Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 26 dec. 2017, 11:19 schreef hagele:
Op ma. 25 dec. 2017, 15:29 schreef vw-support:
Op ma. 25 dec. 2017, 11:50 schreef jenniekeeman:

Hi VW-support. Ik heb 21 dec gestort op betfirst voor die bonus van 1 december. Nog steeds niets gekregen. Enig idee wanneer ze dat eens gaan doen?

Als je op 21 december had gestort, zou normaliter je bonus vrijdag zijn bijgeschreven.

De volgende verwerking is op woensdag.

Wil je voor de zekerheid even je gebruikersnaam doorsturen?

Niet vandaag? In België vieren ze geen 2e kerstdag toch?

De bookmakers verwerken in principe drie keer per week de bonussen (ma, wo en vr), dus wat dat betreft verwachten we niet dat ze het vandaag verwerken.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op di. 26 dec. 2017, 11:13 schreef jordanns:
Op di. 26 dec. 2017, 00:44 schreef namka:

Actie van gisteren was alleen voor Belgische klanten.

En vandaag weer voor de Belgische klanten.

Even twee dagen niets in de kalender voor de Nederlandse leden

hahahaha dat meen je toch niet? zoals al eerder uitgelegd, hebben de Nederlanders al van bijna dubbel zoveel acties mogen deelnemen dan de Belgen en nog durf je zo'n commentaar te schrijven

Zoals we al een aantal keer in dit topic hebben uitgelegd, hebben we in samenspraak met de bookmakers de acties zo goed mogelijk verdeeld.

0 Vind ik leuk's

Heb 23 december 50 euro gestort bij Betfirst en bonus is nog niet toegevoegd

0 Vind ik leuk's
Op di. 26 dec. 2017, 13:20 schreef davidjos:

Heb 23 december 50 euro gestort bij Betfirst en bonus is nog niet toegevoegd

Aangezien de kerstdagen er nog tussen zitten, kan het wat langer duren.

1 Vind ik leuk's
Op ma. 25 dec. 2017, 19:22 schreef vw-support:
Op ma. 25 dec. 2017, 18:12 schreef totomaster:
Op ma. 25 dec. 2017, 17:26 schreef vw-support:
Op zo. 24 dec. 2017, 12:09 schreef totomaster:
Op zo. 24 dec. 2017, 09:17 schreef vw-support:

^ Je bent wel een bestaande klant?

ja dat ben ik al een lange tijd!

Lukt het ondertussen al?

Probeer anders eens de code voor nieuwe spelers in te vullen (mocht je nooit gestort hebben, dan moet die ook werken).

De 50% stortingsbonus van Guts is nog te activeren t/m 28 december 23.59.

Nee ik wachtte op jullie bericht. Ben al lang lid en heb al de welkom bonus ontvangen. Ik snap uberhaupt niet dat ze in dechat er niks van weten. Wat nu? Bonuscode werkt niet en in de chat weten ze er niks van. Hoe gaan we dit oplossen?

Voor de volledigheid; hieronder staan de voorwaarden (ook te vinden op de actiepagina)

---

Nieuwe Nederlandse klanten 

1. Maak via deze link een account aan bij Guts 

2. Maak een storting* van minimaal ?10 en maximaal ?100 en gebruik de bonuscode WBS50 

2. Je ontvangt direct een 50% bonus (tot ?50) over het gestorte bedrag 

3. Speel binnen 30 dagen het gestorte bedrag en de bonus viermaal rond op odds van 1.80 of hoger 

* Stortingen met PaySafe, Neteller en Skrill zijn uitgesloten van deze actie. 

Let erop dat deze bonus de reguliere welkomstbonus van Guts, een 100% bonus tot ?100, vervangt. 

Deze aanbieding verloopt 28 december 2017 om 23:59. 

Bestaande Nederlandse klanten 

1. Log in bij Guts 

2. Maak een storting* van minimaal ?10 en maximaal ?100 en gebruik de bonuscode XMAS50 

2. Je ontvangt direct een 50% bonus (tot ?50) over het gestorte bedrag 

3. Speel binnen 30 dagen het gestorte bedrag en de bonus viermaal rond op odds van 1.80 of hoger 

* Stortingen met PaySafe, Neteller en Skrill zijn uitgesloten van deze actie. 

Deze aanbieding verloopt 28 december 2017 om 23:59. 

---

Als je Nederlander bent, en dus niet stort met PaySafe, Netelleter en Skrill, zou de bonus gewoon moeten werken. Waarom het bij jou niet lukt, is ons een raadsel. We hebben Guts gevraagd om hiernaar te kijken, maar gezien het Kerst is - zal dat niet a-la-minute gebeuren. Wellicht dat iemand in de chat ondertussen op de hoogte is en het handmatig voor je kan fixen, anders zou ik het helaas niet 123 weten.

Het lukt nu wel. Ala ik neteller aanklik en die bonuscode invoer dan pakt ie het ook. Kan ik die risico nemen om met neteller te storten of liever niet?

0 Vind ik leuk's

Dat zou ik niet doen, aangezien in de voorwaarden staat dat ze dat niet accepteren. Je kunt nu ook via iDEAL gebruik maken van de bonus?

0 Vind ik leuk's

Hallo VW support. Klopt het dat jullie mijn vraag vergeten zijn? Ik was namelijk ook de 21e. Heb nog steeds niets ontvangen. Gebruikersnaam had ik al hier op forum gezet. giokokkie.

0 Vind ik leuk's
Op di. 26 dec. 2017, 15:18 schreef giokokkie:

Hallo VW support. Klopt het dat jullie mijn vraag vergeten zijn? Ik was namelijk ook de 21e. Heb nog steeds niets ontvangen. Gebruikersnaam had ik al hier op forum gezet. giokokkie.

Het zou kunnen dat deze er tussendoor is geglipt. Dit gaan ook om de bonus van Bet777? We zullen het voor je navragen.

0 Vind ik leuk's

25 en 26 dec niet voor NL'ers, bedankt he joe.

2 Vind ik leuk's
Op di. 26 dec. 2017, 15:10 schreef vw-support:

Dat zou ik niet doen, aangezien in de voorwaarden staat dat ze dat niet accepteren. Je kunt nu ook via iDEAL gebruik maken van de bonus?

ja klopt nu werkt het gewoon gelukkig

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.