Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
25 en 26 dec niet voor NL'ers, bedankt he joe.
Al meerdere keren gezegd geweest dat voetbalwedden zijn best doet om de acties zo eerlijk mogelijk te verdelen.
Tot nu toe waren er in totaal meer acties voor de Nederlanders dus stop aub met zagen.
Bedankt
Niet zo happen zeg zuurpruim. Heb je wel een leuke kerst gehad?
Er is weer een lading bonussen doorgevoerd! Heb je je bonus nog niet gehad, wacht dan even rustig af - hij kan vandaag nog komen.
Al meerdere keren gezegd geweest dat voetbalwedden zijn best doet om de acties zo eerlijk mogelijk te verdelen.
Tot nu toe waren er in totaal meer acties voor de Nederlanders dus stop aub met zagen.
Bedankt
Niet zo happen zeg zuurpruim. Heb je wel een leuke kerst gehad?
Jazeker, percies nen betere kerst gehad als gij.
Zo zagen terwijl het gaat om leuke acties die voetbalwedden gedurende heel de maand organiseert voor ons plezier
Jazeker, percies nen betere kerst gehad als gij.
Zo zagen terwijl het gaat om leuke acties die voetbalwedden gedurende heel de maand organiseert voor ons plezier, iedereen zou hier superblij om moeten zijn
Jazeker, percies nen betere kerst gehad als gij. Zo zagen terwijl het gaat om leuke acties die voetbalwedden gedurende heel de maand organiseert voor ons plezier, en je kunt er gratis aan deelnemen! :) Maar neen, er zijn mensen zoals gij die altijd wel iets vinden om over te zagen... 2 daagjes zonder actie voor jou, wat erg zeg! Wees aub eens positief, geniet van het leven! :)
Hallo Voetbalwedden support. Ik lees op de laatste pagina's veel problemen met gedoe over stortingen bij Betfirst. Misschien door kerst of zo? Ik heb namelijk ook al 6 dagen geleden een storting van 50 euro gemaakt daar op de username: mourusje95
In jullie systeem staat ook dat mijn naam is doorgegeven. Echter heb ik nog steeds niets op mijn account. Kan dit aub worden nagekeken?
Hallo vraag. De freebet van bwin wordt wanneeer toegekend?
Hallo Voetbalwedden support. Ik lees op de laatste pagina's veel problemen met gedoe over stortingen bij Betfirst. Misschien door kerst of zo? Ik heb namelijk ook al 6 dagen geleden een storting van 50 euro gemaakt daar op de username: mourusje95
In jullie systeem staat ook dat mijn naam is doorgegeven. Echter heb ik nog steeds niets op mijn account. Kan dit aub worden nagekeken?
Door de Kerstdagen (strikt formeel geen werkdagen natuurlijk) duurde het verwerken inderdaad iets langer dan normaal - maar 'het gedoe' zit met name in de foutieve gebruikersnamen die zijn doorgegeven.
Als een gebruikersnaam niet klopt, moet deze handmatig door ons worden aangepast en opnieuw worden doorgegeven aan en gecheckt worden door de bookmaker.
In jouw geval klopte je gebruikersnaam ook niet, die hebben we nu aangepast. Met de volgende check - op vrijdag - zal je bonus worden toegevoegd.
Hallo vraag. De freebet van bwin wordt wanneeer toegekend?
Alle prijzen worden in de tweede week van januari verwerkt.
Als het eerder kan, maken we daar een melding van.
Het is nu eerst aan de bookmakers om de gebruikersnamen te checken (m.a.w. bestaat de gebruikersnaam, is de gebruikersnaam aangemaakt voordat de actie begon, e.d. afhankelijk van de voorwaarden van de actie).
De onderstaande acties verlopen vandaag:
----
Plaats een pre-match threefold (combi met drieweddenschappen) t.w.v. ?5 op de Premier League en ontvang een Free Bet t.w.v. ?10 om in te zetten op live weddenschappen.
1. Alleen weddenschappen geplaatst op 24, 25, 26, 27 of 28 december tellen mee voor deze promotie.
2. Elke selectie moet een odd hebben van 1.30 of hoger
3. De Free Bet is alleen in te zetten op live Premier League weddenschappen die gespeeld worden op 26, 27 of 28 december.
4. Eventuele winst die je uit je Free Bet haalt, dien je eenmaal rond te spelen op odds boven de 1.50.
----
GUTS 50% stortingsbonus (nieuwe en bestaande spelers)
Nieuwe Nederlandse klanten
1. Maak via deze link een account aan bij Guts
2. Maak een storting* van minimaal ?10 en maximaal ?100 en gebruik de bonuscode WBS50
2. Je ontvangt direct een 50% bonus (tot ?50) over het gestorte bedrag
3. Speel binnen 30 dagen het gestorte bedrag en de bonus viermaal rond op odds van 1.80 of hoger
* Stortingen met PaySafe, Neteller en Skrill zijn uitgesloten van deze actie.
Let erop dat deze bonus de reguliere welkomstbonus van Guts, een 100% bonus tot ?100, vervangt.
Deze aanbieding verloopt 28 december 2017 om 23:59.
Bestaande Nederlandse klanten
2. Maak een storting* van minimaal ?10 en maximaal ?100 en gebruik de bonuscode XMAS50
2. Je ontvangt direct een 50% bonus (tot ?50) over het gestorte bedrag
3. Speel binnen 30 dagen het gestorte bedrag en de bonus viermaal rond op odds van 1.80 of hoger
* Stortingen met PaySafe, Neteller en Skrill zijn uitgesloten van deze actie.
Deze aanbieding verloopt 28 december 2017 om 23:59.