Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: maak de slagzin af en win 60 euro

Het is al weer een paar weken geleden dat we een prijsvraag hebben uitgeschreven maar bij deze slingeren we een nieuwe prijsvraag de wereld in. Deze prijsvraag is geen prijsvraag zoals je van ons gewend bent geweest maar een prijsvraag waarbij je een beroep moet doen op je creativiteit.

Maak onderstaande zin af en plaats je inzending voor vrijdag 19 november 19.00 in dit topic. Vervolgens kiezen wij de 5 leukste slagzinnen uit en laten we jullie, alle leden, zelf de winnaar kiezen. De slagzin met de meeste stemmen wint 60 euro voor zijn/haar Bwin account.

Maak de volgende zin af:
Voetbalwedden.net is voor mij...

LET OP:
Belangrijke gegevens staan hier:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-maak-de-slagzin-af-en-win-60-euro-453/2/#post11532

Heel veel succes allemaal!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
111 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wanneer komt er een nieuwe? :d
0 Vind ik leuk's
[quote]Wanneer komt er een nieuwe? :d

Er wordt momenteel hard gewerkt aan een nieuwe versie van voetbalwedden die binnenkort online gaat komen!
Dit betekend dat er momenteel even wat minder aandacht aan prijsvragen etc besteed kan worden maar wel dat er binnenkort een veel mooiere en betere voetbalwedden website komt waarop ook de prijsvragen en andere spellen gewoon weer doorgespeeld worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Oke, dat is natuurlijk mooi een nieuwe site/versie. Bedankt voor de uitleg.
0 Vind ik leuk's
[quote]

Er wordt momenteel hard gewerkt aan een nieuwe versie van voetbalwedden die binnenkort online gaat komen!
Dit betekend dat er momenteel even wat minder aandacht aan prijsvragen etc besteed kan worden maar wel dat er binnenkort een veel mooiere en betere voetbalwedden website komt waarop ook de prijsvragen en andere spellen gewoon weer doorgespeeld worden.
Ik verheug me er nu al op :D
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Wij ook ;-) Gaat heel leuk worden ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mooi dat voetbalwedden zich verder gaat ontwikkelen:D Ook steeds meer leden hier zie ik, forum is ook stuk drukker als halfjaar geleden:) Allemaal positieve zaken
0 Vind ik leuk's
[quote]Mooi dat voetbalwedden zich verder gaat ontwikkelen:D Ook steeds meer leden hier zie ik, forum is ook stuk drukker als halfjaar geleden:) Allemaal positieve zaken

Viel mij ook al op het wordt steeds gezelliger hier op de site. En het is ook zo dat kwaliteit altijd naar boven komt drijven maar dat heeft vaak wel even tijd nodig.
0 Vind ik leuk's
Unibet
binnenkort nog es een nieuwe prijsvraag? :)
0 Vind ik leuk's
[quote]binnenkort nog es een nieuwe prijsvraag? :)

Jazeker de hypotheker! Geef ons nog maximaal 2 weken, dan komen we weer regelmatig met een nieuwe prijsvraag :-)

Believe me..
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ik geef jullie zelfs drie weken :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.