Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paasfestijn 2019!

Paasfestijn 2019!

Voetbalwedden.net verstopt dit jaar geen paaseieren, maar dikke winacties. We trappen dit jaar af met een nieuw fenomeen: het Voetbalwedden Paasfestijn! In samenwerking met Betfirst en Bet777 gaan we een fantastisch Paasweekend tegemoet, waarin jij waanzinnige prijzen in de wacht kunt slepen. Met een prijzenpot van ?5.000(!!) en twee exclusieve bonussen mag jij dit festijn niet missen!

In aanloop naar naar het Paasfestijn kun jij nú al op jacht gaan naar winacties die we verstopt hebben op onze website, de nieuwsbrief en op onze social media kanalen. Als eerste op de hoogte zijn van de livegang, winacties en bonussen? Volg ons dan op alle kanalen:

Zorg dat je alvast een account hebt bij Betfirst en Bet777, zo kun je meteen meespelen aan de gratis acties!

Uiteraard gaan we nog niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op onze kanalen. Stay tuned!

Klik hier om naar het Paasfestijn te gaan!

LET OP! Ook wij moeten dit weekend paaseieren zoeken met de schoonfamilie. Het kan dus zijn dat tijdens de paasdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

10 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
331 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Wederom weer niet goed nagedacht door VW + de bookmaker terwijl dit ver van te voren al is gepland...

Nederlanders moeten gewoon kunnen storten instant zonder dit gezeik...

Ik verwacht dat jullie voor elkaar gaan boksen dat skrill gewoon een optie wordt @VW. Dan lopen ze ook geen risico met die boetes

2 Vind ik leuk's

Jammer, het had zo mooi kunnen wezen.

Net nu mijn bankroll helemaal aan de afgrond zit en ik afhankelijk ben van bonussen..........

1 Vind ik leuk's

Hopelijk wordt er snel wat toevevoegd..

0 Vind ik leuk's

Waarom heeft niemand hier paypal of een cc, man man

1 Vind ik leuk's
Op vr. 19 apr. 2019, 13:05 schreef wessiej:

Wederom weer niet goed nagedacht door VW + de bookmaker terwijl dit ver van te voren al is gepland...

Ik verwacht dat jullie voor elkaar gaan boksen dat skrill gewoon een optie wordt @VW. Dan lopen ze ook geen risico met die boetes

Volgens mij is er zelden een bonus beschikbaar voor Skrill of Neteller. Zo gewoon vind ik die optie dus niet.

Wat Robin ook al zei, gewoon een Paypal accountje en je hebt dit probleem niet.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

@richard123 PayPal dient geverifieerd te worden en hier gaat een aantal dagen overheen, dus die optie is niet mogelijk voor iedereen (althans voor mij in elk geval niet)

2 Vind ik leuk's
Op vr. 19 apr. 2019, 13:28 schreef richard123:

Volgens mij is er zelden een bonus beschikbaar voor Skrill of Neteller. Zo gewoon vind ik die optie dus niet.

Sorry Richard, maar dat is bullshit. Ik schreef het net al in een supportticket naar VW, maar ik kan je rustig 5 bookmakers geven met een goede bonus die wel skrill accepteren. Daarnaast accepteer bet777 altijd stortingen van skrill (ook welkomstbonus) en tot voorheen accepteerde betfirst (kerstmis bonus laatst nog) ook altijd voorheen skrill en neteller. Dit zou dan de eerste keer zijn dat dat ineens niet meer kan. En als ze per se voet bij stuk willen houden en skrill weigeren, dan moeten ze ideal gaan regelen.

VW maakt ons nu al meer dan een week lekker met reclame en zo dat er GEWELDIGE bonussen in de rij staan en dat we elke dag moeten komen kijken, en toch krijgen ze het voor elkaar om niet een normale stortingsoptie te regelen. Snap werkelijk waar niet dat sommige mensen zo diep in de reet van VW zitten.

Keertje goede kritiek geven mag ook wel zodat ze het een keer goed gaan regelen

2 Vind ik leuk's
Op vr. 19 apr. 2019, 13:33 schreef wessiej:

Sorry Richard, maar dat is bullshit. Ik schreef het net al in een supportticket naar VW, maar ik kan je rustig 5 bookmakers geven met een goede bonus die wel skrill accepteren. Daarnaast accepteer bet777 altijd stortingen van skrill (ook welkomstbonus) en tot voorheen accepteerde betfirst (kerstmis bonus laatst nog) ook altijd voorheen skrill en neteller. Dit zou dan de eerste keer zijn dat dat ineens niet meer kan. En als ze per se voet bij stuk willen houden en skrill weigeren, dan moeten ze ideal gaan regelen.

VW maakt ons nu al meer dan een week lekker met reclame en zo dat er GEWELDIGE bonussen in de rij staan en dat we elke dag moeten komen kijken, en toch krijgen ze het voor elkaar om niet een normale stortingsoptie te regelen. Snap werkelijk waar niet dat sommige mensen zo diep in de reet van VW zitten.

Precies wessiej, vandaar ook mijn benadrukken dat het geen afzeiken is maar een kritische noot. Moet ook kunnen, toch? Juist ook, wat je zelf ook aangeeft over de laatste tijd, omdat het daardoor een optelsommetje was in mijn geval.

Bericht gewijzigd door altaidpech op vr 19 apr. 2019, 11:42
2 Vind ik leuk's

Even een vraagje.. Ik heb een tijdje geleden al mijn Betfirst gebruikersnaam achtergelaten op de actiepagina van VW. Kan ik nu gewoon een storting doen van ?‚? 100 zonder actiecode o.i.d. zodat de bonus volgende week wordt toegekend?

Overigens zie ik als Nederlandse klant van Betfirst wel Skrill en iDeal als betaalmethode:

Bericht gewijzigd door haaswijk op vr 19 apr. 2019, 11:41
0 Vind ik leuk's
Op vr. 19 apr. 2019, 13:33 schreef wessiej:

Fles azijn op vandaag?

Wat zijn die 5 - huidige - skrill bonus bookies dan? Wel benieuwd.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.