Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakerspel: vragen en/of opmerkingen

Yes ik sta 1stes in het bookmakerspel.
Met nog 3 rondes te gaan heb ik een mooie prijs in het zicht.
Edit moderator : Het bookmakerspel bestaat inmiddels niet meer omdat voetbalwedden zich meer wil richten op de wedtips-competitie en het vw10 jackpot spel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 1-12-2008 20:38 Algemeen
in 1-12-2008 20:38 Algemeen
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
het is een zeer leuk spel moet ik zeggen!
0 Vind ik leuk's
[quote]het is een zeer leuk spel moet ik zeggen!

Mee eens, helaas doe ik het deze eerste ronde niet zo best :( maja, ook heel mooi dat iedereen straks weer overnieuw begint! (y)
0 Vind ik leuk's
[quote]

Mee eens, helaas doe ik het deze eerste ronde niet zo best :( maja, ook heel mooi dat iedereen straks weer overnieuw begint! (y)

Ik was de eerste ronde vergeten in te vullen. Nu heb ik gelukkig afgelopen ronde wel verdubbeld en zie ik dat ik gewoon 5des sta. Ik zie verder wel hoeveelste ik ga eindigen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote][quote]

Ik was de eerste ronde vergeten in te vullen. Nu heb ik gelukkig afgelopen ronde wel verdubbeld en zie ik dat ik gewoon 5des sta. Ik zie verder wel hoeveelste ik ga eindigen.

Je hebt, net als ik, alles op Tottenham ingezet? Best riskant natuurlijk :p
0 Vind ik leuk's
Je hebt, net als ik, alles op Tottenham ingezet? Best riskant natuurlijk :p

Klopt ik had alles op Tottenham ingezet. Ik moest wel alles of niets spelen. Gelukkig is het goed uitgepakt en zal ik om mee te blijven doen voor prijzen komende rondes weer alles of niet spelen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote] Je hebt, net als ik, alles op Tottenham ingezet? Best riskant natuurlijk :p

Klopt ik had alles op Tottenham ingezet. Ik moest wel alles of niets spelen. Gelukkig is het goed uitgepakt en zal ik om mee te blijven doen voor prijzen komende rondes weer alles of niet spelen.

Nog een keer alles of niets? Risky :p Ik ga het deze ronde rustig aan doen.
0 Vind ik leuk's
Het is wel riskant dat zeker. Natuurlijk ook afhankelijk van welke wedstrijden er aangeboden worden. Ik ben wel van mening dat dit type bookmakerspel heel agressief gespeeld moet worden om te winnen. Net zoals bij poker hebben agressieve spelers meer winst.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Het is wachten tot ik weer kan spelen. Was een beetje snel blut gegaan op een risicovolle wedstrijd. Helaas ging de weddenschap mis ,als die weddenschap wel goed gegaan was dan zou ik nu zeker eerste staan.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Yes ik had Malaga CF - Valencia € 2.90 € 3.30 € 2.30 2 € 1050
goed nu heb ik in ieder geval gedubbeld en ga ik afhankelijk van de stand kijken of ik wat minder risico ga nemen of niet. Als ik een prijs win dan schenk ik deze aan de ´Samen staan we sterk actie.´
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Yes ik had Malaga CF - Valencia € 2.90 € 3.30 € 2.30 2 € 1050
goed nu heb ik in ieder geval gedubbeld en ga ik afhankelijk van de stand kijken of ik wat minder risico ga nemen of niet. Als ik een prijs win dan schenk ik deze aan de ´Samen staan we sterk actie.´
nice wedden je staat eerste. wens je veel suc6 met laatste ronde.
moge de gene met meest geluk winnen, en slimste tactiek ook wel :d
wat zijn de prijzen trouwen weet je da ??
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.