Paasfestijn 2019!
Paasfestijn 2019!
Voetbalwedden.net verstopt dit jaar geen paaseieren, maar dikke winacties. We trappen dit jaar af met een nieuw fenomeen: het Voetbalwedden Paasfestijn! In samenwerking met Betfirst en Bet777 gaan we een fantastisch Paasweekend tegemoet, waarin jij waanzinnige prijzen in de wacht kunt slepen. Met een prijzenpot van ?5.000(!!) en twee exclusieve bonussen mag jij dit festijn niet missen!
In aanloop naar naar het Paasfestijn kun jij nú al op jacht gaan naar winacties die we verstopt hebben op onze website, de nieuwsbrief en op onze social media kanalen. Als eerste op de hoogte zijn van de livegang, winacties en bonussen? Volg ons dan op alle kanalen:
Zorg dat je alvast een account hebt bij Betfirst en Bet777, zo kun je meteen meespelen aan de gratis acties!
- Nog geen account bij Betfirst? Pak dan de ?200 welkomstbonus!
- Nog geen account bij Bet777? Pak dan de ?150 welkomstbonus!
Uiteraard gaan we nog niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op onze kanalen. Stay tuned!
Klik hier om naar het Paasfestijn te gaan!
LET OP! Ook wij moeten dit weekend paaseieren zoeken met de schoonfamilie. Het kan dus zijn dat tijdens de paasdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!
Bookmakers mogen ook geen IDEAL meer aanbieden of heb ik dit fout?
Dit is een Nederlands betaalsysteem en aangezien het online gokken hier nog niet legaal is kunnen bookmakers hier een dikke boete voor krijgen.
Ik neem aan dat onze Belgische bookmaker vrienden nu ook een dikke boete gaan krijgen van de kansspelautoriteit.......
Update Betfirst: het is vanaf nu ook mogelijk om je storting via Paysafecard te doen.
Dat is fijn om te horen! Is dat ook zo voor bet777?
Update Betfirst: het is vanaf nu ook mogelijk om je storting via Paysafecard te doen.
Zijn we mee bezig!
Zijn we mee bezig!
Ik heb liever dat jullie gewoon skrill regelen. Dat is bij bet777 sowieso altijd al een optie voor bonussen dus dat moet jullie nu ook wel lukken. Hoor graag een reactie hierop van jullie
Net 100 euro gestort op Bet777. Niet mijn favo bookmaker maar de bonus is te mooi om te laten liggen. NEt ook 200 Euro gestort bij Betfirst, een bookmaker die ik wel regelmatig gebruik. De rondspeelvoorwaarden voor op Betfirst zijn zoals we gewend zijn van hen ook weer bijzonder easy.
Bedankt voor het mooie initiatief weer Voetbalwedden. Good Job!
Voor de mensen die in eerdere reacties zitten te zeuren over een gebrek aan stortingsmogelijkheden of het feit dat de bonus pas na volgende week Dinsdag zal worden bijgeschreven. Voor jullie is het toch ook Paasweekend toch? Lekker luieren, uitslapen en doen wat je graag doet. Wel voor de werknemers van de bookmakers is dat niet anders. Dus stoppen met zeuren.
Voor beide bookmakers had ik bij eerdere acties van VW mijn gebruikersnaam al ingegeven. Bij het klikken op de grote oranje knop ben ik dus niet doorverwezen naar de actiepagina maar direct naar de bookmakers waar ik meteen de storting heb gedaan. Ik zag in de actiepagina dat er wel een groene balk tevoorschijn kwam waarin stond "Je hebt je op 19 april 2019 xx:xx aangemeld voor deze promotie"
Ik ga er van uit dat dit wel gewoon in orde is zo?
Als er al van het gestorte bedrag wordt rondgespeeld alvorens de bonus is bijgeschreven. Beginnen de rondspeelvoorwaarden dan pas te tellen vanaf het moment van de storting, of pas vanaf dat de bonus is bijgeschreven volgende week?
Mag de storting reeds vandaag gebeuren voor die bonus?Ik sprak vanochtend met iemand van de klantendienst van 777 en die gaf mee dat dit pas vanaf morgen was.
Mag de storting reeds vandaag gebeuren voor die bonus?Ik sprak vanochtend met iemand van de klantendienst van 777 en die gaf mee dat dit pas vanaf morgen was.
Dat zou dan wel balen zijn
Voor beide bookmakers had ik bij eerdere acties van VW mijn gebruikersnaam al ingegeven. Bij het klikken op de grote oranje knop ben ik dus niet doorverwezen naar de actiepagina maar direct naar de bookmakers waar ik meteen de storting heb gedaan. Ik zag in de actiepagina dat er wel een groene balk tevoorschijn kwam waarin stond "Je hebt je op 19 april 2019 xx:xx aangemeld voor deze promotie"
Ik ga er van uit dat dit wel gewoon in orde is zo?
Als er al van het gestorte bedrag wordt rondgespeeld alvorens de bonus is bijgeschreven. Beginnen de rondspeelvoorwaarden dan pas te tellen vanaf het moment van de storting, of pas vanaf dat de bonus is bijgeschreven volgende week?
Yes, je wordt doorverwezen naar de bookmaker. Komt goed dus!
Aangezien we dit soort acties regelen met een andere afdeling, zijn de medewerkers vaak niet op de hoogte van een promotie via een specifieke website. Hij is gewoon vanaf 00.00 uur vannacht geldig voor iedereen die dit paasweekend een storting plaatst.