Prijsvraag: maak de slagzin af en win 60 euro
Het is al weer een paar weken geleden dat we een prijsvraag hebben uitgeschreven maar bij deze slingeren we een nieuwe prijsvraag de wereld in. Deze prijsvraag is geen prijsvraag zoals je van ons gewend bent geweest maar een prijsvraag waarbij je een beroep moet doen op je creativiteit.
Maak onderstaande zin af en plaats je inzending voor vrijdag 19 november 19.00 in dit topic. Vervolgens kiezen wij de 5 leukste slagzinnen uit en laten we jullie, alle leden, zelf de winnaar kiezen. De slagzin met de meeste stemmen wint 60 euro voor zijn/haar Bwin account.
Maak de volgende zin af:
Voetbalwedden.net is voor mij...
LET OP:
Belangrijke gegevens staan hier:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-maak-de-slagzin-af-en-win-60-euro-453/2/#post11532
Heel veel succes allemaal!
Maak onderstaande zin af en plaats je inzending voor vrijdag 19 november 19.00 in dit topic. Vervolgens kiezen wij de 5 leukste slagzinnen uit en laten we jullie, alle leden, zelf de winnaar kiezen. De slagzin met de meeste stemmen wint 60 euro voor zijn/haar Bwin account.
Maak de volgende zin af:
Voetbalwedden.net is voor mij...
LET OP:
Belangrijke gegevens staan hier:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-maak-de-slagzin-af-en-win-60-euro-453/2/#post11532
Heel veel succes allemaal!
in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Voetbalwedden.net is voor mij de slagroom op de taart die zojuist op tafel is gezet
Vergelijk de 'taart die zojuist op tafel is gezet' met het spelen van het taartmodel welke pas is geplaatst op de site en vergelijk de 'slagroom' met de juiste tips die her en der voorbij komen. Dé combinatie die mij winnend doen spelen, daarom deze slogan.
En oja, het rijmt ook nog :D
Vergelijk de 'taart die zojuist op tafel is gezet' met het spelen van het taartmodel welke pas is geplaatst op de site en vergelijk de 'slagroom' met de juiste tips die her en der voorbij komen. Dé combinatie die mij winnend doen spelen, daarom deze slogan.
En oja, het rijmt ook nog :D
Aziatisch gehandicapt
altijd de beste odds en tips op het internet
Voetbalwedden.net is voor mij inmiddels al 100 euro aan bonussen, en daarmee de beste bookie op internet!
voetbalwedden.net is de site waar ik altijd oplet
Er is veel op te doen
En het gaat om de poen
van odds tot prijsvragen
altijd kun je een gokje wagen
Ik raad iedereen aan om er naar te kijken
want zeg nou zelf,iedereen wil zich toch verrijken
Er is veel op te doen
En het gaat om de poen
van odds tot prijsvragen
altijd kun je een gokje wagen
Ik raad iedereen aan om er naar te kijken
want zeg nou zelf,iedereen wil zich toch verrijken
Voetbalwedden.net =
1 grote bron van voetballiefhebbers en fans die hier hun passie en creativiteit delen!
1 grote bron van voetballiefhebbers en fans die hier hun passie en creativiteit delen!
Voetbalwedden.net is voor mij anderen hun weddenschappen volgen en de winst helemaal voor mezelf houden :-$
Voetbalwedden.net is voor mij een professioneel inzicht in de wedwereld met handige tips en tricks voor de moneykicks.
Voetbalwedden.net is voor mij één grote droom die ook echt uit is gekomen.
Haha, ik lache me dood om sommige inzendingen! Er staan een aantal erg leuke tussen. Vrijdag pikken wij de beste 5 (volgens ons) eruit waarna jullie de gekozen inzendingen punten kunnen geven. Hoe dit precies moet plaatsen we in de openingspost.
Succes nog even!
Succes nog even!
Hakuna Matatttta.
Voetbalwedden.net is voor mij net zoals een vrouw;
"Eens je er op zit, daar wil je niet meer af"
"Eens je er op zit, daar wil je niet meer af"
- Why am I Mr. Pink?
> Because you're a faggot, allright?