Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Hallo VW-support,
Ik had al een tijd een account bij BetFIRST maar nu met de promotie vrijdag een eerste storting gemaakt van €50. Ik wist dat de bonus maandag pas zou komen maar toch heb ik al twee bets van €25 geplaatst. Nu heb ik vandaag een bonus gekregen van €25 vanwege mijn eerste verloren weddenschap. Heeft dit invloed op mijn €100 bonus? Ik ben natuurlijk bereid om die €25 bonus te laten annuleren zodat ik die €100 bonus kan krijgen. Username is Bwieman.
Alvast bedankt ;)
Wil je eens kijken of BetFIRST dit zelf al heeft gedaan?
De €25-bonus is nu door BetFIRST geannuleerd, maar de €100 bonus is nog niet toegevoegd.
Update: Nu is de bonus wel toegevoegd, ik moest even geduld hebben ;) Dank je wel!
@vikingator, je hebt een andere gebruikersnaam doorgegeven - dat maakt het lastig :-)
We zullen 'm voor deze keer laten aanpassen, zodat je de bonus kunt ontvangen.
Oeps excuses. Is enigste site waar ik mijn originele gebruikersnaam niet kon gebruiken :(.
Bedankt!
Hoeveel ingooien waren er vandaag bij everton?
Heb het proberen op te zoeken maar op flashscore, premier league officiele site en sky sports worden geen inworpen vermeld.
34
Bron: https://www.rte.ie/sport/results/soccer/premier-league/11522/report-2522917/
34
Bron: https://www.rte.ie/sport/results/soccer/premier-league/11522/report-2522917/
Dacht al dat ik veel te laag zat, had eigenlijk ook geen idee wat een beetje het gemiddelde is van een wedstrijd.
Vwsupport waar kan ik mijn voorspellingen zien die ik in gekozen heb bij de adventkalender en heb ingevuld?
Vwsupport waar kan ik mijn voorspellingen zien die ik in gekozen heb bij de adventkalender en heb ingevuld?
Voor welke actie?
Als je in de prijzen bent gevallen gister wanneer kan ik dan de gewonnen freebet verwachten ?
Vwsupport wanneer kan ik de freebet verwachten die ik gister gewonnen heb met de netbet actie? Gr Maciek