Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Ik ondervind een probleem bij het plaatsen van mijn combi.
Ik krijg maar een deel van mijn lopende tips te zien op de pagina van de wedstrijd, dus klik ik natuurlijk op "Meer tips tonen". Maar er gebeurt niets...
Zowel op computer als op de mobiele versie van de site geprobeerd, net hetzelfde.
Hopelijk kunnen jullie dit probleem oplossen.
Alvast bedankt en een fijne dag
@belgiumfirst
Gaan we fixen :-)
Voorwaarden:
- Alleen weddenschappen die voorzijn gekeurd, kun je toevoegen aan je combi.
- Je kunt maar één combi tegelijkertijd spelen (pas alle weddenschappen zijn gekeurd, kun je een nieuwe plaatsen)
je kan dus meerdere combis insturen gedurende de peroide
en wat als er een exotische bet pas na donderdag 14 december 23.59 wordt gekeurd, niet omdat het resultaat nog niet gekend was, maar omdat het systeem die pas later settled
Voorwaarden:
- Alleen weddenschappen die voorzijn gekeurd, kun je toevoegen aan je combi.
- Je kunt maar één combi tegelijkertijd spelen (pas alle weddenschappen zijn gekeurd, kun je een nieuwe plaatsen)
je kan dus meerdere combis insturen gedurende de peroide
en wat als er een exotische bet pas na donderdag 14 december 23.59 wordt gekeurd, niet omdat het resultaat nog niet gekend was, maar omdat het systeem die pas later settled
1: Je kunt inderdaad meerdere combi's plaatsen
2: Moet goed komen =)
Wat vinden jullie van de betsson actie? Is deze bonus goed vrij te spelen? Ik vind 10keer het totale bedrag inzetten binnen een maand best pittig.
of je moet per bet 50,- inzetten bijvoorbeeld. Dan moet je bij een bonus van 100,- 40 bets plaatsen. Hier zit echter een groot risico aan.
Hallo, wanneer komt er weer een bonus voor nederlanders waarbij je een freebet kan winnen?
1: Je kunt inderdaad meerdere combi's plaatsen
mijn eerste combi is al tijdje gesettled, mr ik kan niet opnieuw deelnemen
@gilles00
Gaan we morgen even voor je fixen dan. Krijg je een foutmelding?
Wat vinden jullie van de betsson actie? Is deze bonus goed vrij te spelen? Ik vind 10keer het totale bedrag inzetten binnen een maand best pittig.
of je moet per bet 50,- inzetten bijvoorbeeld. Dan moet je bij een bonus van 100,- 40 bets plaatsen. Hier zit echter een groot risico aan.
Bij mij gaat het goed. Ik zit op rozen.
Ik heb al 45% van de bonus rondgespeeld en mijn bankroll is €567. Rondspelen op odds van 1.50 is redelijk easy. Gewoon safebets zoeken en spreiden.
Edit: 51% inmiddels met een bankroll van €659. En dat in twee avondjes beuken.
Edit2: 56% met een bankroll van €735. Slaap lekker. Lol.
@gilles00
Gaan we morgen even voor je fixen dan. Krijg je een foutmelding?
nee, zie de lopende combis en klok enzo, maar er verschijnen geen wedtips zoals eerder om te selecteren