Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
25 en 26 dec niet voor NL'ers, bedankt he joe.
Al meerdere keren gezegd geweest dat voetbalwedden zijn best doet om de acties zo eerlijk mogelijk te verdelen.
Tot nu toe waren er in totaal meer acties voor de Nederlanders dus stop aub met zagen.
Bedankt
Hallo VW support. Klopt het dat jullie mijn vraag vergeten zijn? Ik was namelijk ook de 21e. Heb nog steeds niets ontvangen. Gebruikersnaam had ik al hier op forum gezet. giokokkie.
Het zou kunnen dat deze er tussendoor is geglipt. Dit gaan ook om de bonus van Bet777? We zullen het voor je navragen.
Nee de Betfirst bonus van 1 december. Sorry
@VW-support, ik heb per ongeluk mijn VW-gebruikersnaam doorgegeven ipv mijn Bet777-gebruikersnaam. Kunnen jullie helpen dit te corrigeren?
Duiken we - na de kerstdagen - wel even in. bonussen worden toch niet eerder dan de 27ste weer verwerkt.
@vwsupport, moet ik een bericht sturen met de gebruikersnamen (geldt ook voor Betfirst) of wat is het handigst?
Ik had op 20 december 50euro gestort op betfirst, ik heb nog geen bonus ontvangen. Kunnen jullie er eens naar kijken?
Gebruikersnaam is mrwd
@VW-support, ik heb per ongeluk mijn VW-gebruikersnaam doorgegeven ipv mijn Bet777-gebruikersnaam. Kunnen jullie helpen dit te corrigeren?
Duiken we - na de kerstdagen - wel even in. Bonussen worden toch niet eerder dan de 27ste weer verwerkt.
@vwsupport, moet ik een bericht sturen met de gebruikersnamen (geldt ook voor Betfirst) of wat is het handigst?
Stuur maar even een PB met je gebruikersnamen bij beide bookmakers.
Ik had op 20 december 50euro gestort op betfirst, ik heb nog geen bonus ontvangen. Kunnen jullie er eens naar kijken?
Gebruikersnaam is mrwd
Waarschijnlijk worden deze op zeer korte termijn verwerkt, nog even geduld dus.
Indien dit morgen nog niet gedaan is kunnen we verder actie ondernemen, maar door de feestdagen heeft het wat begrijpelijkerwijs wat vertraging opgelopen.
Zelfde geldt voor jou @giokokkie.
Hier idd ook nog niet toegevoegd. 22-12 gestort.
IK vindt het spijtig niet alleen als (ALS SYNDROWN PATIENT) dat belgen benadeeld worden dan nederlanders VROLIJKE KERST
Hier idd ook nog niet toegevoegd. 22-12 gestort.
10 minuten later wel dus :), dank!
OVER DE NBA MATCH wou ik 111-100 willen invullen als jullie wat duidelijker in uitleg waren maar ik gun degene die wonnen
ik heb toch nooit geluk