Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 19 dec. 2017, 14:43 schreef emsikej:

Vwsupport wanneer kan ik de freebet verwachten die ik gister gewonnen heb met de netbet actie? Gr Maciek

Zoals in de voorwaarden (en eerste post) al staat: in de 2e week van januari verwerken we alle prijzen. In sommige gevallen kan het iets sneller, maar pin ons er niet op vast. Als het sneller kan, maken we daar zelf een melding van.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op di. 19 dec. 2017, 14:43 schreef emsikej:

Vwsupport wanneer kan ik de freebet verwachten die ik gister gewonnen heb met de netbet actie? Gr Maciek

Zoals in de voorwaarden omschreven; alle prijzen worden in de tweede week van januari uitgekeerd. Ook de freebets dus.

Bericht gewijzigd door Support op di 19 dec. 2017, 15:33
1 Vind ik leuk's
Op di. 19 dec. 2017, 08:50 schreef vw-support:
Op ma. 18 dec. 2017, 23:08 schreef Iaquinta1984:

Hoeveel ingooien waren er vandaag bij everton?

34

Bron: https://www.rte.ie/sport/results/soccer/premier-league/11522/report-2522917/

Wat is de waarheid qua throw ins? Deze site geeft maar liefst 56 throw ins in die wedstrijd. Dat verschilt nogal.

0 Vind ik leuk's

56 is het juiste aantal. Op twitter nagevraagd. Optasports geeft dit ook aan. http://www.optasports.com/

Bericht gewijzigd door boostie op di 19 dec. 2017, 19:24
0 Vind ik leuk's

Het blijkt niet zo'n handige open vraag geweest te zijn. Unibet geeft bijvoorbeeld 53 throw-ins aan, en Betscout geeft er ook 34 aan. Bij Betscout hebben ze ook 'Match commentary' - zoekopdracht op 'Throw-ins' geeft daar ook 34 resultaten aan.

We gaan hier morgen verder onderzoek en navraag naar doen en zullen de uitslag waar nodig updaten.

0 Vind ik leuk's

Unibet en william hill bieden odds aan op throw-ins. Kan me niet voorstellen dat ze verkeerd zitten en gratis geld uitkeren.

Bericht gewijzigd door boostie op di 19 dec. 2017, 19:53
0 Vind ik leuk's

Ja.. stats waren ook al lastig te vinden. Het was wel een leuk idee.

0 Vind ik leuk's

Vw support. Actie van mrgreen. Als ik erop klik zie ik niet wat ik had voorspeld dus wilde weten wat ik had voorspeld?

0 Vind ik leuk's

We zijn uitgegaan van 53 inworpen. Zowel Unibet en bwin geven 53 inworpen aan. Voor de stand maakt dit niets uit; zowel bij 53 als 56 inworpen bleef de stand hetzelfde. We zullen het aanpassen. ;)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.