Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakerspel: vragen en/of opmerkingen

Yes ik sta 1stes in het bookmakerspel.
Met nog 3 rondes te gaan heb ik een mooie prijs in het zicht.
Edit moderator : Het bookmakerspel bestaat inmiddels niet meer omdat voetbalwedden zich meer wil richten op de wedtips-competitie en het vw10 jackpot spel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 1-12-2008 20:38 Algemeen
in 1-12-2008 20:38 Algemeen
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Jaa die 2 vind ik ook interessant! Hannover heeft inderdaad een hoop verloren en Frankfurt doet het erg goed.. Alleen is de vraag of Hannover de lijn weet door te trekken aangezien ze vorige week wonnen bij Freiburg!
0 Vind ik leuk's
idd, wie weet heeft Hannover de moraal terug gevonden
0 Vind ik leuk's
Veni, vidi, vici
All in op Aston Villa
0 Vind ik leuk's
400 op Tottenham & 100 op Hull City.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
[quote]All in op Aston Villa

Lol, zou je dat wel doen adofan?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]400 op Tottenham & 100 op Hull City.

Leuk, ik ga voor Portsmouth :p
0 Vind ik leuk's
Veni, vidi, vici
[quote]Leuk, ik ga voor Portsmouth :p

Alles op portsmouth? Kan slim zijn. Hull city heeft haar laatste 10 uitwedstrijden niet weten te winnen. Misschien word deze wedstrijd wel de ommezwaai (lees: denk het dus niet) ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
haha ok ik stap er vanaf, na die 9punten aftrek :d
het moraal van die jongens zal nu wel gebroken zijn
0 Vind ik leuk's
Veni, vidi, vici
Ja, of ze gaan er nog voor om degradatie te voorkomen. In theorie kan het ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het bookmakerspel voor ronde 9 is voorbij. Momenteel gaan we ons richten op het WK voetbal en ligt het bookmakerspel even stil. Vanaf volgend seizoen gaan we natuurlijk weer volop aan de slag met het Bookmakerspel.

Mogelijk gaan we ook wat verbeteringen doorvoeren waardoor het Bookmakerspel nog leuker kan gaan worden. Dit even ter informatie.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.