Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: maak de slagzin af en win 60 euro

Het is al weer een paar weken geleden dat we een prijsvraag hebben uitgeschreven maar bij deze slingeren we een nieuwe prijsvraag de wereld in. Deze prijsvraag is geen prijsvraag zoals je van ons gewend bent geweest maar een prijsvraag waarbij je een beroep moet doen op je creativiteit.

Maak onderstaande zin af en plaats je inzending voor vrijdag 19 november 19.00 in dit topic. Vervolgens kiezen wij de 5 leukste slagzinnen uit en laten we jullie, alle leden, zelf de winnaar kiezen. De slagzin met de meeste stemmen wint 60 euro voor zijn/haar Bwin account.

Maak de volgende zin af:
Voetbalwedden.net is voor mij...

LET OP:
Belangrijke gegevens staan hier:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-maak-de-slagzin-af-en-win-60-euro-453/2/#post11532

Heel veel succes allemaal!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
111 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Groter, Beter, voetbalwedden.net .
;-) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
voetbalwedden.net is voor mij wedden en voetbal op 1 net.
0 Vind ik leuk's
Voetbalwedden.net is voor mij een topsite die mij doorheen de moeilijke wereld van bookmakers leidt.

Informatie over weddenschappen hier en daar, en dan ben ik er voor klaar!

Ik volg ook hun tips, en daarvan heb ik geen spijt.

De beste site met een topforum, en dat is gewoon waar!

(a)
0 Vind ik leuk's
Prachtig al deze inzendingen...lach me dood! MEeer meer meer meer!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
[quote]Prachtig al deze inzendingen...lach me dood! MEeer meer meer meer!

Deadline was toch 19u vanavond :p

Benieuwd welke 3 er over blijven :)
0 Vind ik leuk's
voetbalwedden.net is het walhalla voor de fervente voetbalvirtuoos.

Edit: helaas de uiterste inzendtermijn overschreden. Deelname is niet mogelijk met deze inzending.
0 Vind ik leuk's
Is er al een uitslag?!
0 Vind ik leuk's
[quote]Is er al een uitslag?!

Er worden 5 leuke antwoorden geselecteerd die morgen bekend zullen zijn.De antwoorden zullen in dit topic geplaatst worden. Vervolgens mag iedereen die 10 forumpost of meer heeft deze 5 antwoorden punten gaan geven (maximaal 5 en minimaal 1) tot woensdagavond 19:00. Alleen leden die minimaal 10 forum post of meer hebben mogen stemmen. Wie de meeste punten zal ontvangen wint de 60 euro.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote] Er worden 5 leuke antwoorden geselecteerd die morgen bekend zullen zijn.De antwoorden zullen in dit topic geplaatst worden. Vervolgens mag iedereen die 10 forumpost of meer heeft deze 5 antwoorden punten gaan geven (maximaal 5 en minimaal 1) tot woensdagavond 20:00. Alleen leden die minimaal 10 forum post of meer hebben mogen stemmen. Wie de meeste punten zal ontvangen wint de 60 euro.

Mooizo, lijkt mij een eerlijk systeem!

Dat de beste mag winnen!
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
Lijkt mij ook eerlijk. Ben benieuwd.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.