Paasfestijn 2019!
Paasfestijn 2019!
Voetbalwedden.net verstopt dit jaar geen paaseieren, maar dikke winacties. We trappen dit jaar af met een nieuw fenomeen: het Voetbalwedden Paasfestijn! In samenwerking met Betfirst en Bet777 gaan we een fantastisch Paasweekend tegemoet, waarin jij waanzinnige prijzen in de wacht kunt slepen. Met een prijzenpot van ?5.000(!!) en twee exclusieve bonussen mag jij dit festijn niet missen!
In aanloop naar naar het Paasfestijn kun jij nú al op jacht gaan naar winacties die we verstopt hebben op onze website, de nieuwsbrief en op onze social media kanalen. Als eerste op de hoogte zijn van de livegang, winacties en bonussen? Volg ons dan op alle kanalen:
Zorg dat je alvast een account hebt bij Betfirst en Bet777, zo kun je meteen meespelen aan de gratis acties!
- Nog geen account bij Betfirst? Pak dan de ?200 welkomstbonus!
- Nog geen account bij Bet777? Pak dan de ?150 welkomstbonus!
Uiteraard gaan we nog niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op onze kanalen. Stay tuned!
Klik hier om naar het Paasfestijn te gaan!
LET OP! Ook wij moeten dit weekend paaseieren zoeken met de schoonfamilie. Het kan dus zijn dat tijdens de paasdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!
Update Bet777: ook bij hen is mogelijk om middels een paysafecard te storten en de bonus te pakken.
Netjes opgelost vandaag. Mooie bonussen en met Paysafecard heeft volgens mij iedereen in Nederland een mogelijkheid gebruik te maken van de bonus. Complimenten en dank voor het snelle schakelen met de bookmakers.
Update Bet777: ook bij hen is mogelijk om middels een paysafecard te storten en de bonus te pakken.
Gaan jullie nog skrill regelen met hen of niet? Ik wil gewoon een ja of een nee.
Die had je al een tijdje. Dat is namelijk een nee. Hoe en waarom staan in de voorgaande bladzijdes.
Dan lever ik hier voortaan geen mensen meer af. Echt een stel weggooiers zijn jullie. Matige site. Zoek wel ergens anders een site die beter hun best doet (y)
Mag na het storten het bedrag alvast gebruikt worden - en eventueel verloren worden? Of moet het gestorte bedrag onaangetast op de bankroll staan tot de bonus is bijgeschreven?
Spelen mag, alleen rondspelen gaat pas in wanneer je de bonus hebt. We raden aan om even te wachten tot je de bonus hebt, zodat je dan kan rondspelen.
Gaan jullie nog skrill regelen met hen of niet? Ik wil gewoon een ja of een nee.
Die had je al een tijdje. Dat is namelijk een nee. Hoe en waarom staan in de voorgaande bladzijdes.
Dan lever ik hier voortaan geen mensen meer af. Echt een stel weggooiers zijn jullie. Matige site. Zoek wel ergens anders een site die beter hun best doet (y)
Durf je toch niet.
En stop maar met dat matige gedreig anders stel ik je bewindvoerder op de hoogte van e.e.a. met die Skrillpoep van je.
Mannen kom op. Het is goede vrijdag en bijna Pasen. #doeislief
Super, bedankt voor het oplossen @vw-support.
Toch vreemd dat Bridget in de chat wel aangeeft dat Skrill en Neteller nu mogelijk is.
Nogmaals bedankt voor het oplossen!
Top!
Even een vraag mbt de bonus (bij Betfirst). Als ik 150€ stort en besluit later weer te storten, welke storting geldt dan voor de bonus? Daarnaast wil ik eigenlijk de 200 ipv 150 (dit was ook voor 1 bet dus al ingezet), volstaat 50€ bijstorten (dus 150+50 extra storting maakt 200) of dien ik 200 te storten oid?
Alvast bedankt!
Weet iemand hoe het hiermee zit?
Top!
Even een vraag mbt de bonus (bij Betfirst). Als ik 150€ stort en besluit later weer te storten, welke storting geldt dan voor de bonus? Daarnaast wil ik eigenlijk de 200 ipv 150 (dit was ook voor 1 bet dus al ingezet), volstaat 50€ bijstorten (dus 150+50 extra storting maakt 200) of dien ik 200 te storten oid?
Alvast bedankt!
Dan gaat het om de eerste storing. In het geval van Betfirst krijg je 100% over je eerste storting, in dit geval over de gestorte 150 euro.
Top!
Alvast bedankt!
Dan gaat het om de eerste storing. In het geval van Betfirst krijg je 100% over je eerste storting, in dit geval over de gestorte 150 euro.
Oke top, maar ik heb deze storting gedaan voor dat ik op de link via Voetbalwedden klikte.. Speelt dat nog mee?
Kan het zien dat er een bug in de vw50 zit? Inzet wordt niet omgerekend en pot. winst wordt niet bijgewerkt bij mij?