Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paasfestijn 2019!

Paasfestijn 2019!

Voetbalwedden.net verstopt dit jaar geen paaseieren, maar dikke winacties. We trappen dit jaar af met een nieuw fenomeen: het Voetbalwedden Paasfestijn! In samenwerking met Betfirst en Bet777 gaan we een fantastisch Paasweekend tegemoet, waarin jij waanzinnige prijzen in de wacht kunt slepen. Met een prijzenpot van ?5.000(!!) en twee exclusieve bonussen mag jij dit festijn niet missen!

In aanloop naar naar het Paasfestijn kun jij nú al op jacht gaan naar winacties die we verstopt hebben op onze website, de nieuwsbrief en op onze social media kanalen. Als eerste op de hoogte zijn van de livegang, winacties en bonussen? Volg ons dan op alle kanalen:

Zorg dat je alvast een account hebt bij Betfirst en Bet777, zo kun je meteen meespelen aan de gratis acties!

Uiteraard gaan we nog niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op onze kanalen. Stay tuned!

Klik hier om naar het Paasfestijn te gaan!

LET OP! Ook wij moeten dit weekend paaseieren zoeken met de schoonfamilie. Het kan dus zijn dat tijdens de paasdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

10 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
331 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

En al weer een mooie actie van Voetbalwedden.net.

2 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Komen er stortingsbonussen?

3 Vind ik leuk's
Op di. 9 apr. 2019, 18:14 schreef fcarie:

Komen er stortingsbonussen?

We willen nog niks verklappen, maar houd vooral je mail in de gaten, dan ben je als eerste op de hoogte!

Schrijf je in voor de exclusieve Paasfestijn nieuwsbrief via deze link.

5 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ziet er opnieuw een mooie actie uit!

0 Vind ik leuk's

2 euro actie's zekers of winnaars uit waspoedertrommels plukken

2 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God

Hoe te storten als Nederlander voor de Bet777 en Betfirst bonus? Alleen creditcard en Paypal lijkt me mogelijk (en bankoverschrijving)?

4 Vind ik leuk's
Op vr. 19 apr. 2019, 00:15 schreef poorsabine:

Hoe te storten als Nederlander voor de Bet777 en Betfirst bonus? Alleen creditcard en Paypal lijkt me mogelijk (en bankoverschrijving)?

Inderdaad mooie bonussen maar het storten wordt wel lastig voor Nederlanders lijkt me. Eerder was Paysafecard vaak nog een mogelijkheid. Vandaag een bankoverschrijving en hopen dat die optijd binnen is voor het einde van de deadline?

Bericht gewijzigd door mavagen op vr 19 apr. 2019, 05:12
2 Vind ik leuk's

Bij Betfirst kun je wel storten via iDEAL zie ik, maar wordt dit dan niet goedgekeurd voor de toekenning van de bonus?

1 Vind ik leuk's

Superbonussen! Ik had er alleen geen moment aan gedacht dat nu opeens geen skrill meer geaccepteerd zou worden dus had automatisch op die manier gestort, niet zo handig weet ik. Heb de support hier maar even over gemaild hoe dit opgelost kan worden en of ik op andere manier een nieuwe storting kan maken die dan wel telt.

3 Vind ik leuk's

Super bonus!! Alleen stortingen inderdaad voor ons als Nederlander erg lastig. PayPal aanmaken duurt al paar dagen met verifieren en credit card heeft niet iedereen thuis liggen. Aanvragen niet voor t weekend binnen. Overschrijving lijkt mij ook niet op tijd binnen. Is hier iets aan te doen VW?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.