• /
  • Forum /
  • Voetbal /
  • Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Aangezien de chat redelijk knock out ligt wil ik hier gewoon wat tips voor de komende 24 uren. Zo blijven we toch een beetje op de hoogte van elkaars doen. Is er morgen nog wat leuks?
Kayerr
6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkayerr in 4-01-2011 21:58 Voetbal
in 4-01-2011 21:58 Voetbal
10255 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Als 9 sites 71 procent balbezit aangeven en uefa site 64 procent dan snapt unibet toch ook dat het niet klopt? Het gaat niet perse om het geld maar meer om het principe. Ze volgen de statistieken die totaal niet kloppen dat is illegaal! Iedereen die de wedstrijd live heeft gekeken kon zien dat Liverpool 90 minuten domineerde en ze minimaal 67 procent balbezit hebben dus dit is illegaal wat unibet doet vandaar dat we moeten opstaan om dit in de toekomst niet tegen te komen!

0 Vind ik leuk's

Misschien baseren die 9 sites het ook wel op 1 bron? Dus dan is het 64% van UEFA tegenover 71% van die andere bron.

Zo'n groot verschil vind ik het zelf niet. Unibet handelt gewoon zoals ze normaal handelen en ze volgen de UEFA.

Maar zoals ik hoor verschillen we wat dit betreft van mening, dat kan natuurlijk. Succes er mee nog in ieder geval, want ik ben het zelf ook wel eens niet eens met de bookie!

2 Vind ik leuk's

Helaas niet echt een kanaal om dit opgelost te krijgen. Unibet staat in hun recht. Ik heb meer duidelijkere fouten meegemaakt bij de UEFA stats. Ook kaarten en doelpunten bijvoorbeeld. Het is niet illegaal, en Unibet mensen hebben echt de wedstrijd niet zitten kijken.

Ik heb UEFA weleens benaderd via Twitter. Ook zonder resultaat.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Geen voetbal, wel tafeltennis. Een zekerheidje dat Cheaib gaat winnen :)

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

hey, weet iemand waar ik de scheidsrechter kan vinden voor de finale van bate tegen brest?

0 Vind ik leuk's

Aangezien de chat eruit ligt en er vast en zeker mensen zijn die (live) tips willen geven. Laat ik alvast het voorbeeld geven.

Live: Ulsan Hyundai - Daegu @1.90

Arsenal over 1.5 team goals @1.80

Heerenveen - Willem II (DNB/X2) @2.25

West Ham - Newcastle: BTS @1.80

5 Vind ik leuk's

Ben ik de enige die de quotering voor Kiev aan de hoge kant vind? Volgens de bookmakers is AZ (licht) favoriet, ik denk eigenlijk dat AZ redelijk kansloos is...

2 Vind ik leuk's

Arsenal - West Ham / Arsenal to win @ 1,67 (High Stake)

Arsenal heeft de eerste prijs al binnen en eerste wedstrijd ook overtuigend wist te winnen.

Sterspeler Aubameyang heeft ook weer bijgetekend en is een goaltjesdief. Hij staat vandaag op 1,70 om te scoren en bij 2x scoren vandaag voor 4,90. Ik verwacht wel minimaal 1 doelpunt van deze topper vandaag maar een lowstake op 2 slaan we ook niet af! Daarnaast laatste 6 thuiswedstrijden is Arsenal h2h ongeslagen! Voor we gaan eindigen nog 2 tips om mee te spelen. Onderling blijkt West Hem in h2h meer kaarten te pakken dan Arsenal dus speel ik de volgende:

Total cards West Ham over 1,5 @ 1,61 High Stake

Most cards West Ham @ 2,25 Mid Stake

Vitesse - Sparta / Vitesse to win @ 1,70 (High Stake)

Ondanks dat de technische staf zo goed als weg is neemt Sturing het stokje over. Dit is niet de eerste keer, in zijn laatste periode heeft hij dit ook bijzonder goed weten neer te zetten. Ik verwacht een relatief simpele thuisoverwinning met veel doelpunten.

Borussia Dortmund - Borussia Mönchengladbach / Borussia Dortmund to win @ 1,74 (High Stake)

Verwacht een relatief makkelijke thuiszege. Dortmund de selectie goed bij elkaar.

Verwacht vandaag Haaland ook wel een doelpunt mee gaat pakken. Deze staat voor 2 euro op dit moment bij Unibet. (Low Stake)

Leeds United - Fulham / Leeds to win @ 1,77 (Mid Stake)

Leeds ondanks de nederlaag tegen Liverpool speelde ze enorm goed. Nu ook nog eens met thuisvoordeel verwacht ik dat ze een klasse te goed zijn voor Fulham. Daarnaast is Bamford weer de spits. Scoorde ook tegen Liverpool vorige week. Bamford to score @ 2,80 (Low Stake)

2 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Zoals hier boven toch een aantal tips weer goed met winst kunnen afsluiten voor vandaag alvast deze 2 waarvan 1 over 10 min begint!

Ik plaats er straks nog wat in een nieuwe reactie!

Jong AZ - De Graafschap / De Graafschap half/full time @ 2,70 MID Stake

De Graafschap gaat toch meedoen in de top althans dat wil het! Nog ongeslagen met ruime cijfers en Jong AZ toch met ruime tegendoelpunten verwacht ik vandaag toch een eenrichtingsweg!

De volgende bets zijn ook voor mij van toepassing:

De Graafschap to win @ 1,68 HIGH STAKE!

Van Mieghem, Daryl to score @ 2,16 low stake

Graafschap -1EC @ 2,43 midstake

Jong Utrecht - NAC Breda / Over 2,5 goals total @ 1,45 High Stake

Gezien het feit dat Jong ploegen het nu ook echt van de jonge krachten moeten hebben door de KNVB. Merk je vooral bij deze ploegen dat ze het een stuk zwaarder hebben. Vooral verwacht ik NAC een maatje te groot en dat ze hierbij zullen overlopen worden.

Voor de mensen die nog andere bets willen kunnen je kijken naar:

NAC to win half/full time @ 2,07 High Stake

Dogan, Huseyin to Score @ 2,23 Low Stae

NAC to score in both halves @ 1,94 Mid Stake

Total goals second half over 1,5 @ 1,68 Mid Stake

1 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Netjes, bijna alles goed uit je verhaal

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.