Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]
Kayerr
Thanks!
Vanavond was de Graafschap een drama voor mij! Had echt meer van ze verwacht. Alleen goal score van Mieghem was correct.
Daarin tegen waren de bets van NAC en AC Milan (die had ik helaas vergeten hier te posten, staat wel in tijdlijn overzicht) weer gelukkig winstgevend!
Bij NAC 1 fout en AC Milan werd Casteljo helaas vroeg gewisseld, maar Ibracadrabra scoorde gelukkig weer!
WAAR KAN IK DE BESTE KWALITEIT VAN VALSE CONTANT GELD, VERGUNNING EN LICENTIE KOPEN?
we zorgen regelmatig voor een geregistreerd rijbewijs, vals geld, originele paspoorten, geregistreerde verblijfskaarten, geregistreerde geboorteaktes en overlijdensakten. Onze services zijn de snelste die u wereldwijd online kunt krijgen.
christopherdiazie@gmail.com
+1(707)340-5405
wickr: MoneyVendor
We zorgen voor een origineel rijbewijs in één werkweek en sturen het rechtstreeks naar uw postadres. We zijn in 2009 begonnen met de verkoop van valse rijbewijzen in Europa en de VS. Sindsdien is onze organisatie gegroeid om meer diensten te bieden, inclusief geregistreerde documenten over de hele continenten.
christopherdiazie@gmail.com
+1(707)340-5405
wickr: MoneyVendor
Mocht de wedstrijd wel doorgaan, en zijn het Muhren en Schouten plus nog een aantal anderen die in quarantaine zitten, dan zie ik hier wel value op Jong Utrecht.
Voor vanavond de volgende tips, ivm met een drukke avond helaas geen tijd voor de onderbouwing:
Galatasaray - Hajduk Split
Home to win @ 1,55
Wolfsburg - Desna
Both to score NO @ 1,70
Riga FC - Celtic
Both to score NO @ 1,74
Rijeka - FC Kolos Kovalivka
Home to win @ 2,30
Djurgaarden - CFR Cluj
Away to win @ 2,10
Mura - PSV
Away to win @ 1,33
AC Milaan - Bodoe/Glimt
Home to win @ 1,50
KF Shkendija - Tottenham Hotspur
Both to score NO @ 1,57
LASK - DAC 1904 Dunajska Streda
Home to win @ 1,50
Succes vanavond!
Gisteren slechts 2 fout, Spurs en Reijkja. Echter nog steeds een winst aan deze avond over gehouden! :)
Voor vanavond de volgende onderbouwende tips:
Lille - Nantes
Home to win @ 1,70 (Mid Stake)
Lille heeft op dit moment een betere draai gevonden dan Nantes. Nog ongeslagen dit seizoen begonnen waar Nantes toch wel redelijk moeite heeft. Tevens heeft Nantes vandaag 4 afwezigen door verschillende blessures en is Lille nagenoeg op 2 spelers na helemaal fit. Echter zijn dit voor Lille geen sterkhouders.
Laatste 5 thuiswedstrijden van Lille - Nantes zijn allemaal naar de thuisploeg gegaan.
Odra Opole - GKS Belchatow
Home to win @ 2,03 (Mid Stake)
Thuis en H2H voordeel.
Tevens 9 punten uit 4 wedstrijden voor de thuisploeg.
Uitploeg 2 punten uit 4 wedstrijden.
Gornik Zabrze - Wisla Krakow
Home to win @ 1,70 (Mid Stake)
Wisla is dit seizoen enorm slecht begonnen en Gornik een ijzersterke seizoenstart. Recent nog van Legia uit gewonnen.
SV Horn - SV Lafnitz
Over 2,5 goals @ 1,49 (High Stake)
2 ploegen in een competitie waar veel gescoord worden. H2H ook zeker sprake van veel doelpunten en recente wedstrijden ook.
Succes all!
De helft goed.. Vandaag een nieuwe dag met de volgende tips:
Fortuna Sittard - AZ: AZ to win @ 1,53 (High Stake)
Misschien voor de een rare bet en voor de andere logisch. AZ eerlijk is eerlijk heeft het ritme nog niet gevonden en Stengs is er niet bij vanwege de rode kaart, maar toch zie ik vandaag een overwinning.
Als we kijkend Fortuna, de ploeg die verloor van Twente en Heerenveen had in mijn ogen het slechtste voetbal van de Eredivisie. Ik vermoed ondanks dat AZ de draai aan het zoeken is dat ze vandaag de volle buit uit Sittard mee nemen.
Daarom speel ik de volgende bets nog:
Ninaj, Branislav to get a card YES @ 4,00 (Low)
Myron, Boadu to score YES @ 2,07 (Low)
Total cards over 3,5 @ 1,67 (Mid Stake)
Most cards Fortuna @ 2,00 (Mid Stake)
De reden voor het spelen van kaarten is dat Kuipers fluit. Deze is niet vies van het trekken van kaarten en in zijn laatste optredens telkens meer dan 4!
Ook heeft deze scheidsrechter in mijn ogen, eerder het trekken van kaarten aan kleinere ploegen dan grotere.
PEC Zwolle - Sparta: Over 2,5 goals total @ 1,75 (Mid Stake)
2 ploegen die nog de draai moeten vinden. PEC had vorige week een knappe stunt door gelijk te spelen tegen AZ.
Sparta heeft de eerste 2 verloren tegen Vitesse en Ajax echter qua resultaat viel het nog wel mee en ondanks dat ze nog geen goal hebben gemaakt zie ik dat vandaag nog wel is gebeuren.
2 ploegen met trainers die wel vooruit willen voetballen en niet willen afwachten en wetende dat er vandaag tegen een directe concurrent punten te halen vallen. Een winnaar durf ik niet aan te wijzen, maar mijn opvatting is wel een open wedstrijd.
Crystal Palace - Everton: Everton to win @ 2,15 (Mid Stake)
Everton met een ijzersterke reeks, die in mijn ogen goed en verzorgd voetbal op de mat legt. Palace een sterke ploeg die vorige week door een goede strategie United over de knie kreeg. Ik verwacht wel een lastige opgave, waarbij na mijn mening ook nog wel is wat doelpunten kunnen vallen.
Daarom speel ik de volgende bets nog LOW:
Over 2,5 goals total @ 2,21
Over 1,5 goals second half @ 2,25
Calvert Lewin to score @ 2,75
Augsburg - Borussia Dortmund: Over 2,5 goals total @ 1,57 (High Stake)
De H2H spreekt voor zich.. 70% van de wedstrijden over 2,5.
Kijk na de recente uitslagen en met name hoe Dortmund voetbalt, verwacht ik vandaag niks minder.
Beerschot - Waasland-Beveren: Over 2,5 goals total @ 1,59 (High Stake)
Beerschot in mijn ogen vrij goed aan de competitie gewonnen. Al hoewel de laatste duels een beetje op en neer gaan qua winst en verlies staan ze er goed voor.
Waasland heeft toch wat meer moeite, slechts 1 overwinning uit 6 wedstrijden en een doelsaldo van 9 om 18. De thuisploeg heeft 12 om 10. Verwacht een overwinning van de thuisploeg en dus veel doelpunten.
Succes wederom vandaag!
Mooie tips!
Ik speel die gele kaart voor Ninaj mee bij Fortuna - AZ, daarnaast zet ik in op een gele kaart voor Roel Janssen (4.25), staan samen centraal achterin bij Fortuna en zullen te maken krijgen met de snelle Boadu.
Ik speel vandaag Berghuis to score 1.95 (Befair), en Feyenoord to score penalty 4 (Unibet)
Higler geeft regelmatig een strafschop, en Berghuis is de vaste nemer. Zie Berghuis sowieso wel een goal maken tegen een heel matig Ado.
Gisteren een redelijk dagje, maar AZ.. pff weggeven.. We houden er maar over op!
Vandaag de volgende bets:
FC Emmen - Willem II: Over 2,5 goals total @ 1,73 (High Stake)
Willem II krijgt vandaag een enorme odd. Ik verwacht wel dat ze winnen maar Emmen kan thuis een stugge ploeg zijn. Doordat ze Europees hebben gespeeld met een zeer geflatteerde uitslag, verwacht ik vandaag best kans dat ze met een puntje of meer naar huis gaan!
Een wedstrijd die beide kanten op kan gaan en in mijn ogen ook doelpuntrijk zal zijn, daarom speel ik ook de volgende bets:
Willem II or draw @ 1,53 (mid stake)
Pavlidis to score @ 2,70 (mid stake)
Total cards by Emmen over 1,5 (mid stake)
FC Utrecht - RKC: Over 2,5 goals toal @ 1,40 (High Stake)
In deze odd ligt vandaag voor mij de meeste value. Natuurlijk moet thuis Utrecht winnen en in mijn ogen ook dik. RKC de zwakste ploeg uit de Eredivisie na mijn mening. Vorig seizoen maakte RKC 2x de stunt om te winnen van ze, maar ik acht Utrecht op dit moment toch wel een maatje te groot en zich wil revancheren!
Daarnaast speel ik de volgende bets:
Most cards RKC @ 1,57 (Mid Stake)
Kerk to score @ 2,07 (LOW)
Crotone - AC Milaan: AC Milaan to win @ 1,67 (Mid Stake)
Crotone de promovendus heeft de eerste wedstrijd met 4-1 op de neus gekregen van Genoa. Milan pakte afgelopen week de winst in Europa. Milan mist nog een paar spelers waaronder Ibrahimovic. Toch acht ik de ploeg vandaag ook nog sterk genoeg om te winnen!
Heracles - PSV Eindhoven: PSV to win @ 1,68 (High Stake)
Deze odd staat in mijn ogen wederom veels te hoog.
Toevallig kom ik uit de regio van Heracles en het team is echt niet zoals het wezen moet. Veel ingeleverd en weinig nog echt goed spelend team gezien. Daarin tegen heeft PSV afgelopen week goede zaken gedaan in Europa en verwacht ik dat ze deze zijn ook makkelijk zullen doorzetten in Almelo. Daarom speel ik de volgende bets ook nog:
PSV half time / full time @ 2,48 (LOW)
Total goals by PSV over 1,5 @ 1,58 (High)
PSV -1EC @ 2,65 (LOW)
Malen to score @ 2,20 (LOW)
Breukers to get a card @ 3,50 (LOW)
Barcelona - Villarreal:Barcelona to win @ 1,55 (Mid Stake)
Vanavond de eerste uitdaging voor Koeman.
Hij mist Ter Stegen en Umtiti. Voorbereiding ongeslagen. Het swingende spel zit er nog niet in en maar Koeman gaat voor een 4-2-3-1 opstelling en controlerend. De odd staat in mijn ogen wat te hoog.
Daarnaast speel ik nog LOW:
Messi to give an assist @ 2,20
Coutinho to give an assist @ 5,00
Messi to score @ 1,70
Succes vandaag!!
Weer mooie tips!
Mijn tip van Berghuis scoren, en Feyenoord scoort uit penalty is ook binnen. Het was nog even spannend toen Higler door de VAR werd geroepen om de beelden te bekijken, haha!