Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 18 dec. 2017, 16:22 schreef vw-support:
Op ma. 18 dec. 2017, 12:49 schreef bobnl:

Hallo VW-support,

Ik had al een tijd een account bij BetFIRST maar nu met de promotie vrijdag een eerste storting gemaakt van €50. Ik wist dat de bonus maandag pas zou komen maar toch heb ik al twee bets van €25 geplaatst. Nu heb ik vandaag een bonus gekregen van €25 vanwege mijn eerste verloren weddenschap. Heeft dit invloed op mijn €100 bonus? Ik ben natuurlijk bereid om die €25 bonus te laten annuleren zodat ik die €100 bonus kan krijgen. Username is Bwieman.

Alvast bedankt ;)

Wil je eens kijken of BetFIRST dit zelf al heeft gedaan?

De €25-bonus is nu door BetFIRST geannuleerd, maar de €100 bonus is nog niet toegevoegd.

Update: Nu is de bonus wel toegevoegd, ik moest even geduld hebben ;) Dank je wel!

Bericht gewijzigd door bobnl op ma 18 dec. 2017, 16:21
0 Vind ik leuk's
Op ma. 18 dec. 2017, 13:03 schreef vw-support:

@vikingator, je hebt een andere gebruikersnaam doorgegeven - dat maakt het lastig :-)

We zullen 'm voor deze keer laten aanpassen, zodat je de bonus kunt ontvangen.

Oeps excuses. Is enigste site waar ik mijn originele gebruikersnaam niet kon gebruiken :(.

Bedankt!

0 Vind ik leuk's

Hoeveel ingooien waren er vandaag bij everton?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 18 dec. 2017, 23:08 schreef Iaquinta1984:

Heb het proberen op te zoeken maar op flashscore, premier league officiele site en sky sports worden geen inworpen vermeld.

0 Vind ik leuk's

34

Bron: https://www.rte.ie/sport/results/soccer/premier-league/11522/report-2522917/

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op di. 19 dec. 2017, 08:50 schreef vw-support:

34

Bron: https://www.rte.ie/sport/results/soccer/premier-league/11522/report-2522917/

Dacht al dat ik veel te laag zat, had eigenlijk ook geen idee wat een beetje het gemiddelde is van een wedstrijd.

1 Vind ik leuk's

Vwsupport waar kan ik mijn voorspellingen zien die ik in gekozen heb bij de adventkalender en heb ingevuld?

0 Vind ik leuk's
Op di. 19 dec. 2017, 12:02 schreef totomaster:

Vwsupport waar kan ik mijn voorspellingen zien die ik in gekozen heb bij de adventkalender en heb ingevuld?

Voor welke actie?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Als je in de prijzen bent gevallen gister wanneer kan ik dan de gewonnen freebet verwachten ?

0 Vind ik leuk's
Pogoń Szczecin MKS

Vwsupport wanneer kan ik de freebet verwachten die ik gister gewonnen heb met de netbet actie? Gr Maciek

0 Vind ik leuk's
Pogoń Szczecin MKS

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.