Prijsvraag: maak de slagzin af en win 60 euro
Het is al weer een paar weken geleden dat we een prijsvraag hebben uitgeschreven maar bij deze slingeren we een nieuwe prijsvraag de wereld in. Deze prijsvraag is geen prijsvraag zoals je van ons gewend bent geweest maar een prijsvraag waarbij je een beroep moet doen op je creativiteit.
Maak onderstaande zin af en plaats je inzending voor vrijdag 19 november 19.00 in dit topic. Vervolgens kiezen wij de 5 leukste slagzinnen uit en laten we jullie, alle leden, zelf de winnaar kiezen. De slagzin met de meeste stemmen wint 60 euro voor zijn/haar Bwin account.
Maak de volgende zin af:
Voetbalwedden.net is voor mij...
LET OP:
Belangrijke gegevens staan hier:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-maak-de-slagzin-af-en-win-60-euro-453/2/#post11532
Heel veel succes allemaal!
Maak onderstaande zin af en plaats je inzending voor vrijdag 19 november 19.00 in dit topic. Vervolgens kiezen wij de 5 leukste slagzinnen uit en laten we jullie, alle leden, zelf de winnaar kiezen. De slagzin met de meeste stemmen wint 60 euro voor zijn/haar Bwin account.
Maak de volgende zin af:
Voetbalwedden.net is voor mij...
LET OP:
Belangrijke gegevens staan hier:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-maak-de-slagzin-af-en-win-60-euro-453/2/#post11532
Heel veel succes allemaal!
in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Voetbalwedden.net is voor mij een site die dezelfde betekenis voor mij heeft dan een aantal prostituees samen voor Wayne Rooney betekenen:-$
=
Voetbalwedden.net is voor mij de plaats om te scoren voor een tegoed bij Bwin of unibet!!
Voetbalwedden.net is voor mij beter dan klaarkomen! :p
betting...a way of life !
[quote]Voetbalwedden.net is voor mij beter dan klaarkomen! :p
Haha dat kan bijna toch niet ? Er is niets beters dan klaarkomen lijkt me zo :p
Haha dat kan bijna toch niet ? Er is niets beters dan klaarkomen lijkt me zo :p
Unibet
voetbalwedden.net is voor mij als een stel lekkere tieten.......beetje gokken,kletsen,voetbal....jonguh!! das toch genieten
Voetbalwedden.net is voor mij een leuke community met vriendelijke mensen die allemaal altijd en overal bereid zijn om hun online matties tips te geven =).
Voetbalwedden.net is voor mij ,beter dan geld winnen in een Loterij1
Against modern Football
[quote]Voetbalwedden.net is voor mij ,beter dan geld winnen in een Loterij1
Dus als jij geld wint met wedden dan is dat dubbel zo beter :p
Dus als jij geld wint met wedden dan is dat dubbel zo beter :p
Unibet
voetbalwedden.net is voor mij de snelste weg naar winst
voetbalwedden.net is voor mij babi pangang met sambalbij