Bookmakerspel: vragen en/of opmerkingen
Yes ik sta 1stes in het bookmakerspel.
Met nog 3 rondes te gaan heb ik een mooie prijs in het zicht.
Edit moderator : Het bookmakerspel bestaat inmiddels niet meer omdat voetbalwedden zich meer wil richten op de wedtips-competitie en het vw10 jackpot spel.
Met nog 3 rondes te gaan heb ik een mooie prijs in het zicht.
Edit moderator : Het bookmakerspel bestaat inmiddels niet meer omdat voetbalwedden zich meer wil richten op de wedtips-competitie en het vw10 jackpot spel.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik had ook verwacht dat Wighan zou winnen, en everton helemaal. Het loopt weer allemaal heel gek...
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Het blijven rare weken, het is ongelofelijk! Ik durf bijna niet meer in te zetten, afgelopen weekend weer zulke rare uitslagen. Het is momenteel echt 'gokken' waarbij je geen enkele zekerheid hebt. Er zijn in het Bookmakerspel een hoop mensen uitgevlogen, kan gebeuren!
Hakuna Matatttta.
Klopt ik had precies al dezelfde gedachte voetbal is en blijft soms zo onvoorspelbaar. Het is net als met poker grote upswings en grote downswings.
Toto Sigarenboer
Hoe gaat het trouwens met jullie? De nieuwe ronde van het bookmaker-spel is gestart!
Ik heb mijn eerste weddenschap gewonnen (Stoke City - Portsmouth werd 1-0 )
Ik heb nu 2.1 x 500 = 1.100 Euro daar. Doen jullie nog mee in de race? Of zijn jullie toevallig verrast door Arsenal? ^^ Die ging tegen Sunderland met 1-0 onderuit ;-)
Ik heb mijn eerste weddenschap gewonnen (Stoke City - Portsmouth werd 1-0 )
Ik heb nu 2.1 x 500 = 1.100 Euro daar. Doen jullie nog mee in de race? Of zijn jullie toevallig verrast door Arsenal? ^^ Die ging tegen Sunderland met 1-0 onderuit ;-)
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Ik had al mijn geld ingezet op Arsenal, ben het dus mooi kwijt! Jij staat derde volgens mij, op naar het gratis Valencia shirt óf natuurlijk de geldprijzen.
Succes!
Succes!
Hakuna Matatttta.
Nou, nou, 13 van de 32 deelnemers zijn er al uitgevlogen! En 5 van de overige 19 deelnemers hebben de eerste ronde verlies geleden!
Ik ben benieuwd, ik sta op dit moment 3e
Ik ben benieuwd, ik sta op dit moment 3e
Jammer ik was de bookmaker game vergeten voor vorige ronde. Omdat ik aan zoveel spellen meedoe vergeet ik nog weleens wat :) Nu heb ik maar op een kansloze wedstrijd ingezet in de hoop dat ik in 1x bovenaan sta :)
Toto Sigarenboer
Tjonge jonge, wat een ronde... Ik ben 650 kwijt geraakt door mijn 1ste 3 weddenschappen, gelukkig heb ik de 4e nog wel gewonnen! Hopelijk wint Chelsea ook nog, maar deze ronde is iniedergeval dik verlies (hopelijk ook bij de anderen ;-) )
Mooi, naar 64 minuten spelen staat het 0-2, daardoor zal mijn saldo 690 (+ 280 als Chelsea wint, maar dat is vrij zeker omdat het 0-2 staat)
gelukkig, het verlies is beperkt gebleven, Chelsea won met 0-3/
Ik heb nu dus 970 op mijn account, ben benieuwd hoe de anderen het hebben gedaan ;-)
Ik heb nu dus 970 op mijn account, ben benieuwd hoe de anderen het hebben gedaan ;-)