Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Tis jammer om een belg te zijn de laatste 2 dagen :p
Quote: "We doen ons best he =)
Het is ongeveer 33/33/33
33% voor Belgen en Nederlanders
33% voor alleen Belgen
33% voor alleen Nederlanders"
Voorlopige verdeling van acties tot op heden =
19% voor Belgen en Nederlanders
19% voor alleen Belgen
42% voor alleen Nederlanders
20% open
Mag ik dan uit bovenstaande quote concluderen dat we de komende 6 dagen acties voor Belgen mogen verwachten?
Hoe kun je een combi plaatsen?
Als ik bij het vakje van 23 december kijk staat er: geen lopende wedtips (terwijl die er wel zijn) en ergens anders zie ik het ook niet staan.
@vw-support een vraagje voor de combi challenge van 24 december. Zijn de te winnen prijzen ook voor nederlanders?
Hoe kun je een combi plaatsen?
Als ik bij het vakje van 23 december kijk staat er: geen lopende wedtips (terwijl die er wel zijn) en ergens anders zie ik het ook niet staan.
Als het goed is, hebben we dit probleem nu verholpen.
@vw-support een vraagje voor de combi challenge van 24 december. Zijn de te winnen prijzen ook voor nederlanders?
Yes, de combi challenge van 24 december is geldig voor Nederlanders en dus zijn de prijzen voor de Nederlanders.
Hi VW-support. Ik heb 21 dec gestort op betfirst voor die bonus van 1 december. Nog steeds niets gekregen. Enig idee wanneer ze dat eens gaan doen?
December, de leukste maand van het jaar, is weer aangebroken! Sinterklaas, Kerst, gezelligheid, lekker eten. Maar vooral: prijsvragen, een beetje geluk, dikke bonussen en vette prijzen! Ook in december is Voetbalwedden.net the place to be. Speciaal voor onze leden hebben we de Super December Kalender weer in het leven geroepen. Dat betekent: mooie bonussen en een dikke prijzenpot van meer dan ?‚?10000. Iedereen met een account op Voetbalwedden.net mag meedoen. Alle acties zijn geldig voor bestaande en nieuwe leden van Voetbalwedden.net én bestaande en nieuwe leden van deelnemende bookmakers.
In december wordt iedere dag om 00:01 een vakje van de Super December Kalender geopend. Afhankelijk van de actie die achter het vakje zit, blijft het vakje een aantal uren/dagen/weken geopend. De voorwaarden verschillen per actie en zul je vinden op de betreffende actiepagina.
Let op: alle prijzen worden in de tweede week van januari 2018 verwerkt en uitgereikt.
Klik hier om direct naar de Super December Kalender te gaan!
Heb je, nadat je de voorwaarden doorgelezen hebt, nog steeds vragen over de Super December Kalender of specifieke acties? Dan kun je die in dit topic stellen.
Namens het gehele Voetbalwedden.net team wensen we iedereen fijne feestdagen!
----
Alle acties (tot nu toe)
01:?Betfirst 200% stortingsbonus?- open t/m 31 december (NL + BE)
02:?Bet777 subleague (?‚?500 aan prijzen)?-?open t/m 31 december (NL + BE)
03:?Betsson subleague (?‚?1000 aan prijzen)?-?open t/m 31 december (NL)
04:?Chat&bet (freebets bij Intertops)?- open 4 december (NL)
05:?Facebook winactie (?‚?250 aan prijzen)?- open t/m 6 december (NL + BE)
06:?VW50 Champions League (?‚?500 aan prijzen)?- open t/m 6 december (20.44 uur) (NL)
07:?VW50 europa league (?‚?500 aan prijzen)?- open t/m 7 december (18.59 uur) (NL + BE)
08:?SuperOne San Antonio Spurs - Boston Celtics?- open t/m 8 december (23.59) (BE)
09:?VW50 Golden Palace (?‚?500 aan prijzen)?- open t/m 9 december (15.59) (BE)
10: VW10 Guts (?‚?250 aan prijzen) - open t/m 10 december 14.29 (NL)
11: Betsson 100% stortingsbonus - open t/m 13 december 23.59 (NL)
12: Unibet Combi Challenge - open t/m 14 december 23.59 (BE)
13: VW10 Mr Green (?‚?500) - open t/m 13 december 17.59 (NL)
14: Bet777 50% stortingsbonus - open t/m 31 december 23.59 (NL + BE)
15: Bwin Combi Challenge - open t/m 17 december 23.59 (BE)
16: VW10 Mr Green (?‚?500 aan prijzen) - open t/m 16 september 15.29 (NL)
17: SuperOne Club Brugge Anderlecht (?‚?250 aan prijzen) - open t/m 17 december 14.29 (BE)
18: SuperOne Everton Swansea (?‚?250 aan prijzen) - open t/m 18 december 20:44 (NL)
19: SuperOne Milwaukee - Cleveland Cavaliers (?‚?500 aan prijzen) - open t/m 19 december 23:59 (Nl)
20: SuperOne Bayern - Dortmund (?‚?500 aan prijzen) - open t/m 20 december 20:44 (NL)
21: SuperOne Gent - Sporting Charleroi (?‚?250 aan prijzen) - open t/m 21 december 20.29 (BE)
22: SuperOne Arsenal - Liverpool (?‚?500 aan prijzen) - open t/m 22 december 20.44 (NL)
23: VW10 Guts (?‚?250 aan prijzen) - open t/m 23 december 15.59 (NL)
24: Betsson Combi Challenge (?‚?500 aan prijzen) - open t/m 26 december 23.59 (NL)
25: SuperOne Golden State Warriors - Cleveland Caveliers (?‚?250 aan prijzen) - open t/m 25 december 20.59 (BE)
26: ??
27: ??
28: ??
29: ??
30: ??
31:?VW Next Top Bettor?(?‚?450 aan prijzen) - open t/m 31 december (NL + BE)
De lijst is weer up to date!
Hi vw-support, ik zou graag een kleine verduidelijking willen hebben ivm de prijsvraag van de dag:
Wat bedoelen jullie exact met 'Hoeveel minuten maakt de starting five van ploeg x ?', moeten we :
- de som doen van het aantal minuten die de starting five tesamen speelt over de hele wedstrijd ?
- de minuut geven van de eerste wissel van de wedstrijd ?
- de som doen van het aantal speelminuten van alle spelers van de starting five apart ?
Alvast bedankt
Hi vw-support, ik zou graag een kleine verduidelijking willen hebben ivm de prijsvraag van de dag:
Wat bedoelen jullie exact met 'Hoeveel minuten maakt de starting five van ploeg x ?', moeten we :
- de som doen van het aantal minuten die de starting five tesamen speelt over de hele wedstrijd ?
- de minuut geven van de eerste wissel van de wedstrijd ?
- de som doen van het aantal speelminuten van alle spelers van de starting five apart ?
Alvast bedankt
De som van het aantal minuten.
Hi VW-support. Ik heb 21 dec gestort op betfirst voor die bonus van 1 december. Nog steeds niets gekregen. Enig idee wanneer ze dat eens gaan doen?
Als je op 21 december had gestort, zou normaliter je bonus vrijdag zijn bijgeschreven.
De volgende verwerking is op woensdag.
Wil je voor de zekerheid even je gebruikersnaam doorsturen?