Paasfestijn 2019!
Paasfestijn 2019!
Voetbalwedden.net verstopt dit jaar geen paaseieren, maar dikke winacties. We trappen dit jaar af met een nieuw fenomeen: het Voetbalwedden Paasfestijn! In samenwerking met Betfirst en Bet777 gaan we een fantastisch Paasweekend tegemoet, waarin jij waanzinnige prijzen in de wacht kunt slepen. Met een prijzenpot van ?5.000(!!) en twee exclusieve bonussen mag jij dit festijn niet missen!
In aanloop naar naar het Paasfestijn kun jij nú al op jacht gaan naar winacties die we verstopt hebben op onze website, de nieuwsbrief en op onze social media kanalen. Als eerste op de hoogte zijn van de livegang, winacties en bonussen? Volg ons dan op alle kanalen:
Zorg dat je alvast een account hebt bij Betfirst en Bet777, zo kun je meteen meespelen aan de gratis acties!
- Nog geen account bij Betfirst? Pak dan de ?200 welkomstbonus!
- Nog geen account bij Bet777? Pak dan de ?150 welkomstbonus!
Uiteraard gaan we nog niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op onze kanalen. Stay tuned!
Klik hier om naar het Paasfestijn te gaan!
LET OP! Ook wij moeten dit weekend paaseieren zoeken met de schoonfamilie. Het kan dus zijn dat tijdens de paasdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!
Wat betreft storten is het niet toegestaan om Skrill of Neteller te gebruiken. Stortingen via een van de andere opties die Betfirst biedt, komen wel in aanmerking voor de bonus.
In dat geval is er denk ik wat verwarring ontstaan aangezien op de VW actiepagina wordt vermeld dat alleen stortingsmogelijkheden als PayPal, IBAN, creditcard etc. zijn toegestaan voor de bonus:
Wat betreft storten is het niet toegestaan om Skrill of Neteller te gebruiken. Stortingen via een van de andere opties die Betfirst biedt, komen wel in aanmerking voor de bonus.
Wat is daar de reden voor? En je hebt het nu over betfirst. Kan het bij bet777 wel?
En hoe zit het met paysafecard?
Erg mooie bonussen, VW. Bedankt hiervoor!
Wat betreft de opmerkingen over de beperkte toegestane betaalmethodes:
Kunnen Nederlanders dan niet gewoon via bancontact betalen? Met de bestaande apps waarbij je een QR code kan scannen, staat dit geld toch binnen enkele seconden op jouw account en heb je geen last van het weekend en de feestdagen waarop de banken gesloten zijn.
Wat betreft de opmerkingen over het feit dat de bonus pas volgende week zal worden toegekend:
Het verbaast mij telkens weer hoe ongeduldig sommige mensen zijn en in sommige gevallen zelfs ondankbaar door te spreken over een dode mus. Dit zijn gewoon erg mooie bonussen die je zelden tegenkomt, zeker niet als bestaande klanten. Die enkele dagen dat je op je bonus moet wachten, is toch absoluut geen ramp en neem ik er met alle plezier bij. Als je zo krap bij kas zit dat je geen geld hebt om een weekend te overbruggen, is het misschien niet onverstandig om eens na te denken of het wel een goed idee is dat je überhaupt nog wedt.
Ik weet niet waarom ik overal nog op reageer, maar je bent de laatste.
Die opmerking die iemand maakte gaat niet om het feit dat men lang moet wachten, maar het feit dat systeem super kut is. Je moet namelijk eerst op een knop drukken, dan je naam achterlaten, en dan hopen dat het goed verwerkt wordt in het systeem.
In het verleden is het heel vaak (ja echt heel vaak) voorgekomen dat dat systeem de username niet goed verwerkte waardoor mensen die bonus niet toegekend hebben gekregen. Vervolgens moesten zij dan hun username hier achterlaten en vervolgens weer een aantal dagen wachten op de bonus.
Als je hier gewoon gebruik maakt van een speciale bonuscode voor VW leden ben je meteen van dat gezeik af. Dan heb je EN meteen je geld (kost die betfirst en bet777 medewekers ook minder werk) en je hebt dat gezeik niet dat die usernames niet of verkeerd worden opgeslagen.
In dat geval is er denk ik wat verwarring ontstaan aangezien op de VW actiepagina wordt vermeld dat alleen stortingsmogelijkheden als PayPal, IBAN, creditcard etc. zijn toegestaan voor de bonus:
Klopt. Helaas mogen we niet alle stortingsmogelijkheden tonen op de website, dit in verband met de wetgeving in Nederland.
Klopt. Helaas mogen we niet alle stortingsmogelijkheden tonen op de website, dit in verband met de wetgeving in Nederland.
Ok, mooi! Just to be 100% sure. Met storten via paysafecard bij bet777 en betfirst kom je dus wel in aanmerking voor de bonus?
Erg mooie bonussen, VW. Bedankt hiervoor!
Wat betreft de opmerkingen over de beperkte toegestane betaalmethodes:
Kunnen Nederlanders dan niet gewoon via bancontact betalen? Met de bestaande apps waarbij je een QR code kan scannen, staat dit geld toch binnen enkele seconden op jouw account en heb je geen last van het weekend en de feestdagen waarop de banken gesloten zijn.
Wat betreft de opmerkingen over het feit dat de bonus pas volgende week zal worden toegekend:
Het verbaast mij telkens weer hoe ongeduldig sommige mensen zijn en in sommige gevallen zelfs ondankbaar door te spreken over een dode mus. Dit zijn gewoon erg mooie bonussen die je zelden tegenkomt, zeker niet als bestaande klanten. Die enkele dagen dat je op je bonus moet wachten, is toch absoluut geen ramp en neem ik er met alle plezier bij. Als je zo krap bij kas zit dat je geen geld hebt om een weekend te overbruggen, is het misschien niet onverstandig om eens na te denken of het wel een goed idee is dat je überhaupt nog wedt.
Ik weet niet waarom ik overal nog op reageer, maar je bent de laatste.
Die opmerking die iemand maakte gaat niet om het feit dat men lang moet wachten, maar het feit dat systeem super kut is. Je moet namelijk eerst op een knop drukken, dan je naam achterlaten, en dan hopen dat het goed verwerkt wordt in het systeem.
In het verleden is het heel vaak (ja echt heel vaak) voorgekomen dat dat systeem de username niet goed verwerkte waardoor mensen die bonus niet toegekend hebben gekregen. Vervolgens moesten zij dan hun username hier achterlaten en vervolgens weer een aantal dagen wachten op de bonus.
Als je hier gewoon gebruik maakt van een speciale bonuscode voor VW leden ben je meteen van dat gezeik af. Dan heb je EN meteen je geld (kost die betfirst en bet777 medewekers ook minder werk) en je hebt dat gezeik niet dat die usernames niet of verkeerd worden opgeslagen.
Ik ga hier na dit bericht ook niet verder op reageren, wessiej, maar het gaat om onderstaande quote:
"Ik zie daarnaast ook dat de bonus ook niet (meer) zoals gewoonlijk direct wordt toegekend maar van de week pas? In dat geval, en dat is niet om af te zeiken maar een keer kritische te zijn, is dit, in verhouding, gewoon blij maken met een dooie (paas)mus voor de Nederlandse better. Fijn Pasen!"
Dit gaat niet om het systeem, zoals jij aangeeft, maar om het feit dat de bonus niet direct, maar 'pas' binnen enkele dagen wordt toegekend.
Ik ben akkoord met jou dat een bonuscode misschien beter en sneller zou werken, maar de bonussen als dode mussen bestempelen omdat je een paar daagjes moet wachten op de bonus, vind ik erg ondankbaar.
Helemaal duidelijk, thanks. Mooie bonus trouwens.. zeker als iDeal gewoon mogelijk is.
Mijn Betfirst gebruikersnaam hebben jullie al, is het nu gewoon een kwestie van storten via iDeal (zonder speciale link of code) en volgende week de bonus ontvangen?
Ik vraag mij af waar jullie iDeal zien staan? Zowel Betfirst als Bet777 zie ik geen mogelijkheid om daarmee te storten, maar misschien zie ik iets over het hoofd?
Helemaal duidelijk, thanks. Mooie bonus trouwens.. zeker als iDeal gewoon mogelijk is.
Mijn Betfirst gebruikersnaam hebben jullie al, is het nu gewoon een kwestie van storten via iDeal (zonder speciale link of code) en volgende week de bonus ontvangen?
Yes, via de bonuspagina op de oranje button klikken en dan naar de bookmaker, waar je vervolgens kunt storten. Het is wel belangrijk dat je via de oranje button naar de bookmaker gaat, want hiermee activeer je je gebruikersnaam voor de bonus.
Update Betfirst: het is vanaf nu ook mogelijk om je storting via Paysafecard te doen.