Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakerspel: vragen en/of opmerkingen

Yes ik sta 1stes in het bookmakerspel.
Met nog 3 rondes te gaan heb ik een mooie prijs in het zicht.
Edit moderator : Het bookmakerspel bestaat inmiddels niet meer omdat voetbalwedden zich meer wil richten op de wedtips-competitie en het vw10 jackpot spel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 1-12-2008 20:38 Algemeen
in 1-12-2008 20:38 Algemeen
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik doe niet mee om anderen meer kans te geven op de prijzen! Heb gisteren wel gewonnen met mijn bet op Chelsea maar dat was bij Unibet en niet bij de bookmakergame.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bookmakergame doe ik ook niet meer aan mee. Ik vind het veel leuker dat dezelfde versie hier nu op voetbalwedden te spelen is. En er zijn ook nog geldprijzen te winnen ook nog dat maakt het leuk en spannend!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik ben all in gegaan op arsenal, ik had weinig te kiezen, maar de quote van 3,35 lag me wel. En dan wint arsenal met 1-2.

Ik ben benieuwd hoe de concurentie het doet, want ik kom nu uit op: 3.35 x € 499 = ongeveer 1.670

Een paar rot ronden achter de kiezen, dus ik denk dat ik er wel naast zit, maar toch een leuke afsluiter.
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Misschien is er nog hoop, want een paar leuke (voor sommige dus niet) uitslagen:

Manchester United - Aston Villa 0 - 1
Chelsea - Everton 3 - 3
Tottenham - Wolverhampton 0 - 1
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
De standen en uitslagen zijn geupdate. We spelen deze week de laatste speelronde in deze ronde dus bekijk goed waar je je geld (als je dat nog hebt) op inzet. Volgende week worden de prijzen verdeeld.

Iedereen veel succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Nieuwe ronde nieuwe kansen :) Ik was 17 dagen op vakantie geweest en kon zodoende niet meespelen. Vanaf volgende ronde speel ik uiteraard weer mee.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Heb eigenlijk maar 2x meegedaan. Best jammer want er zijn leuke prijzen te winnen! Het word voor mij alles of niks omdat het de laatste speelronde is. 637 moet in 1x ingezet worden. Kan Wolves voor een verrassing zorgen?? Misschien West Ham? Ik ben er nog niet over uit! Zou geniaal zijn weet ik me door deze move in de top 3 te nestelen;)
0 Vind ik leuk's
ik heb 500 ingezet op hertha
als dat lukt heb ik aardig wat:P

is de volgende ronde ook met prijzen?
ik wil volgende ronde wel actief gaan mee doen
0 Vind ik leuk's
[quote]ik heb 500 ingezet op hertha als dat lukt heb ik aardig wat:P is de volgende ronde ook met prijzen? ik wil volgende ronde wel actief gaan mee doen

Jahzeker de volgende ronde is ook met prijzen een ronde bestaat uit 6 speelrondes zie de handleiding van het bookmakerspel. Om voorspellingen door te geven kost maar enkele minuten dus zeker de moeite waard om mee te spelen ;-)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wel een moeilijke ronde deze keer :

Monchengladbach - VFL Wolfsburg € 3.25 € 3.25 € 2.15 €
FSV Mainz 05 - 1.FC Koln € 2.10 € 3.25 € 3.35 €
Hannover 96 - Eintracht Frankfurt € 2.50 € 3.20 € 2.70 €
Hertha BSC - 1.FC Nurnberg € 2.00 € 3.30 € 3.60 €
Bayern Munchen - SC Freiburg € 1.15 € 8.25 € 15.00 €
Tottenham Hotspur - Blackburn Rovers € 1.45 € 4.00 € 7.00 €
Chelsea - West Ham United € 1.25 € 5.50 € 12.00 €
Stoke City - Aston Villa € 2.95 € 3.25 € 2.30 €
Bolton Wanderers - Wigan Athletic € 2.10 € 3.25 € 3.35 €
Birmingham City - Everton € 2.75 € 3.25 € 2.45

Ik heb nog wel twee interssante wedstrijden gevonden. Ik vind Wolfsburg uit tegen Monchengladbach interessant evenals Eintracht Frankfurt die bij Hannover op bezoek moeten. Hannover verlies bijna alles en daarom zit er genoeg value op 2.70 voor Frankfurt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.