Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 12 dec. 2017, 21:43 schreef vw-support:

@gilles00

Gaan we morgen even voor je fixen dan. Krijg je een foutmelding?

wanneer wordt dit gefixt

0 Vind ik leuk's
Op wo. 13 dec. 2017, 15:36 schreef gilles00:

@gilles00

wanneer wordt dit gefixt

Als het goed is het inmiddels gefixt. Krijg je wel wat te zien? Een foutmelding oid?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

BetFIRST heeft zojuist alle bonussen (die maandag en dinsdag zijn aangevraagd) weer toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Op wo. 13 dec. 2017, 15:45 schreef vw-support:
Op wo. 13 dec. 2017, 15:36 schreef gilles00:

@gilles00

wanneer wordt dit gefixt

Als het goed is het inmiddels gefixt. Krijg je wel wat te zien? Een foutmelding oid?

is terug in orde nu, zie terug mijn wedtips, hopelijk werkt het nu verder naar behoren

0 Vind ik leuk's
Op wo. 13 dec. 2017, 16:03 schreef vw-support:

BetFIRST heeft zojuist alle bonussen (die maandag en dinsdag zijn aangevraagd) weer toegevoegd.

Ik heb maandag overgemaakt als bestaande klant. Mijn bonus is niet bijgeschreven.

Dit geeft jullie website ook aan dat hij nog niet verwerkt is.

Update en nu is hij wel bijgewerkt 5 minuten later.

Bericht gewijzigd door rbccrazyboy op wo 13 dec. 2017, 17:42
0 Vind ik leuk's

Even vraagje over de bet777 van vandaag.

De actie loopt tot en met 31 december 2017 maar de klok stopt om 23:59u, betekent dat ik vandaag moet storten om de 50% te krijgen?

Wat zijn de voorwaarden voor het vrijspelen van de bonus voor bestaande klanten?

0 Vind ik leuk's
Op do. 14 dec. 2017, 08:39 schreef Iaquinta1984:

De actie loopt tot en met 31 december 2017 maar de klok stopt om 23:59u, betekent dat ik vandaag moet storten om de 50% te krijgen?

Wat zijn de voorwaarden voor het vrijspelen van de bonus voor bestaande klanten?

De 50% stortingsbonus van bet777 is geldig t/m 31 december 23.59.

Je kunt dus de hele gemaand december van de ze actie gebruikmaken.

Alle voorwaarden staan op de actiepagina.

Maar het belangrijkste:

Zodra je de 50% bonus hebt ontvangen, zal je de bonus en het stortingsbedrag binnen dertig dagen twee maal moeten doorspelen. Als je bijvoorbeeld €50 stort, ontvang je €25 bonus; je totale bankroll is nu €75. Je dient nu dus €150 in te zetten voordat je de winst kunt laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.70 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.70 te zitten. Heb je het bonusbedrag vrijgespeeld dan kan je het mogelijk uit laten betalen. Bet777 hanteert geen maximale inzet dat geldt voor het rondspelen voor je bonus; je kunt dus zelf bepalen hoe je je bonus vrij wilt spelen.

Let erop dat je jouw bonus pas kunt vrijspelen als je jouw bonus hebt ontvangen. Weddenschappen die je plaatst, voordat jouw bonus gekoppeld is, tellen dus niet mee voor het rondspelen van je bonus.

0 Vind ik leuk's

Iets minder mooie actie dan die van Betfirst, maar wederom een goede actie ;)

0 Vind ik leuk's

Kan me herinneren dat jullie vorig jaar (maar) één stortingsbonus hadden tijdens de kalender. Nu al drie, dus dat is mooi om te zien Dat er nog een paar mogen volgen. :)

3 Vind ik leuk's
Op do. 14 dec. 2017, 09:12 schreef vw-support:
Op do. 14 dec. 2017, 08:39 schreef Iaquinta1984:

De 50% stortingsbonus van bet777 is geldig t/m 31 december 23.59.

Je kunt dus de hele gemaand december van de ze actie gebruikmaken.

Alle voorwaarden staan op de actiepagina.

Maar het belangrijkste:

Zodra je de 50% bonus hebt ontvangen, zal je de bonus en het stortingsbedrag binnen dertig dagen twee maal moeten doorspelen. Als je bijvoorbeeld €50 stort, ontvang je €25 bonus; je totale bankroll is nu €75. Je dient nu dus €150 in te zetten voordat je de winst kunt laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.70 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.70 te zitten. Heb je het bonusbedrag vrijgespeeld dan kan je het mogelijk uit laten betalen. Bet777 hanteert geen maximale inzet dat geldt voor het rondspelen voor je bonus; je kunt dus zelf bepalen hoe je je bonus vrij wilt spelen.

Let erop dat je jouw bonus pas kunt vrijspelen als je jouw bonus hebt ontvangen. Weddenschappen die je plaatst, voordat jouw bonus gekoppeld is, tellen dus niet mee voor het rondspelen van je bonus.

Ik had enkele gisteren om 23.40u gestort dus 20 minuten voor middernacht, heb ik ook nog recht op die bonus of moet ik opnieuw storten?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.