf 2013 ook zeker tackelen, let maar op :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
leonardo1965:

Dat weten we maar als te goed Leo! Dit 'probleem' gaan we vanaf 2013 ook zeker tackelen, let maar op :-)

Super!! (y) (y) (y)
PS/ had ook NIETS anders verwacht ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.