Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakerspel: vragen en/of opmerkingen

Yes ik sta 1stes in het bookmakerspel.
Met nog 3 rondes te gaan heb ik een mooie prijs in het zicht.
Edit moderator : Het bookmakerspel bestaat inmiddels niet meer omdat voetbalwedden zich meer wil richten op de wedtips-competitie en het vw10 jackpot spel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 1-12-2008 20:38 Algemeen
in 1-12-2008 20:38 Algemeen
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ben87:
vonloite:
ben87:
Hallo,
Ik kan geen voorspellingen doorgeven omdat ik mijn gebruikersnaam moet doorgeven, echter heb ik dit 2 jaar geleden al gedaan en ook al een aantal keer dit spel gespeeld.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ben

Wat geeft hij dan voor een foutmelding? Horen het graag.
grz

als ik voorspellingen door wil geven. krijg ik te zien: Wat is je actuele gebruikersnaam bij Unibet?
Dan vul ik mijn gebruikersnaam in. vervolgens krijg ik deze melding: Deze gebruikersnaam voor Unibet.com is al bij ons bekend. Klik hier om een gratis account bij Unibet.com aan te maken.

We zoeken het uit. Houd je op de hoogte via dit topic.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Denk je met 10.000 euro een astronomisch hoge score te hebben behaald, zit er zo'n wijsneus tussen die nog beter gescoord heeft! :-@ ;-)
Zit er niets anders op dan willymeuf te feliciteren met zijn 1ste plek, 13.000 euro dat is echt heel knap. En ach, met een mooie 2de prijs van 60 euro ben ik ook al meer dan tevreden.
VW en Unibet, bedankt voor de organisatie/sponsoring!
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!
sint:
Denk je met 10.000 euro een astronomisch hoge score te hebben behaald, zit er zo'n wijsneus tussen die nog beter gescoord heeft! :-@ ;-)
Zit er niets anders op dan willymeuf te feliciteren met zijn 1ste plek, 13.000 euro dat is echt heel knap. En ach, met een mooie 2de prijs van 60 euro ben ik ook al meer dan tevreden.
VW en Unibet, bedankt voor de organisatie/sponsoring!

Prijzen zijn aangepast zelfs! Je wint 110! Je naam is doorgegeven aan de bookmaker. Gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Haha, serieus? Nou dat is wel heel erg mooi!
Bedankt!
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!
Vandaag zijn wij er, helaas, achter gekomen dat de berekeningen zoals we vanaf speelronde 2 van het huidige Bookmakerspel hebben doorgevoerd niet bleken te kloppen. Bij alle deelnemers werden de winsten niet goed berekend waardoor er een groot aantal deelnemers te veel heeft in kunnen zetten in de opvolgende speelronde(s). Deze fout is ontstaan nadat we op 23 april een update hebben doorgevoerd.
Alle inzetten én voorspellingen verwijderd vanaf speelronde 2
Door de verkeerde berekeningen hebben we helaas alle inzetten en voorspellingen van ALLE deelnemers vanaf speelronde 2 moeten verwijderen. Het was spijtig genoeg niet mogelijk om de standen opnieuw te berekenen aangezien er deelnemers waren die op basis van verkeerde getallen reeds voorspellingen (en dus de inzetten) konden bepalen.
Ik heb mijn voorspellingen voor deze week al ingevoerd, wat nu?
Deze moet je opnieuw invoeren en opslaan.
Hoe nu verder?
De speelrondes 1 en 2 (in het actuele spel) hebben we gelukkig kunnen behouden. Alle tussenstanden én scores zijn vandaag geupdate. Voor deze ronde van het Bookmakerspel zijn na deze week nog 2 complete speelrondes. Het spel duurt dus nog ongeveer 2,5 week.
Welgemeende excuses!
We willen hierbij onze oprechte excuses maken aan je maken, we doen dit niet expres maar willen wel een eerlijk spel aanbieden. Bij deze dus onze welgemeende excuses voor de eventuele overlast. Mocht je verder vragen hebben over het Bookmakerspel, stel deze dan in dit topic.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Er is iets mis met het bookmakerspel, mijn saldo staat nu op 0, terwijl ik 125 aan odd 9 goed had en dus op 1125 hoor te staan. Hebben anderen hier ook last van?
Kan iemand van de crew dit verhelpen?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ja bij mij gaat het ook niet helemaal goed, ik heb nog het saldo van vorige week.
Zal wel goed komen ;-) ik heb er geen haast bij (h)
0 Vind ik leuk's
Een dag niet gegokt is als een dag niks gewonnen.
thijspronk:
Er is iets mis met het bookmakerspel, mijn saldo staat nu op 0, terwijl ik 125 aan odd 9 goed had en dus op 1125 hoor te staan. Hebben anderen hier ook last van? Kan iemand van de crew dit verhelpen?

Bij deze!
arendjansma:
Ja bij mij gaat het ook niet helemaal goed, ik heb nog het saldo van vorige week. Zal wel goed komen ;-) ik heb er geen haast bij (h)

Bij deze!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bij mij klopt er denk ik iets niet in het bookmakerspel.
Dit zijn mijn voorspellingen van vorige week:
Wedstrijden Uitslag Voorspelling Inzet Winst/Verlies
Liverpool - Queens Park Rangers 1-0 1 (€1.26) Inzet: €174.00 € 219.24
Newcastle United - Arsenal 0-1 2 (€1.72) Inzet: €174.00 € 299.28
Swansea City - Fulham 0-3 2 (€4.10) Inzet: €74.00 € 303.40
Tottenham Hotspur - Sunderland 1-0 1 (€1.37) Inzet: €174.00 € 238.38
Wigan Athletic - Aston Villa 2-2 2 (€3.95) Inzet: €99.00 € -99.00
Nu heb ik deze week maar €695,95 om in te zetten. Ik vermoed dat dit het bedrag van vorige week is?
0 Vind ik leuk's
Het klopt inderdaad net als vorige week niet
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.