Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 26 dec. 2017, 15:47 schreef calucci:

25 en 26 dec niet voor NL'ers, bedankt he joe.

Al meerdere keren gezegd geweest dat voetbalwedden zijn best doet om de acties zo eerlijk mogelijk te verdelen.

Tot nu toe waren er in totaal meer acties voor de Nederlanders dus stop aub met zagen.

Bedankt

Bericht gewijzigd door belgiumfirst op di 26 dec. 2017, 15:17
2 Vind ik leuk's
Op di. 26 dec. 2017, 15:35 schreef vw-support:
Op di. 26 dec. 2017, 15:18 schreef giokokkie:

Hallo VW support. Klopt het dat jullie mijn vraag vergeten zijn? Ik was namelijk ook de 21e. Heb nog steeds niets ontvangen. Gebruikersnaam had ik al hier op forum gezet. giokokkie.

Het zou kunnen dat deze er tussendoor is geglipt. Dit gaan ook om de bonus van Bet777? We zullen het voor je navragen.

Nee de Betfirst bonus van 1 december. Sorry

0 Vind ik leuk's
Op za. 23 dec. 2017, 10:19 schreef vw-support:
Op vr. 22 dec. 2017, 16:42 schreef Quinten2705:

@VW-support, ik heb per ongeluk mijn VW-gebruikersnaam doorgegeven ipv mijn Bet777-gebruikersnaam. Kunnen jullie helpen dit te corrigeren?

Duiken we - na de kerstdagen - wel even in. bonussen worden toch niet eerder dan de 27ste weer verwerkt.

@vwsupport, moet ik een bericht sturen met de gebruikersnamen (geldt ook voor Betfirst) of wat is het handigst?

0 Vind ik leuk's

Ik had op 20 december 50euro gestort op betfirst, ik heb nog geen bonus ontvangen. Kunnen jullie er eens naar kijken?

Gebruikersnaam is mrwd

0 Vind ik leuk's
Op wo. 27 dec. 2017, 08:44 schreef Quinten2705:
Op za. 23 dec. 2017, 10:19 schreef vw-support:
Op vr. 22 dec. 2017, 16:42 schreef Quinten2705:

@VW-support, ik heb per ongeluk mijn VW-gebruikersnaam doorgegeven ipv mijn Bet777-gebruikersnaam. Kunnen jullie helpen dit te corrigeren?

Duiken we - na de kerstdagen - wel even in. Bonussen worden toch niet eerder dan de 27ste weer verwerkt.

@vwsupport, moet ik een bericht sturen met de gebruikersnamen (geldt ook voor Betfirst) of wat is het handigst?

Stuur maar even een PB met je gebruikersnamen bij beide bookmakers.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op wo. 27 dec. 2017, 09:32 schreef willemdas:

Ik had op 20 december 50euro gestort op betfirst, ik heb nog geen bonus ontvangen. Kunnen jullie er eens naar kijken?

Gebruikersnaam is mrwd

Waarschijnlijk worden deze op zeer korte termijn verwerkt, nog even geduld dus.

Indien dit morgen nog niet gedaan is kunnen we verder actie ondernemen, maar door de feestdagen heeft het wat begrijpelijkerwijs wat vertraging opgelopen.

Zelfde geldt voor jou @giokokkie.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Hier idd ook nog niet toegevoegd. 22-12 gestort.

0 Vind ik leuk's

IK vindt het spijtig niet alleen als (ALS SYNDROWN PATIENT) dat belgen benadeeld worden dan nederlanders VROLIJKE KERST

1 Vind ik leuk's
Op wo. 27 dec. 2017, 15:06 schreef hagele:

Hier idd ook nog niet toegevoegd. 22-12 gestort.

10 minuten later wel dus :), dank!

0 Vind ik leuk's

OVER DE NBA MATCH wou ik 111-100 willen invullen als jullie wat duidelijker in uitleg waren maar ik gun degene die wonnen

ik heb toch nooit geluk

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.