Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: maak de slagzin af en win 60 euro

Het is al weer een paar weken geleden dat we een prijsvraag hebben uitgeschreven maar bij deze slingeren we een nieuwe prijsvraag de wereld in. Deze prijsvraag is geen prijsvraag zoals je van ons gewend bent geweest maar een prijsvraag waarbij je een beroep moet doen op je creativiteit.

Maak onderstaande zin af en plaats je inzending voor vrijdag 19 november 19.00 in dit topic. Vervolgens kiezen wij de 5 leukste slagzinnen uit en laten we jullie, alle leden, zelf de winnaar kiezen. De slagzin met de meeste stemmen wint 60 euro voor zijn/haar Bwin account.

Maak de volgende zin af:
Voetbalwedden.net is voor mij...

LET OP:
Belangrijke gegevens staan hier:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-maak-de-slagzin-af-en-win-60-euro-453/2/#post11532

Heel veel succes allemaal!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
111 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Enrique waar maak je je druk om? Het gaat hier om 60 euro die je kan winnen.. Je hoeft er geen cent voor in te leggen. Verder geloof ik niet zo in vriendjes politiek op deze site. Als het wel zo zou zijn, zou ik er nog niet wakker van liggen het gaat tenslotte 'maar' om 60 euro.
0 Vind ik leuk's
Wat voor een weer wordt het eigenlijk morgen? :)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
[quote]Wat voor een weer wordt het eigenlijk morgen? :)
Vrij koud.

On topic: Jammer dat ik te laat was met inzenden :) Maar...
"VW.net is voor mij wat Sneijder voor Inter is. Klein en 1 van de velen, maar er toch met kop en schouders bovenuit steken." Deze vind ik de beste!
0 Vind ik leuk's
Ik vind 'VW.net is voor mij wat Sneijder voor Inter is. Klein en 1 van de velen, maar er toch met kop en schouders bovenuit steken.' Deze vind ik de beste! ook de beste uit deze 5.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Before :"Vervolgens kiezen wij de 5 leukste slagzinnen uit"

After;
[quote]Q:
A:
We hebben alle inzendingen bekeken en vervolgens de 'beste 5 ' gekozen op basis van originaliteit, samenhang met deze site en onze activiteiten, taalgebruik, lopende zinnen. Daar zijn de 5 inzendingen uit gekomen die in dit topic staan. Niet meer en niet minder.

Had het wel fijn gevonden als van te voren die criteria waren aangegeven.

0 Vind ik leuk's
Waarom maken al die newbi's zich allemaal zo druk! Net een week op dit forum en dan weet je al meteen wie vrienden van elkaar zijn en elkaar uiteraard laten winnen!

Wees blij dat je gratis geld kunt winnen! Klagen doe je maar ergens anders. Hoop dat je tranen al opgedroogd zijn Enrique.

Ik geeft ook 5 punten aan:

'VW.net is voor mij wat Sneijder voor Inter is. Klein en 1 van de velen, maar er toch met kop en schouders bovenuit steken.'

0 Vind ik leuk's
Tjah, natuurlijk vond ik mijn slagzin de best rijmende, meest doordachte en strakst geformuleerde inzending. Het kan natuurlijk niet altijd feest zijn.

@VW.NET; ik dacht ik steek met mijn slagzing je artikel over het taartmodel nog even een veer in de reet, maar dat heeft blijkbaar niet mogen baten. :) Ghehe..

Doe die van Sneijder en Inter mijn 5 punten maar, de overige inzendingen vind ik persoonlijk wat tegenvallen. :)
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
1. VW.net is mijn startpagina, ik sta er mee op en ga er mee naar bed. 1 punt
2. VW.net is voor mij altijd de beste odds en tips op het internet 3 punten
3. VW.net is voor mij de snelste weg naar winst 5 punten
4. VW.net is voor mij een professioneel inzicht in de wedwereld met handige tips en tricks voor de moneykicks. 2 punten
5. VW.net is voor mij wat Sneijder voor Inter is. Klein en 1 van de velen, maar er toch met kop en schouders bovenuit steken. 4 punten
0 Vind ik leuk's
[quote]Waarom maken al die newbi's zich allemaal zo druk! Net een week op dit forum en dan weet je al meteen wie vrienden van elkaar zijn en elkaar uiteraard laten winnen! Wees blij dat je gratis geld kunt winnen! Klagen doe je maar ergens anders. Hoop dat je tranen al opgedroogd zijn Enrique. Ik geeft ook 5 punten aan: 'VW.net is voor mij wat Sneijder voor Inter is. Klein en 1 van de velen, maar er toch met kop en schouders bovenuit steken.'

Niet alle 'newbi's' over dezelfde kam scheren aub, ik denk dat iedereen wel door heeft dat Enrique maar rare dingen gezegd heeft, beter gewoon geen aandacht meer aan besteden dan nog eventjes iedereen die op een normale manier zijn mening heeft gezegd ook te willen viseren.
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
[quote]Tjah, natuurlijk vond ik mijn slagzin de best rijmende, meest doordachte en strakst geformuleerde inzending. Het kan natuurlijk niet altijd feest zijn. @VW.NET; ik dacht ik steek met mijn slagzing je artikel over het taartmodel nog even een veer in de reet, maar dat heeft blijkbaar niet mogen baten. :) Ghehe.. Doe die van Sneijder en Inter mijn 5 punten maar, de overige inzendingen vind ik persoonlijk wat tegenvallen. :)
dat is goed arjen90 :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.