Paasfestijn 2019!
Paasfestijn 2019!
Voetbalwedden.net verstopt dit jaar geen paaseieren, maar dikke winacties. We trappen dit jaar af met een nieuw fenomeen: het Voetbalwedden Paasfestijn! In samenwerking met Betfirst en Bet777 gaan we een fantastisch Paasweekend tegemoet, waarin jij waanzinnige prijzen in de wacht kunt slepen. Met een prijzenpot van ?5.000(!!) en twee exclusieve bonussen mag jij dit festijn niet missen!
In aanloop naar naar het Paasfestijn kun jij nú al op jacht gaan naar winacties die we verstopt hebben op onze website, de nieuwsbrief en op onze social media kanalen. Als eerste op de hoogte zijn van de livegang, winacties en bonussen? Volg ons dan op alle kanalen:
Zorg dat je alvast een account hebt bij Betfirst en Bet777, zo kun je meteen meespelen aan de gratis acties!
- Nog geen account bij Betfirst? Pak dan de ?200 welkomstbonus!
- Nog geen account bij Bet777? Pak dan de ?150 welkomstbonus!
Uiteraard gaan we nog niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op onze kanalen. Stay tuned!
Klik hier om naar het Paasfestijn te gaan!
LET OP! Ook wij moeten dit weekend paaseieren zoeken met de schoonfamilie. Het kan dus zijn dat tijdens de paasdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!
Ik heb via iDEAL gestort, zo gepiept. Verwacht ook wel dat dit voldoende is voor de bonus. Bookmakers zijn gewoon een beetje huiverig als het gaat om Skrill.
iDeal deed bij Betfirst toch niet mee als betaalmethode waarmee je de bonus ontvangt?
Even een vraagje.. Ik heb een tijdje geleden al mijn Betfirst gebruikersnaam achtergelaten op de actiepagina van VW. Kan ik nu gewoon een storting doen van ?‚? 100 zonder actiecode o.i.d. zodat de bonus volgende week wordt toegekend?
Overigens zie ik als Nederlandse klant van Betfirst wel Skrill en iDeal als betaalmethode:
Het is wel een mogelijke betaalmethode, alleen geldt deze niet voor de paasactie. Veel bookmakers willen geen bonussen uitkeren bij Skrill omdat mensen dan meerdere Skrill accounts aan gaan maken oid
Is ideal ook geen juiste betaalmethode voor betfirst?
Nee, op de actiepagina vindt je de methoden die meetellen onder het kopje 'Welke stortingsmogelijkheden zijn geldig voor deze bonus?'
Aha. Dus gewoon inloggen bij Betfirst, PayPal kiezen als betaalmethode (bijvoorbeeld), 100 euro storten en klaar?
PayPal wordt alleen niet geaccepteerd vanaf Nederland, althans ik krijg de volgende melding: "Uw PayPal-rekening is geregistreerd in een land waarin betalingen aan deze webwinkel niet zijn toegestaan."
Even een vraagje.. Ik heb een tijdje geleden al mijn Betfirst gebruikersnaam achtergelaten op de actiepagina van VW. Kan ik nu gewoon een storting doen van ?‚? 100 zonder actiecode o.i.d. zodat de bonus volgende week wordt toegekend?
Overigens zie ik als Nederlandse klant van Betfirst wel Skrill en iDeal als betaalmethode:
Het is wel een mogelijke betaalmethode, alleen geldt deze niet voor de paasactie. Veel bookmakers willen geen bonussen uitkeren bij Skrill omdat mensen dan meerdere Skrill accounts aan gaan maken oid
Is ideal ook geen juiste betaalmethode voor betfirst?
Nee, op de actiepagina vindt je de methoden die meetellen onder het kopje 'Welke stortingsmogelijkheden zijn geldig voor deze bonus?'
Aha. Dus gewoon inloggen bij Betfirst, PayPal kiezen als betaalmethode (bijvoorbeeld), 100 euro storten en klaar?
PayPal wordt alleen niet geaccepteerd vanaf Nederland, althans ik krijg de volgende melding: "Uw PayPal-rekening is geregistreerd in een land waarin betalingen aan deze webwinkel niet zijn toegestaan."
Hier hetzelfde..
Ik heb via iDEAL gestort, zo gepiept. Verwacht ook wel dat dit voldoende is voor de bonus. Bookmakers zijn gewoon een beetje huiverig als het gaat om Skrill.
Ben heel benieuwd of je die bonus gaat krijgen man, houd ons op de hoogte!
Ik heb geen zin om hele dag discussies te gaan voeren hier, maar dit is precies waar het mij om gaat. We hebben maanden moeten wachten op een goede bonus, en nu hebben ze er eindelijk twee. Die echt heel goed zijn en waar we heel dankbaar voor mogen en moeten zijn. Daar ben ik dan zeker niet kritisch over. Maar dan regel je eindelijk een goede bonus, en dan zijn er voor Nederlanders niet eens een goede stortingsmogelijkheid. Sorry maar dan heb je voor mij gewoon gefaald.Dat is net zoals dat de Jumbo een dikke actie op tompoezen heeft, en iedereen komt naar de Jumbo gerend om die tompoezen te halen, en dan ben je daar en dan blijkt het dat je alleen met pin kan betalen. Terwijl cash ook gewoon een optie moet zijn. Dat gaat er bij mij niet in, sorry
Op vr. 19 apr. 2019, 14:03 schreef altaidpech:
Op vr. 19 apr. 2019, 13:56 schreef richard123:
Dan is het te laat man haha. Aangezien de bonus pas wordt toegekend na de periode dat we kunnen storten.
Kortom, het is een zooitje
Beter gewoon Skrill toevoegen/accepteren (of iDeal), anders kunnen heel veel NL spelers (bijna niemand) er geen gebruik van maken.
Wat betreft storten is het niet toegestaan om Skrill of Neteller te gebruiken. Stortingen via een van de andere opties die Betfirst biedt, komen wel in aanmerking voor de bonus.
Wat betreft storten is het niet toegestaan om Skrill of Neteller te gebruiken. Stortingen via een van de andere opties die Betfirst biedt, komen wel in aanmerking voor de bonus.
Top, dan komt mijn iDEAL storting van vanochtend 'gewoon' in aanmerking voor de bonus. Merci!
Erg mooie bonussen, VW. Bedankt hiervoor!
Wat betreft de opmerkingen over de beperkte toegestane betaalmethodes:
Kunnen Nederlanders dan niet gewoon via bancontact betalen? Met de bestaande apps waarbij je een QR code kan scannen, staat dit geld toch binnen enkele seconden op jouw account en heb je geen last van het weekend en de feestdagen waarop de banken gesloten zijn.
Wat betreft de opmerkingen over het feit dat de bonus pas volgende week zal worden toegekend:
Het verbaast mij telkens weer hoe ongeduldig sommige mensen zijn en in sommige gevallen zelfs ondankbaar door te spreken over een dode mus. Dit zijn gewoon erg mooie bonussen die je zelden tegenkomt, zeker niet als bestaande klanten. Die enkele dagen dat je op je bonus moet wachten, is toch absoluut geen ramp en neem ik er met alle plezier bij. Als je zo krap bij kas zit dat je geen geld hebt om een weekend te overbruggen, is het misschien niet onverstandig om eens na te denken of het wel een goed idee is dat je überhaupt nog wedt.