Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakerspel: vragen en/of opmerkingen

Yes ik sta 1stes in het bookmakerspel.
Met nog 3 rondes te gaan heb ik een mooie prijs in het zicht.
Edit moderator : Het bookmakerspel bestaat inmiddels niet meer omdat voetbalwedden zich meer wil richten op de wedtips-competitie en het vw10 jackpot spel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 1-12-2008 20:38 Algemeen
in 1-12-2008 20:38 Algemeen
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Morgenochtend zullen we de standen gaan berekenen. Je krijgt automatisch een email wanneer dit gebeurd is. Succes allen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik sta nu 3des in de nieuwe stand bij Bookmakergame met 1650. Alleen klopt de nieuwe stand niet omdat er staat dat ik 1650 verlies heb gemaakt terwijl dat ik 2 vd 3 wedstrijden goed had.
Ik had op alle 3 wedstrijden hieronder 1100 verspreid en 2 wedstrijden goed. Alle 3 de wedstrijden hadden +- 1,5 als odds. Dus 2 x 1,5 =3 dus zou ik uitkomen op +- 3000 ipv 1650. Ik denk dat het systeem wat de standen bij Bookmakergame berekend nog niet helemaal klopt. Ik zie nu dus dat het systeem heeft berekend dat ik op Stoke City had ingezet dit heb ik helemaal niet gedaan. Zie ook forumpost van eergisteren helemaal onderaan https://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/69/1/. Maar idd als ik op Stoke City ingezet zou hebben dan zou de stand wel kloppen idd. Maar gelukkig ken ik me zelf ik zou nooit op zulke ploegen tegen topclubs inzetten en mijn bevestiging is de forumpost die ik eergisteren gedaan had er staat duidelijk winst voor Manchester United bij :)
Hier heb ik ook neergezet welke tactiek ik gebruikte https://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/199/ nog weer een bewijs van dat de uitslag bij Bookmaker game verkeerd berekend is.

Stoke City Manchester United 0-2
Wigan Athletic Chelsea 3-1
Manchester City West Ham United 3-1

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik ben er al achter wat het is waarschijnlijk heb ik per ongeluk op Stoke City-Manchester United een 1 laten staan. Ik was er echt van overtuigd dat ik op Manchester in had gezet. Zie ook de forum links in de post hierboven. In elk geval is dit pech voor mij en zal ik het met de 3de plek op het moment moeten doen. Volgende keer zal ik in elk geval beter opletten op welk cijfer ik bij welke wedstrijd neerzet. Ik bedoel verschil 1ste plek en 3de plek is toch zeker een hele dag werken ;-)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik hoop dit maal in de prijzen te vallen ;-)

Dus een beetje save en proberen erdoorheen te komen, vorige keer ging ik vlak voor het einde onderuit, dat wil ik nu niet nog een keer :p
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Nee precies vorige keer was ik 2des geworden en wel in de rpijzen gevallen. Ik had toen zelfs 1 ronde vergeten in te stellen. Het is ook weer zo om echt de hoofdprijs te pakken zal er risico genomen worden. Maar ook weer niet teveel risico om zo wel in het prijzengeld te vallen :) Ook erg moeilijk keuze trouwens komende ronde in de Premier League ik zal het deze week eens goed bestuderen voordat ik een weddenscha ga plaatsen :

Hull City - Wigan Athletic € 2.75 € 3.30 € 2.45
Wolverhampton Wanderers - Portsmouth € 2.15 € 3.30 € 3.25
Burnley - Birmingham City € 2.25 € 3.30 € 3.05
Bolton Wanderers - Tottenham Hotspur € 3.65 € 3.30 € 2.00
Manchester United - Sunderland € 1.20 € 5.75 € 15.00
Arsenal - Blackburn Rovers € 1.25 € 5.10 € 13.50
West Ham United - Fulham € 2.00 € 3.30 € 3.65
Everton - Stoke City € 1.50 € 3.80 € 6.40
Chelsea - FC Liverpool € 2.25 € 3.20 € 3.25
Aston Villa - Manchester City € 2.60 € 3.25 € 2.60
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Thats just the game ;-)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Dat is inderdaad het leuke aan het spel dat je risico moet nemen om hoog te eindigen maar met teveel risico ben je je geld kwijt! That's the game...nice!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Dat is inderdaad het leuke aan het spel dat je risico moet nemen om hoog te eindigen maar met teveel risico ben je je geld kwijt! That's the game...nice!

Klopt en daarom was het helemaal zonde voor mij dat ik bij bookmakergame 1x een ronde vergeten was formulier in te vullen maar toch 2des was geworden en dat ik 1 ronde in had gezet op Stoke City terwijl dat ik Manchester United bedoelde.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hoe is het mogelijk... Everton speelt gelijk... Ik vlieg dus uit de top 3...
0 Vind ik leuk's
Ik ben er ook uit gevlogen op Hull City-Wighan Athletic. Wighan verloor helaas dus mijn hele bankroll kwijt. Ik ging nog eventueel voor de hoofdprijs met zoveel concurrentie moest ik wel risico nemen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.