Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakerspel: vragen en/of opmerkingen

Yes ik sta 1stes in het bookmakerspel.
Met nog 3 rondes te gaan heb ik een mooie prijs in het zicht.
Edit moderator : Het bookmakerspel bestaat inmiddels niet meer omdat voetbalwedden zich meer wil richten op de wedtips-competitie en het vw10 jackpot spel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 1-12-2008 20:38 Algemeen
in 1-12-2008 20:38 Algemeen
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]
nice wedden je staat eerste. wens je veel suc6 met laatste ronde.
moge de gene met meest geluk winnen, en slimste tactiek ook wel :d
wat zijn de prijzen trouwen weet je da ??

Jij ook succes gewenst pokerdk met het bookmakerspel. Ik kwam dit tegen over de prijzen :

Wat zijn de prijzen van het Bookmakerspel?
Wanneer u na een ronde (één ronde bevat 5 speelrondes) bij de eerste 3 staat heeft u onderstaande prijs gewonnen. Prijzen kunnen gedurende het spel worden aangepast.

* Eerste plaats: 100 euro
* Tweede plaats: 60 euro
* Derde plaats: Officieel Valencia Shirt
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote][quote]
nice wedden je staat eerste. wens je veel suc6 met laatste ronde.
moge de gene met meest geluk winnen, en slimste tactiek ook wel :d
wat zijn de prijzen trouwen weet je da ??

Jij ook succes gewenst pokerdk met het bookmakerspel. Ik kwam dit tegen over de prijzen :

Wat zijn de prijzen van het Bookmakerspel?
Wanneer u na een ronde (één ronde bevat 5 speelrondes) bij de eerste 3 staat heeft u onderstaande prijs gewonnen. Prijzen kunnen gedurende het spel worden aangepast.

* Eerste plaats: 100 euro
* Tweede plaats: 60 euro
* Derde plaats: Officieel Valencia Shirt

oke bedankt, (y)
0 Vind ik leuk's
Ik ga vanaf nu ook weer mee doen ;)
hopen op meer succes dan de vorige keer
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik ga vanaf nu ook weer mee doen ;)
hopen op meer succes dan de vorige keer

Leuk dat je er weer bij bent annovic :-) Spread the word...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het is toch niet zo dat iedereen na ronde 5 weer op 500 begint, maar alleen degenen die onder de 500 zitten, daarvan wordt de bankroll toch weer opgewaardeerd tot € 500? Of begint iedereen dan weer op € 500?
0 Vind ik leuk's
Iedereen begint inderdaad opnieuw met 500 €.
0 Vind ik leuk's
[quote]Het is toch niet zo dat iedereen na ronde 5 weer op 500 begint, maar alleen degenen die onder de 500 zitten, daarvan wordt de bankroll toch weer opgewaardeerd tot € 500? Of begint iedereen dan weer op € 500?

Jep, iedereen start weer met 500 euro. Wel zo eerlijk toch?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Wat jammer nou ik zal niet in de prijzen vallen. Ik had een aardige safebet geplaatst namelijk Newcastle-Blackpool (1) maar verliest Newcastle thuis gewoon met 0-2 onwaarschijnlijk. Had ik zelf ook nog op Everton-Manchester United ingezet en staat het 1-3 in de 91ste minuut wordt het toch nog 3-3 wat een pech.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik zie dat er nog een klein bugje zit in het bookmakerspel. Bij mijn profiel staat :
- Actuele ronde: 4
- Actuele speelronde: 2 van de 5
- Beschikbare saldo: € 1275.00
- Actuele positie 1e.

Ik keek even en zie mezelf toch echt 20ste staan.
20. wedden € 1275.00
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Unibet heeft de drie winnaars van het laatste bookmakerspel gecrediteerd. Super service! We houden een korte zomerstop en komen in augustus bij jullie terug. Dit geldt ook voor de vw10. Wij willen Bwin en Unibet bedanken voor deze geweldige acties. Elke maand weer winnaars die tijdig en zonder problemen worden uitbetaald. Laten we zo doorgaan!
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.