Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. 14 dec. 2017, 09:12 schreef vw-support:
Op do. 14 dec. 2017, 08:39 schreef Iaquinta1984:

Even vraagje over de bet777 van vandaag.

De actie loopt tot en met 31 december 2017 maar de klok stopt om 23:59u, betekent dat ik vandaag moet storten om de 50% te krijgen?

Wat zijn de voorwaarden voor het vrijspelen van de bonus voor bestaande klanten?

De 50% stortingsbonus van bet777 is geldig t/m 31 december 23.59.

Je kunt dus de hele gemaand december van de ze actie gebruikmaken.

Alle voorwaarden staan op de actiepagina.

Maar het belangrijkste:

Zodra je de 50% bonus hebt ontvangen, zal je de bonus en het stortingsbedrag binnen dertig dagen twee maal moeten doorspelen. Als je bijvoorbeeld €50 stort, ontvang je €25 bonus; je totale bankroll is nu €75. Je dient nu dus €150 in te zetten voordat je de winst kunt laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.70 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.70 te zitten. Heb je het bonusbedrag vrijgespeeld dan kan je het mogelijk uit laten betalen. Bet777 hanteert geen maximale inzet dat geldt voor het rondspelen voor je bonus; je kunt dus zelf bepalen hoe je je bonus vrij wilt spelen.

Let erop dat je jouw bonus pas kunt vrijspelen als je jouw bonus hebt ontvangen. Weddenschappen die je plaatst, voordat jouw bonus gekoppeld is, tellen dus niet mee voor het rondspelen van je bonus.

Ik speel zelf meestal op bet777. Komt mijn eerste storting vanaf nu in aanmerking voor de bonus of kan ik gewoon spelen en dus ook storten tot ik mij gebruikersnaam doorgeef. Ik wil eerst bersson bonus namelijk vrijspelen en dan 100 euro storten voor bet777.

0 Vind ik leuk's

Mooie bonus bij bet777. Ik zie niets over Skrill staan in de voorwaarden zoals bij de voorgaande acties, begrijp ik dus goed dat ik dit keer wel met Skrill kan storten?

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Op do. 14 dec. 2017, 20:14 schreef donnynedved:

Mooie bonus bij bet777. Ik zie niets over Skrill staan in de voorwaarden zoals bij de voorgaande acties, begrijp ik dus goed dat ik dit keer wel met Skrill kan storten?

Daar heeft Bet777 ons ook niets over vermeld, dus waarschijnlijk wel.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Top bonus maar weer bij slechte bookmaker die winsten niet uitbetaald en bonusgeld zelfs inhoud. Allemaal zelf aantal maanden meegemaakt. Voor de rest top Vw. Volgende bonus hopelijk bij unibet :)

0 Vind ik leuk's

Is er al een uitslag van woensdag bekend?

0 Vind ik leuk's
Op vr. 15 dec. 2017, 11:07 schreef totomaster:

Top bonus maar weer bij slechte bookmaker die winsten niet uitbetaald en bonusgeld zelfs inhoud. Allemaal zelf aantal maanden meegemaakt. Voor de rest top Vw. Volgende bonus hopelijk bij unibet :)

Raar want ik had het andersom. Ik moest nog vijftig euro rondspelen maar dat bedrag bleef maar staan terwijl ik wel speelde volgens de eisen. Hebben ze het gehele bedrag vrijgegeven en kon ik het uitbetalen. Geen probleem met 777. Voor de rest prima actie, ga er weer gebruik van maken.

1 Vind ik leuk's
Vijftien is acht, acht is vier, vier is altijd vier. Tweeëndertig is twaalf, twaalf is vijf, vijf is vier, vier is altijd vier.
Op do. 14 dec. 2017, 19:11 schreef Iaquinta1984:

De actie loopt tot en met 31 december 2017 maar de klok stopt om 23:59u, betekent dat ik vandaag moet storten om de 50% te krijgen?

Wat zijn de voorwaarden voor het vrijspelen van de bonus voor bestaande klanten?

Maar het belangrijkste:

Zodra je de 50% bonus hebt ontvangen, zal je de bonus en het stortingsbedrag binnen dertig dagen twee maal moeten doorspelen. Als je bijvoorbeeld €50 stort, ontvang je €25 bonus; je totale bankroll is nu €75. Je dient nu dus €150 in te zetten voordat je de winst kunt laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.70 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.70 te zitten. Heb je het bonusbedrag vrijgespeeld dan kan je het mogelijk uit laten betalen. Bet777 hanteert geen maximale inzet dat geldt voor het rondspelen voor je bonus; je kunt dus zelf bepalen hoe je je bonus vrij wilt spelen.

Let erop dat je jouw bonus pas kunt vrijspelen als je jouw bonus hebt ontvangen. Weddenschappen die je plaatst, voordat jouw bonus gekoppeld is, tellen dus niet mee voor het rondspelen van je bonus.

Ik speel zelf meestal op bet777. Komt mijn eerste storting vanaf nu in aanmerking voor de bonus of kan ik gewoon spelen en dus ook storten tot ik mij gebruikersnaam doorgeef. Ik wil eerst bersson bonus namelijk vrijspelen en dan 100 euro storten voor bet777.

Support,

Graag nog antwoord op mijn vraag.

0 Vind ik leuk's

Wie zei dat de Betsson bonus niet goed was? :P Ik heb zojuist de bonus vrijgespeeld. Mijn balans is €882. :P

0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Op vr. 15 dec. 2017, 11:50 schreef Iaquinta1984:
Op do. 14 dec. 2017, 19:11 schreef Iaquinta1984:

Maar het belangrijkste:

Support,

Graag nog antwoord op mijn vraag.

Als ik je vraag goed begrijp heb je al een account op Bet777 en wil je op den duur gebruik maken van de bonus, maar nu nog niet? Je kunt gewoon blijven spelen bij Bet777 en op het moment dat je gebruik wilt maken van de bonus een storting doen. DAARNA geef je je gebruikersnaam door op de pagina en voegt Bet777 je bonus binnen drie werkdagen toe. Je laatste storting voordat je je gebruikersnaam doorgeeft komt in aanmerking voor de bonus.

Let er wel op dat je dit vóór 1 januari (dus uiterlijk 31 december) doet, daarna geldt de bonus niet meer.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op vr. 15 dec. 2017, 12:10 schreef dionysiou:

Wie zei dat de Betsson bonus niet goed was? :P Ik heb zojuist de bonus vrijgespeeld. Mijn balans is €882. :P

Je komt nu al met vier posts over hoe goed je balance is, voor sommige mensen is 10/20x rondspelen gewoon erg veel.

Als je zo'n goede better bent kun je beter je tips ipv je balance gaan delen lijkt me?

0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.