Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Wie zei dat de Betsson bonus niet goed was? :P Ik heb zojuist de bonus vrijgespeeld. Mijn balans is €882. :P
Wie weet deel ik mijn tips wel in de toekomst. ;) Ik werk veel met live bets. Dat is soms wat lastiger te tippen.
Wie zei dat de Betsson bonus niet goed was? :P Ik heb zojuist de bonus vrijgespeeld. Mijn balans is €882. :P
Wie weet deel ik mijn tips wel in de toekomst. ;) Ik werk veel met live bets. Dat is soms wat lastiger te tippen.
Gooi ze in de chat, er zijn er dan altijd wel die kunnen volgen ;)
De bonussen die woensdag en donderdag zijn aangevraagd bij BetFIRST (nieuwe en bestaande spelers) zijn weer verwerkt.
Even vraagje over de bet777 van vandaag.
De actie loopt tot en met 31 december 2017 maar de klok stopt om 23:59u, betekent dat ik vandaag moet storten om de 50% te krijgen?
Wat zijn de voorwaarden voor het vrijspelen van de bonus voor bestaande klanten?
De 50% stortingsbonus van bet777 is geldig t/m 31 december 23.59.
Je kunt dus de hele gemaand december van de ze actie gebruikmaken.
Alle voorwaarden staan op de actiepagina.
Maar het belangrijkste:
Zodra je de 50% bonus hebt ontvangen, zal je de bonus en het stortingsbedrag binnen dertig dagen twee maal moeten doorspelen. Als je bijvoorbeeld €50 stort, ontvang je €25 bonus; je totale bankroll is nu €75. Je dient nu dus €150 in te zetten voordat je de winst kunt laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.70 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.70 te zitten. Heb je het bonusbedrag vrijgespeeld dan kan je het mogelijk uit laten betalen. Bet777 hanteert geen maximale inzet dat geldt voor het rondspelen voor je bonus; je kunt dus zelf bepalen hoe je je bonus vrij wilt spelen.
Let erop dat je jouw bonus pas kunt vrijspelen als je jouw bonus hebt ontvangen. Weddenschappen die je plaatst, voordat jouw bonus gekoppeld is, tellen dus niet mee voor het rondspelen van je bonus.
Ik speel zelf meestal op bet777. Komt mijn eerste storting vanaf nu in aanmerking voor de bonus of kan ik gewoon spelen en dus ook storten tot ik mij gebruikersnaam doorgeef. Ik wil eerst bersson bonus namelijk vrijspelen en dan 100 euro storten voor bet777.
Support,
Graag nog antwoord op mijn vraag.
Als ik je vraag goed begrijp heb je al een account op Bet777 en wil je op den duur gebruik maken van de bonus, maar nu nog niet? Je kunt gewoon blijven spelen bij Bet777 en op het moment dat je gebruik wilt maken van de bonus een storting doen. DAARNA geef je je gebruikersnaam door op de pagina en voegt Bet777 je bonus binnen drie werkdagen toe. Je laatste storting voordat je je gebruikersnaam doorgeeft komt in aanmerking voor de bonus.
Let er wel op dat je dit vóór 1 januari (dus uiterlijk 31 december) doet, daarna geldt de bonus niet meer.
goed begrepen en bedankt voor het antwoord
Even een update weer.
Alle acties (tot nu toe)
01: Betfirst 200% stortingsbonus - open t/m 31 december (NL + BE)
02: Bet777 subleague (€500 aan prijzen) - open t/m 31 december (NL + BE)
03: Betsson subleague (€1000 aan prijzen) - open t/m 31 december (NL)
04: Chat&bet (freebets bij Intertops) - open 4 december (NL)
05: Facebook winactie (€250 aan prijzen) - open t/m 6 december (NL + BE)
06: VW50 Champions League (€500 aan prijzen) - open t/m 6 december (20.44 uur) (NL)
07: VW50 europa league (€500 aan prijzen) - open t/m 7 december (18.59 uur) (NL + BE)
08: SuperOne San Antonio Spurs - Boston Celtics - open t/m 8 december (23.59) (BE)
09: VW50 Golden Palace (€500 aan prijzen) - open t/m 9 december (15.59) (BE)
10: VW10 Guts (€250 aan prijzen) - open t/m 10 december 14.29 (NL)
11: Betsson 100% stortingsbonus - open t/m 13 december 23.59 (NL)
12: Unibet Combi Challenge - open t/m 14 december 23.59 (BE)
13: VW10 Mr Green (€500) - open t/m 13 december 17.59 (NL)
14: Bet777 50% stortingsbonus - open t/m 31 december 23.59 (NL + BE)
15: Bwin Combi Challenge - open t/m 17 december 23.59 (BE)
16: VW10 Mr Green (€500 aan prijzen) - open t/m 16 september 15.29 (NL)
17: SuperOne Club Brugge Anderlecht (€250 aan prijzen) - open t/m 17 december 14.29 (BE)
18: ??
19: ??
20: ??
21: ??
22: ??
23: ??
24: ??
25: ??
26: ??
27: ??
28: ??
29: ??
30: ??
31: VW Next Top Bettor (€450 aan prijzen) - open t/m 31 december (NL + BE)
Beste VW-support, op 13/12/2017 heb ik 50 euro gestort naar betfirst en daarna mijn username hier doorgegeven voor jullie 200% bonus actie. Ik kreeg van betfirst echter automatisch een bonus van 40 euro die ik niet gevraagd had. In de chat zeiden ze me dat ze dit gingen aanpassen binnen de 72 uur. Dit is tot op heden echter nog niet gebeurd... Kunnen jullie eens checken aub? Dank bij voorbaat. Username is thomasbetfirst1983
Alvast vriendelijk bedankt!
Beste VW-support, op 13/12/2017 heb ik 50 euro gestort naar betfirst en daarna mijn username hier doorgegeven voor jullie 200% bonus actie. Ik kreeg van betfirst echter automatisch een bonus van 40 euro die ik niet gevraagd had. In de chat zeiden ze me dat ze dit gingen aanpassen binnen de 72 uur. Dit is tot op heden echter nog niet gebeurd... Kunnen jullie eens checken aub? Dank bij voorbaat. Username is thomasbetfirst1983
Yes, gaan we even voor je navragen.
Ben je een nieuwe of bestaande klant?
Hoe zit het met de bonussen van bet777. Wanneer worden ze verwerkt?
Hoe zit het met de bonussen van bet777. Wanneer worden ze verwerkt?
De bonussen die woensdag en donderdag zijn aangevraagd, zijn verwerkt. De bonussen die vrijdag, zaterdag en zondag zijn aangevraagd, worden morgen verwerkt.
Yes, gaan we even voor je navragen.
Ben je een nieuwe of bestaande klant?
Bestaande :)