Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: maak de slagzin af en win 60 euro

Het is al weer een paar weken geleden dat we een prijsvraag hebben uitgeschreven maar bij deze slingeren we een nieuwe prijsvraag de wereld in. Deze prijsvraag is geen prijsvraag zoals je van ons gewend bent geweest maar een prijsvraag waarbij je een beroep moet doen op je creativiteit.

Maak onderstaande zin af en plaats je inzending voor vrijdag 19 november 19.00 in dit topic. Vervolgens kiezen wij de 5 leukste slagzinnen uit en laten we jullie, alle leden, zelf de winnaar kiezen. De slagzin met de meeste stemmen wint 60 euro voor zijn/haar Bwin account.

Maak de volgende zin af:
Voetbalwedden.net is voor mij...

LET OP:
Belangrijke gegevens staan hier:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-maak-de-slagzin-af-en-win-60-euro-453/2/#post11532

Heel veel succes allemaal!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
111 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Arjen en Motje gefeliciteerd met de gewonnen prijsvraag veel wed plezier ermee en natuurlijk tot de volgende prijsvraag.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Gefeliciteerd allemaal met de winstbedragen en dik verdiend!
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Gefeliciteerd Arjen (& Motje)!

Zeker een verdiende winnaar!
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
Bedankt voor de felicitaties allen en natuurlijk de mensen bedankt die op mijn slagzin gestemd hebben. Erg leuk om dit te winnen. Was hier al een tijd geregistreerd, maar heb ik tijd niets mee gedaan. Hele leuke binnenkomer dus.

Ik wil nu de uitslag bekend is geworden ook even reageren op eerdere reacties in dit topic met betrekking tot de selectie van slagzinnen. Wilde dit eerder niet doen, omdat dit beetje raar zou klinken omdat mijn slagzin geselecteerd was.

Nu ik bovenstaande reactie van Vw-crew lees denk ik dat het duidelijk is geworden dat er in de toekomst inderdaad iets duidelijk wordt afgebakend. Ook al zag ik zelf er misschien wat betere slagzinnen nog bijzitten, dat er sprake is van vriendjespolitiek is natuurlijk onzin. Ik ken bijvoorbeeld niemand hier van de crew persoonlijk, dus denk dat de reactie van Enrique destijds beetje kort door de bocht was.

ps. zal waarschijnlijk in dit topic laten weten wat ik met het geld doe, of ik moet een geschikter topic hiervoor vinden.
0 Vind ik leuk's
[quote]ps. zal waarschijnlijk in dit topic laten weten wat ik met het geld doe, of ik moet een geschikter topic hiervoor vinden.

Ik denk dat er op het forum geschiktere topics zijn waar je je weddenschappen kan plaatsen ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Gefeliciteerd met je prijs ;) hopelijk kun je het bedrag nog mooier maken door de toto (y) succes
0 Vind ik leuk's
[quote]Gefeliciteerd met je prijs ;) hopelijk kun je het bedrag nog mooier maken door de toto (y) succes

De toto? Dat is hier een scheldwoord ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]

Wanneer je op voetbal gaat wedden vind ik het toto :p snap niet dat iedereen zo anti toto is. Ik vind het best geinig om af en toe nog eens te doen in de winkel
0 Vind ik leuk's

[quote][quote]

Wanneer je op voetbal gaat wedden vind ik het toto :p snap niet dat iedereen zo anti toto is. Ik vind het best geinig om af en toe nog eens te doen in de winkel

Ben ik helemaal met je eens Betwinner Toto is ook het wedden op voetbal. De Toto is zich de laatste tijd wel aan het ontwikkelen maar denk dat sommigen een hekel aan de toto hebben omdat ze weinig aanbod van verschillende weddenschappen hebben en hele lage noteringen hadden. De noteringen hebben ze overigens wel verhoogd dus dat is al positief nieuws voor de toto wedder!
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote][quote]De toto? Dat is hier een scheldwoord ;-)

Ben ik helemaal met je eens, ze kunnen echter momenteel niet concurreren met de internet aanbieders. Ik denk echter dat ze dat beter wel kunnen doen want niemand, en helemaal Nederlanders niet, zien hun geld graag wegspoelen. Dat gebeurd nu wel als je met de Toto wedt i.p.v. bijvoorbeeld een Bwin of Unibet.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.