Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Het ging in totaal om 1030 passes.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@VW-support

ik heb gisteren 20 december een storting gedaan van 50 € bij Betfirst , ben ik nog op tijd om de extra bonus te ontvangen , en zoja wanneer zou die toegevoegd worden ?

many thanks en prettige feestdagen

0 Vind ik leuk's

@VW-support

Ik heb ook woensdag 20 december om 11.29 uur een storting gedaan en gebruikersnaam doorgegeven. Word vandaag de bonus toegevoegd toch?

Fijne feestdagen!

0 Vind ik leuk's

^ Alle bonussen (zowel voor bet777 als betfirst) die donderdag (gister) en woensdag zijn aangevraagd worden vandaag nog verwerkt.

bonussen die vandaag, morgen, zondag, maandag of dinsdag worden aangevraagd - worden woensdag 27 december verwerkt.

0 Vind ik leuk's

@VW-support, ik heb per ongeluk mijn VW-gebruikersnaam doorgegeven ipv mijn Bet777-gebruikersnaam. Kunnen jullie helpen dit te corrigeren?

0 Vind ik leuk's

@VW-support , Als ik mijn VW10 van vandaag in wil dienen krijg ik een foutmelding als ik op antwoorden sturen druk. Is dat een algemene fout of ligt dat aan mij

0 Vind ik leuk's
Op za. 23 dec. 2017, 01:26 schreef 123livebet:

@VW-support , Als ik mijn VW10 van vandaag in wil dienen krijg ik een foutmelding als ik op antwoorden sturen druk. Is dat een algemene fout of ligt dat aan mij

Heb hetzelfde probleem.

0 Vind ik leuk's

vwsupport ik zie bij de actie van guts van vandaagals je naar beneden scrollt in de kalender dat er een bonus is voor bestaante klanten? Bonuscode xmas50 klopt dat?

0 Vind ik leuk's
Op vr. 22 dec. 2017, 16:42 schreef Quinten2705:

@VW-support, ik heb per ongeluk mijn VW-gebruikersnaam doorgegeven ipv mijn Bet777-gebruikersnaam. Kunnen jullie helpen dit te corrigeren?

Duiken we - na de kerstdagen - wel even in. Bonussen worden toch niet eerder dan de 27ste weer verwerkt.

0 Vind ik leuk's
Op za. 23 dec. 2017, 09:15 schreef soccerqueen:
Op za. 23 dec. 2017, 01:26 schreef 123livebet:

Heb hetzelfde probleem.

Werkt - als het goed is - weer. Misschien wel even refreshen.

Excuus voor het ongemak!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.