Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op zo. 17 dec. 2017, 20:42 schreef vw-support:
Op zo. 17 dec. 2017, 17:03 schreef vikingator:

Hoe zit het met de bonussen van bet777. Wanneer worden ze verwerkt?

De bonussen die woensdag en donderdag zijn aangevraagd, zijn verwerkt. De bonussen die vrijdag, zaterdag en zondag zijn aangevraagd, worden morgen verwerkt.

Heb de mijne donderdag gestort. Nog geen bonus gekregen jammer genoeg

0 Vind ik leuk's
Op zo. 17 dec. 2017, 22:10 schreef vikingator:
Op zo. 17 dec. 2017, 20:42 schreef vw-support:
Op zo. 17 dec. 2017, 17:03 schreef vikingator:

Hoe zit het met de bonussen van bet777. Wanneer worden ze verwerkt?

De bonussen die woensdag en donderdag zijn aangevraagd, zijn verwerkt. De bonussen die vrijdag, zaterdag en zondag zijn aangevraagd, worden morgen verwerkt.

Heb de mijne donderdag gestort. Nog geen bonus gekregen jammer genoeg

Als je je username even wilt droppen, gaan we het voor je navragen.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op zo. 17 dec. 2017, 21:59 schreef thomas2x4u:
Op zo. 17 dec. 2017, 15:18 schreef vw-support:
Op zo. 17 dec. 2017, 12:33 schreef thomas2x4u:

Beste VW-support, op 13/12/2017 heb ik 50 euro gestort naar betfirst en daarna mijn username hier doorgegeven voor jullie 200% bonus actie. Ik kreeg van betfirst echter automatisch een bonus van 40 euro die ik niet gevraagd had. In de chat zeiden ze me dat ze dit gingen aanpassen binnen de 72 uur. Dit is tot op heden echter nog niet gebeurd... Kunnen jullie eens checken aub? Dank bij voorbaat. Username is thomasbetfirst1983

Alvast vriendelijk bedankt!

Yes, gaan we even voor je navragen.

Ben je een nieuwe of bestaande klant?

Bestaande :)

Je hebt je bonus - volgens BetFIRST - vrijdag ontvangen. Kun je dat controleren?

0 Vind ik leuk's

Hallo VW-support,

Ik had al een tijd een account bij BetFIRST maar nu met de promotie vrijdag een eerste storting gemaakt van €50. Ik wist dat de bonus maandag pas zou komen maar toch heb ik al twee bets van €25 geplaatst. Nu heb ik vandaag een bonus gekregen van €25 vanwege mijn eerste verloren weddenschap. Heeft dit invloed op mijn €100 bonus? Ik ben natuurlijk bereid om die €25 bonus te laten annuleren zodat ik die €100 bonus kan krijgen. Username is Bwieman.

Alvast bedankt ;)

Bericht gewijzigd door bobnl op ma 18 dec. 2017, 11:53
0 Vind ik leuk's
Op ma. 18 dec. 2017, 12:42 schreef vw-support:
Op zo. 17 dec. 2017, 21:59 schreef thomas2x4u:
Op zo. 17 dec. 2017, 15:18 schreef vw-support:
Op zo. 17 dec. 2017, 12:33 schreef thomas2x4u:

Beste VW-support, op 13/12/2017 heb ik 50 euro gestort naar betfirst en daarna mijn username hier doorgegeven voor jullie 200% bonus actie. Ik kreeg van betfirst echter automatisch een bonus van 40 euro die ik niet gevraagd had. In de chat zeiden ze me dat ze dit gingen aanpassen binnen de 72 uur. Dit is tot op heden echter nog niet gebeurd... Kunnen jullie eens checken aub? Dank bij voorbaat. Username is thomasbetfirst1983

Yes, gaan we even voor je navragen.

Ben je een nieuwe of bestaande klant?

Bestaande :)

Je hebt je bonus - volgens BetFIRST - vrijdag ontvangen. Kun je dat controleren?

username: rikhouwen

0 Vind ik leuk's

@vikingator, je hebt een andere gebruikersnaam doorgegeven - dat maakt het lastig :-)

We zullen 'm voor deze keer laten aanpassen, zodat je de bonus kunt ontvangen.

8 Vind ik leuk's

Hi, enig idee of de bonus van de stortingen vrijdag,zaterdag en zondag als verwerkt zouden moeten zijn?

username: muuskew

edit: @betfirst.be

Bericht gewijzigd door pjotros_m op ma 18 dec. 2017, 12:42
0 Vind ik leuk's
Op ma. 18 dec. 2017, 13:42 schreef pjotros_m:

Hi, enig idee of de bonus van de stortingen vrijdag,zaterdag en zondag als verwerkt zouden moeten zijn?

De bonussen zijn zojuist weer toegevoegd. Kan zijn dat je even opnieuw moet inloggen en/of vernieuwen.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 18 dec. 2017, 12:49 schreef bobnl:

Hallo VW-support,

Ik had al een tijd een account bij BetFIRST maar nu met de promotie vrijdag een eerste storting gemaakt van €50. Ik wist dat de bonus maandag pas zou komen maar toch heb ik al twee bets van €25 geplaatst. Nu heb ik vandaag een bonus gekregen van €25 vanwege mijn eerste verloren weddenschap. Heeft dit invloed op mijn €100 bonus? Ik ben natuurlijk bereid om die €25 bonus te laten annuleren zodat ik die €100 bonus kan krijgen. Username is Bwieman.

Alvast bedankt ;)

Wil je eens kijken of BetFIRST dit zelf al heeft gedaan?

1 Vind ik leuk's
Op ma. 18 dec. 2017, 16:21 schreef vw-support:
Op ma. 18 dec. 2017, 13:42 schreef pjotros_m:

De bonussen zijn zojuist weer toegevoegd. Kan zijn dat je even opnieuw moet inloggen en/of vernieuwen.

Hmm.. blijkbaar val ik er nog buiten, storting gedaan zaterdag voor 12:00.. of misschien de verkeerde naam doorgegeven (zou 'muuskew') moeten zijn.

Edit: toegevoegd, bedankt!

Bericht gewijzigd door pjotros_m op ma 18 dec. 2017, 16:46
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.