Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakerspel: vragen en/of opmerkingen

Yes ik sta 1stes in het bookmakerspel.
Met nog 3 rondes te gaan heb ik een mooie prijs in het zicht.
Edit moderator : Het bookmakerspel bestaat inmiddels niet meer omdat voetbalwedden zich meer wil richten op de wedtips-competitie en het vw10 jackpot spel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 1-12-2008 20:38 Algemeen
in 1-12-2008 20:38 Algemeen
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het bookmakerspel gaat deze zomer wel door in een andere variant namelijk de wk voetbal pool.
Ben in ieder geval benieuwd wat voor metamorfose het bookmakerspel ondergaat voor volgend seizoen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Suggesties voor verbeteringen zijn altijd welkom...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het bookmakerspel zal over 42 dagen weer beginnen voorspellingen kunnen nu al gemaakt worden. Ik ga zeker weer meespelen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik zie in de statistieken dat er deze maand al reeds 20 nieuwe spelers zich hebben aangemeld. Gaat weer leuk worden dus ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Ik zie in de statistieken dat er deze maand al reeds 20 nieuwe spelers zich hebben aangemeld. Gaat weer leuk worden dus ;-)

Hoe meer deelnemers hoe leuker. Het gaat helemaal leuk worden als het bookmakerspel zo ontwikkeld is dat iedereen de statistieken van alle deelnemers kunnen bekijken. :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik bekeek net het programma voor het bookmakerspel maar zag dat er alleen wedstrijden te voorspellen zijn uit Frankrijk. Vorig seizoen waren de wedstrijden gemixed uit verschillende landen. Kunnen er voor dit seizoen alleen voorspellingen doorgegeven worden van 1 competitie per ronde ? Ik vind het in ieder geval stukken leuker als er gewoon voorspellingen per ronde van meerdere competities doorgegeven kunnen worden.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Ik bekeek net het programma voor het bookmakerspel maar zag dat er alleen wedstrijden te voorspellen zijn uit Frankrijk. Vorig seizoen waren de wedstrijden gemixed uit verschillende landen. Kunnen er voor dit seizoen alleen voorspellingen doorgegeven worden van 1 competitie per ronde ? Ik vind het in ieder geval stukken leuker als er gewoon voorspellingen per ronde van meerdere competities doorgegeven kunnen worden.

Nee, alleen voor de eerste ronde hebben we de Franse Lique 1 gekozen aangezien daar de eerste competitieronde reeds van bekend was (inclusief odds). Zodoende hebben we deze gekozen. Natuurlijk komen ook de Belgische, Duitse, Spaanse, Italiaanse en Engelse wedstrijden aan bod ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik ga dit jaar ook weer meedoen! Leuk dat jullie het bookmakerspel weer nieuw leven hebben ingeblazen. Blijven de prijzen gelijk of gaat hier nog wat mee gebeuren?

Misschien extra freebets voor Unibet? Of een gratis draai aan de roulettetafel? Ik zie dat we weer 500 euro tot onze beschikking hebben, is het niet leuker om hier 750 of 1000 euro van te maken?
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
[quote]

Nee, alleen voor de eerste ronde hebben we de Franse Lique 1 gekozen aangezien daar de eerste competitieronde reeds van bekend was (inclusief odds). Zodoende hebben we deze gekozen. Natuurlijk komen ook de Belgische, Duitse, Spaanse, Italiaanse en Engelse wedstrijden aan bod ;-)

Ok duidelijk voor een ronde alleen maar Frans voetbal is nog wel te doen. Mooi in elk geval dat er variatie in gaat zitten.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Nog even ter herinnering het bookmakerspel staat weer op het punt van beginnen. Om precies te zijn over 5 dagen en 8 uur.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.