Prijsvraag: maak de slagzin af en win 60 euro
Het is al weer een paar weken geleden dat we een prijsvraag hebben uitgeschreven maar bij deze slingeren we een nieuwe prijsvraag de wereld in. Deze prijsvraag is geen prijsvraag zoals je van ons gewend bent geweest maar een prijsvraag waarbij je een beroep moet doen op je creativiteit.
Maak onderstaande zin af en plaats je inzending voor vrijdag 19 november 19.00 in dit topic. Vervolgens kiezen wij de 5 leukste slagzinnen uit en laten we jullie, alle leden, zelf de winnaar kiezen. De slagzin met de meeste stemmen wint 60 euro voor zijn/haar Bwin account.
Maak de volgende zin af:
Voetbalwedden.net is voor mij...
LET OP:
Belangrijke gegevens staan hier:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-maak-de-slagzin-af-en-win-60-euro-453/2/#post11532
Heel veel succes allemaal!
Maak onderstaande zin af en plaats je inzending voor vrijdag 19 november 19.00 in dit topic. Vervolgens kiezen wij de 5 leukste slagzinnen uit en laten we jullie, alle leden, zelf de winnaar kiezen. De slagzin met de meeste stemmen wint 60 euro voor zijn/haar Bwin account.
Maak de volgende zin af:
Voetbalwedden.net is voor mij...
LET OP:
Belangrijke gegevens staan hier:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-maak-de-slagzin-af-en-win-60-euro-453/2/#post11532
Heel veel succes allemaal!
in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hier ook zeerzeker benieuwd, we zullen zien.
Aziatisch gehandicapt
Afgelopen vrijdag om 19.00 is de termijn verlopen waarbij inzendingen via dit topic konden worden ingestuurd. We hebben, volgens ons, de 5 beste/uniekste/leukste/creatiefste inzendingen geselecteerd waaruit jullie de winnaar kunnen 'kiezen'.
Iedere gebruiker van VW.net heeft een 'stem' waarmee je punten kan geven aan onderstaande inzendingen.
Wat moet je doen? (je moet natuurlijk niets trouwens)
Je geeft de leukste inzending 5 punten, de nummer 2 geef je 4 punten en zo ga je door waarbij je de minst leuke inzending 1 punt geeft. Je punten worden meegerekend indien je minimaal 10 forum posts hebt gemaakt (om vals spelen enigszins te voorkomen). Je punten moet je voor aanstaande woensdag 20.00 via dit topic hebben geplaatst. De inzending met de meeste punten zal de 60 euro op zijn/haar Bwin tegoed gestort krijgen. De nummer 2 krijgt een freebet van 10 euro voor Bwin.
De 5 inzendingen:
1. VW.net is mijn startpagina, ik sta er mee op en ga er mee naar bed.
2. VW.net is voor mij altijd de beste odds en tips op het internet
3. VW.net is voor mij de snelste weg naar winst
4. VW.net is voor mij een professioneel inzicht in de wedwereld met handige tips en tricks voor de moneykicks.
5. VW.net is voor mij wat Sneijder voor Inter is. Klein en 1 van de velen, maar er toch met kop en schouders bovenuit steken.
Voorbeeld punten geven:
1: 3 punten
2: 2 punten
3: 4 punten
4: 5 punten
5: 1 punten
Iedere gebruiker van VW.net heeft een 'stem' waarmee je punten kan geven aan onderstaande inzendingen.
Wat moet je doen? (je moet natuurlijk niets trouwens)
Je geeft de leukste inzending 5 punten, de nummer 2 geef je 4 punten en zo ga je door waarbij je de minst leuke inzending 1 punt geeft. Je punten worden meegerekend indien je minimaal 10 forum posts hebt gemaakt (om vals spelen enigszins te voorkomen). Je punten moet je voor aanstaande woensdag 20.00 via dit topic hebben geplaatst. De inzending met de meeste punten zal de 60 euro op zijn/haar Bwin tegoed gestort krijgen. De nummer 2 krijgt een freebet van 10 euro voor Bwin.
De 5 inzendingen:
1. VW.net is mijn startpagina, ik sta er mee op en ga er mee naar bed.
2. VW.net is voor mij altijd de beste odds en tips op het internet
3. VW.net is voor mij de snelste weg naar winst
4. VW.net is voor mij een professioneel inzicht in de wedwereld met handige tips en tricks voor de moneykicks.
5. VW.net is voor mij wat Sneijder voor Inter is. Klein en 1 van de velen, maar er toch met kop en schouders bovenuit steken.
Voorbeeld punten geven:
1: 3 punten
2: 2 punten
3: 4 punten
4: 5 punten
5: 1 punten
Hakuna Matatttta.
De volgende inzending krijgt van mij 5 punten : VW.net is voor mij wat Sneijder voor Inter is. Klein en 1 van de velen, maar er toch met kop en schouders bovenuit steken.
Unibet
Leuk dat mijn inzending is geselecteerd. Nu vraag ik me wel af of ook de mensen waarvan de inzending is geselecteerd mogen stemmen.
[quote]Leuk dat mijn inzending is geselecteerd. Nu vraag ik me wel af of ook de mensen waarvan de inzending is geselecteerd mogen stemmen.
Ik zie dit in de voorwaarden staan :
Je punten worden meegerekend indien je minimaal 10 forum posts hebt gemaakt (om vals spelen enigszins te voorkomen).
Dus het lijkt me in dit geval dat je jezelf ook punten mag geven al zal iedereen natuurlijk 5 punten op zichzelf stemmen.
Ik zie dit in de voorwaarden staan :
Je punten worden meegerekend indien je minimaal 10 forum posts hebt gemaakt (om vals spelen enigszins te voorkomen).
Dus het lijkt me in dit geval dat je jezelf ook punten mag geven al zal iedereen natuurlijk 5 punten op zichzelf stemmen.
Unibet
Het zijn precies de meer 'serieuze' slagzinnen die geselecteerd zijn, jammer want ik zag er toch een aantal leukere tussenstaan, nuja mijn mening uiteraard.
- Why am I Mr. Pink?
> Because you're a faggot, allright?
[quote]Leuk dat mijn inzending is geselecteerd. Nu vraag ik me wel af of ook de mensen waarvan de inzending is geselecteerd mogen stemmen.
Geen probleem!
[quote]Het zijn precies de meer 'serieuze' slagzinnen die geselecteerd zijn, jammer want ik zag er toch een aantal leukere tussenstaan, nuja mijn mening uiteraard.
Het zijn inderdaad de iets 'serieusere' inzendingen. Vooral het 'rijmgedeelte' in de slagzin doet het bij ons erg goed. 'VW.net' en bijvoorbeeld 'bed' én 'internet' klinken lekker :-)
Geen probleem!
[quote]Het zijn precies de meer 'serieuze' slagzinnen die geselecteerd zijn, jammer want ik zag er toch een aantal leukere tussenstaan, nuja mijn mening uiteraard.
Het zijn inderdaad de iets 'serieusere' inzendingen. Vooral het 'rijmgedeelte' in de slagzin doet het bij ons erg goed. 'VW.net' en bijvoorbeeld 'bed' én 'internet' klinken lekker :-)
Hakuna Matatttta.
johnnyvlam heeft gelijk, ik zag idd ook vele malen leukere slagzinne, vind alleen die van sneijder eigenlijk wel goed, maarja mijn mening
=
:d kan ik niet ontkennen
Mijn punten:
5 punten => VW.net is voor mij een professioneel inzicht in de wedwereld met handige tips en tricks
voor de moneykicks
4 punten => VW.net is voor mij wat Sneijder voor Inter is. Klein en 1 van de velen, maar er toch met
kop en schouders bovenuit steken
3 punten => VW.net is mijn startpagina, ik sta er mee op en ga er mee naar bed.
2 punten => VW.net is voor mij de snelste weg naar winst
1 punt => VW.net is voor mij altijd de beste odds en tips op het internet
Succes nog aan de geselecteerden! (y)
Mijn punten:
5 punten => VW.net is voor mij een professioneel inzicht in de wedwereld met handige tips en tricks
voor de moneykicks
4 punten => VW.net is voor mij wat Sneijder voor Inter is. Klein en 1 van de velen, maar er toch met
kop en schouders bovenuit steken
3 punten => VW.net is mijn startpagina, ik sta er mee op en ga er mee naar bed.
2 punten => VW.net is voor mij de snelste weg naar winst
1 punt => VW.net is voor mij altijd de beste odds en tips op het internet
Succes nog aan de geselecteerden! (y)
- Why am I Mr. Pink?
> Because you're a faggot, allright?
Meningen blijven meningen. Wij selecteren er 5, jullie beslissen verder welke gaat winnen en de 60 euro op zijn/haar Bwin tegoed gaat ontvangen.
Succes!
Succes!
Hakuna Matatttta.