Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paasfestijn 2019!

Paasfestijn 2019!

Voetbalwedden.net verstopt dit jaar geen paaseieren, maar dikke winacties. We trappen dit jaar af met een nieuw fenomeen: het Voetbalwedden Paasfestijn! In samenwerking met Betfirst en Bet777 gaan we een fantastisch Paasweekend tegemoet, waarin jij waanzinnige prijzen in de wacht kunt slepen. Met een prijzenpot van ?5.000(!!) en twee exclusieve bonussen mag jij dit festijn niet missen!

In aanloop naar naar het Paasfestijn kun jij nú al op jacht gaan naar winacties die we verstopt hebben op onze website, de nieuwsbrief en op onze social media kanalen. Als eerste op de hoogte zijn van de livegang, winacties en bonussen? Volg ons dan op alle kanalen:

Zorg dat je alvast een account hebt bij Betfirst en Bet777, zo kun je meteen meespelen aan de gratis acties!

Uiteraard gaan we nog niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op onze kanalen. Stay tuned!

Klik hier om naar het Paasfestijn te gaan!

LET OP! Ook wij moeten dit weekend paaseieren zoeken met de schoonfamilie. Het kan dus zijn dat tijdens de paasdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

10 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
331 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. 19 apr. 2019, 17:08 schreef robinnl:
Op vr. 19 apr. 2019, 17:07 schreef vw-support:
Op vr. 19 apr. 2019, 16:53 schreef robinnl:
Op vr. 19 apr. 2019, 16:50 schreef vw-support:

Update Bet777: ook bij hen is mogelijk om middels een paysafecard te storten en de bonus te pakken.

Top!

Even een vraag mbt de bonus (bij Betfirst). Als ik 150€ stort en besluit later weer te storten, welke storting geldt dan voor de bonus? Daarnaast wil ik eigenlijk de 200 ipv 150 (dit was ook voor 1 bet dus al ingezet), volstaat 50€ bijstorten (dus 150+50 extra storting maakt 200) of dien ik 200 te storten oid?

Alvast bedankt!

Dan gaat het om de eerste storing. In het geval van Betfirst krijg je 100% over je eerste storting, in dit geval over de gestorte 150 euro.

Oke top, maar ik heb deze storting gedaan voor dat ik op de link via Voetbalwedden klikte.. Speelt dat nog mee?

Ja, je activeert de bonus door op de oranje activatieknop te drukken op de bonuspagina van VW.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op vr. 19 apr. 2019, 17:25 schreef Botshenk93:

Kan het zien dat er een bug in de vw50 zit? Inzet wordt niet omgerekend en pot. winst wordt niet bijgewerkt bij mij?

Dat is vreemd. Gaat hier namelijk wel goed. Welke browser gebruik je momenteel? Heb je het op een andere geprobeerd?

0 Vind ik leuk's

Kan het zien dat er een bug in de vw50 zit? Inzet wordt niet omgerekend en pot. winst wordt niet bijgewerkt bij mij?

Je moet weddenschap per weddenschap verwerken. Te beginnen met de eerste.

0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...
Op vr. 19 apr. 2019, 17:33 schreef vw-support:

Dat is vreemd. Gaat hier namelijk wel goed. Welke browser gebruik je momenteel? Heb je het op een andere geprobeerd?

Waarom reageren jullie op iedereen behalve gebruikersnaamm die een normale vraag stelt met een goede screenshot? Ook ik hoorde namelijk hetzelfde verhaal.

Hier:

Bericht gewijzigd door wessiej op vr 19 apr. 2019, 15:49
0 Vind ik leuk's
Op vr. 19 apr. 2019, 17:45 schreef wessiej:

Waarom reageren jullie op iedereen behalve gebruikersnaamm die een normale vraag stelt met een goede screenshot? Ook ik hoorde namelijk hetzelfde verhaal.

Hier:

Omdat ook wij (net als de meeste bookmakers) vandaag minder mankrachten hebben en we naast de bonussen nog andere diensten aanbieden.

We hebben de vraag bij de bookmaker neergelegd, maar gezien het tijdstip vandaag en de feestdagen, verwachten we niet heel snel antwoord.

4 Vind ik leuk's
Op vr. 19 apr. 2019, 17:54 schreef vw-support:
Op vr. 19 apr. 2019, 17:45 schreef wessiej:

Hier:

Omdat ook wij (net als de meeste bookmakers) vandaag minder mankrachten hebben en we naast de bonussen nog andere diensten aanbieden.

We hebben de vraag bij de bookmaker neergelegd, maar gezien het tijdstip vandaag en de feestdagen, verwachten we niet heel snel antwoord.

Oke duidelijk.

Wel 'grappig' dat jullie eerst zo stellig beweren gesproken te hebben met de bookmakers en nu ineens twijfelen of het wel echt zo is aangezien de chatmedewerker 100% zeker zegt te zijn. Ik mag echt hopen dat ze gelijk heeft, dan showt het mij maar weer wat een amateurs hier werken. Maar goed, ik zal het verder netjes proberen te houden.

Ik ga ervanuit dat zij de waarheid spreekt en ga me maar focussen op het wedden i.p.v. de hele dag discussie voeren op een forum. Ik verdien liever geld dan dat ik mijn tijd hier verdoe :)

2 Vind ik leuk's

Kan het zijn dat als ik via de mobiel op de oranje button klik ik niet gelijk op de stortingspagina kom? Maar gewoon op de homepage van betfirst?

Kan ik vanuit daar naar storten gaan en storten?

0 Vind ik leuk's
Op vr. 19 apr. 2019, 18:08 schreef alovenac:

Kan het zijn dat als ik via de mobiel op de oranje button klik ik niet gelijk op de stortingspagina kom? Maar gewoon op de homepage van betfirst?

Yes, klopt als een bus!

0 Vind ik leuk's

Top! Ik heb net 200 gestort op Betfirst.

De manier waarop je stort maakt toch niet uit? Ik heb met Ideal gestort..

En nu wachten op de verdubbeling;)

0 Vind ik leuk's
Op vr. 19 apr. 2019, 18:09 schreef vw-support:
Op vr. 19 apr. 2019, 18:08 schreef alovenac:

Yes, klopt als een bus!

Super, durfde het risico niet te nemen. Maar dan weet ik dat ik kan inloggen en storten.

Bedankt!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.