Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: maak de slagzin af en win 60 euro

Het is al weer een paar weken geleden dat we een prijsvraag hebben uitgeschreven maar bij deze slingeren we een nieuwe prijsvraag de wereld in. Deze prijsvraag is geen prijsvraag zoals je van ons gewend bent geweest maar een prijsvraag waarbij je een beroep moet doen op je creativiteit.

Maak onderstaande zin af en plaats je inzending voor vrijdag 19 november 19.00 in dit topic. Vervolgens kiezen wij de 5 leukste slagzinnen uit en laten we jullie, alle leden, zelf de winnaar kiezen. De slagzin met de meeste stemmen wint 60 euro voor zijn/haar Bwin account.

Maak de volgende zin af:
Voetbalwedden.net is voor mij...

LET OP:
Belangrijke gegevens staan hier:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-maak-de-slagzin-af-en-win-60-euro-453/2/#post11532

Heel veel succes allemaal!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
111 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voetbalwedden.net is voor mij een weg door de bookmakers-jungle, maar let op, gokken kost geld!

van de slogan: geld lenen kost geld

Voetbalwedden.net is voor mij een weg door de bookmakers-jungle, ontdek en deel je tacktieken!

0 Vind ik leuk's
voetbalwedden.net is voor mij vergelijkbaar met bier omdat bier smaakmakend leerzaam en gezellig is.

(Ik haal mijn wijsheid uit bier (h))

0 Vind ik leuk's
Ik vind dat er erg veel humor zit in de antwoorden van de prijsvraag deelnemers. (y)
0 Vind ik leuk's
Unibet
Voetbalwedden.net is voor mij als de frituurpan voor Jhon van Beukering.
0 Vind ik leuk's
Hele originele slogans vind ik er tussen zitten. Het zal behoorlijk moeilijk gaan worden voor de jury om een winnende slogan te kiezen ;-)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
voetbalwedden is voor mij zoals een worst. Je weet nooit wat erinzit tot je erin bijt, en dat is met alles zo:)
0 Vind ik leuk's
voetbalwedden is voor mij 1 van de miljarden websites op het internet. Wat het speciaal maakt is dat IK graag op de site aanwezigben;)
0 Vind ik leuk's
Voetbalwedden.net is voor mij het net om te praten over hoevaak de voetbal net wel in het net beland.. ;-)
0 Vind ik leuk's
Voetbalwedden.net is voor mij wat Sneijder voor Inter is. Klein en 1 van de velen, maar er toch met kop en schouders bovenuit steken.
0 Vind ik leuk's
Voetbalwedden.net is voor mij ideaal
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.