Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: maak de slagzin af en win 60 euro

Het is al weer een paar weken geleden dat we een prijsvraag hebben uitgeschreven maar bij deze slingeren we een nieuwe prijsvraag de wereld in. Deze prijsvraag is geen prijsvraag zoals je van ons gewend bent geweest maar een prijsvraag waarbij je een beroep moet doen op je creativiteit.

Maak onderstaande zin af en plaats je inzending voor vrijdag 19 november 19.00 in dit topic. Vervolgens kiezen wij de 5 leukste slagzinnen uit en laten we jullie, alle leden, zelf de winnaar kiezen. De slagzin met de meeste stemmen wint 60 euro voor zijn/haar Bwin account.

Maak de volgende zin af:
Voetbalwedden.net is voor mij...

LET OP:
Belangrijke gegevens staan hier:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-maak-de-slagzin-af-en-win-60-euro-453/2/#post11532

Heel veel succes allemaal!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
111 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wss vriendjespolitiek op deze site
kga niet stemmen omdat ik er geen enkele leuk uit vind:)
0 Vind ik leuk's
[quote]wss vriendjespolitiek op deze site

Misschien moet je op het forum even rondvragen of we hier een 'vriendjespolitiek' beleid voeren? Ik denk dat je er snel genoeg achter komt dat je dat heel snel terug kan nemen. Natuurlijk mag je denken wat je vindt, geen enkel probleem, maar je gedachte klopt niet.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote] Misschien moet je op het forum even rondvragen of we hier een 'vriendjespolitiek' beleid voeren? Ik denk dat je er snel genoeg achter komt dat je dat heel snel terug kan nemen. Natuurlijk mag je denken wat je vindt, geen enkel probleem, maar je gedachte klopt niet.

hoe zijn jullie dan aan die 5 zinne gekome?
kvind geen logische verklaring ervoor
en kdenk dat wat ik zeg , dat andere dat nu ook denken
en jullie doen maar, maar doe dan niet alsof andere ook een kans maken:)
0 Vind ik leuk's
1. VW.net is mijn startpagina, ik sta er mee op en ga er mee naar bed.
2. VW.net is voor mij altijd de beste odds en tips op het internet
3. VW.net is voor mij de snelste weg naar winst

Ik begrijp Enrique ergens wel, al zegt hij het miss niet meteen op de vriendelijkste manier ;-) Maar ik vraag mij toch ook wel af wat de 3 bovenvermelden slagzinnen speciaal hebben dat ze het verdienen genomineerd te zijn ipv andere creatievere, leukere slagzinnen waar meer denkwerk achter gezeten heeft.

Nuja, mooi voor de mensen die genomineerd zijn, maar tegenvaller voor de mensen die achter de leukere slagzinnen zaten.
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
Q:
Hoe zijn jullie dan aan die 5 zinnen gekomen?

A:
We hebben alle inzendingen bekeken en vervolgens de 'beste 5 ' gekozen op basis van originaliteit, samenhang met deze site en onze activiteiten, taalgebruik, lopende zinnen. Daar zijn de 5 inzendingen uit gekomen die in dit topic staan. Niet meer en niet minder.

Dat je vervolgens denkt dat wij hier 'vriendenjespolitiek' als beleid hebben, dan heb je het gewoon erg goed mis. Ik kan niet meer zeggen dan dat dat niet zo is, je mag me geloven of niet. Meer kan (en wil) ik niet doen om het tegendeel te bewijzen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Q: Hoe zijn jullie dan aan die 5 zinnen gekomen? A: We hebben alle inzendingen bekeken en vervolgens de 'beste 5 ' gekozen op basis van originaliteit, samenhang met deze site en onze activiteiten, taalgebruik, lopende zinnen. Daar zijn de 5 inzendingen uit gekomen die in dit topic staan. Niet meer en niet minder. Dat je vervolgens denkt dat wij hier 'vriendenjespolitiek' als beleid hebben, dan heb je het gewoon erg goed mis. Ik kan niet meer zeggen dan dat dat niet zo is, je mag me geloven of niet. Meer kan (en wil) ik niet doen om het tegendeel te bewijzen!

da wist ik ook al, maar wat vind je dan niet goed aan de anderen? want tussen die 5 staan er 4 bij waarvan ik zeg, hier klopt iets niet
maar meer uitleggen gaat ook niet als het vriendjespolitiek is
i rest my case, deze site is het niet waard:)
0 Vind ik leuk's
Het is inderdaad ook zo dat smaken per persoon verschillen en dat de gekozen slogans dus afhankelijk zijn van de persoon. Hier heerst absoluut geen vriendjespolitiek weet ik uit ervaring van vorige prijsvragen. Maar het is misschien nu wel een leuk idee om een zo democratisch mogelijk systeem te ontwikkelen zodat dit soort misverstanden voortaan ook niet meer voorkomen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]i rest my case, deze site is het niet waard:)

Ik denk dat we uitgepraat zijn (n)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ik geef ze allemaal 2 punten .
0 Vind ik leuk's
"voetbalwedden is voor mij zoals een worst. Je weet nooit wat erinzit tot je erin bijt, en dat is met alles zo. "

Enrique dit is natuurlijk wel een onwijs diepzinnige quote. Jij snapt dat je hiermee erg "dicht" tegen de top vijf aan zit ? ;).

Voetbalwedden deelt zoveel mooie freebets en andere geldprijzen uit. We gaan nou toch niet de inzendingen van andere naar beneden halen? Nu is het iets formeler en straks komt er vast wel een prijsvraag waar we naar wat meer humor gaan kijken.

We vormen een mooie interessante cummunity en kunnen elkaars expertise erg goed gebruiken.

Respecteer elkaars mening. En aan vriendjespolitiek hebben we natuurlijk helemaal niets. Hoe meer verschillende mensen een geldprijs winnen hoe groter onze aanhang wordt.

SUC6 mensen!!! peace

0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.