Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]
Kayerr
Ik speel de volgende bij Hoffenheim - Bayern:
Gnabry scoren 2.20 (betfirst)
Gnabry 2 keer scoren 5.5 (unibet)
Sane assist 3 (betsafe)
Bayern speelt zonder Lewandowski, dus ik verwacht doelpunten van Gnabry. Gnabry maakte vorige week een hattrick tegen Schalke, Sane gaf 2 assists in die wedstrijd.
Die ziet er niet verkeerd uit vooral die van Sané idd!
Ik ga nu Livé voor Zirkzee to score @ 2,00. Hij scoort toch iedere keer weer als die komt. Dus laat hem vandaag ook maar ff shinen!
En nu 1-0 achter Bayern to win @ 1,62 High stake!
2-0 achter, Bayern moet aan de bak!
Bayern verliest 4-1, opmerkelijk!
Netjes, die Coutinho assist tip! Die quotering gaat zakken de komende wedstrijden, veel te hoog!
Dank dank! Ja ik wist dat Coutinho op 10 zou gaan spelen en dit systeem wil je juist dat de 10 die assist verzorgd. Ik verwacht idd bij de volgende wedstrijd eerder een odd van tussen de 2.50 en 3.50 zou in mijn ogen realistisch zijn. Maar man man man.. Wat is PSV weer een verschil, ik snap de trainer niet om in 4-4-2 te gaan naar Almelo en Malen nog uit de basis. Maar goed bij Willem 2 pech dat er niet nog 1 bij valt wat makkelijk had gekund en over de rest tja wel weer redelijk tevreden voor de dag :) Zo nog maar is kijken naar wat er vanavond nog te spelen is en dan hoor je het natuurlijk hier ook ;)
Ik gok tegenwoordig heel veel op penalty's, met name in Engeland is het bijna iedere wedstrijd raak momenteel. Dus een penalty in het algemeen, maakt niet voor welk team en of hij wel of niet zit. Quotering varieert meestal van 2.5 tot 3.5.
Vanavond weer 2 wedstrijden in de PL.
Ik speel het volgende bij Fulham - Aston Villa (allemaal bij Betfair):
Mitrovic scoort 2.4
Mitrovic scoort kopbal 7.5
Penalty 2.9
Mitrovic scoort heel makkelijk, en vaak met het hoofd. Hij neemt daarnaast ook nog de strafschoppen. Mitrovic scoort 2 keer zou ook nog kunnen, quotering 9.
Begrijpelijk, ga ik straks ff na kijken!
Ik heb hier voor zo 1 bet om 4 uur de rest voor vanavond post ik straks ff.
Aasane - Raufoss: Bts yes @ 1,37 HIGH STAKE
2 ploegen die veel scoren. H2H altijd BTS en Aasane kan thuis op een of andere manier niet de goal leeghouden.
Verder speel ik de volgende bets:
Total goals over 2,5 @ 1,33 HIGH
Total goals by Asane over 1,5 @ 1,44 HIGH (scoorde in de laatste 5 14x!)
Asane to score in both halves @ 2,07 (LOW)
Dit zijn de overige tips voor vanavond!:
Genk - Oostende: Genk to win @ 1,75 (Mid Stake)
H2H voordeel en een goede spits in huis.
Oostende wel een stugge ploeg maar verwacht toch het voordeel voor de thuisploeg.
Onuachu, Ebere Paul to score @ 2,20 (LOW)
Paderborn - Hamburger SV: X2 @ 1.43 (High Stake)
HSV moet dit seizoen aan de bak om terug te komen in de Bundesliga! Eerste 3 punten zijn binnen na de vroege uitschakeling in de beker, dus volop het vizier op de 2e bundesliga! Ik denk dat ze kunnen winnen, maar Paderborn is geen tegenstander die makkelijk te kloppen valt. Daarnaast speel ik nog:
Terodde, Simon to score @ 2,35 (LOW)
HSV to win @ 2,33 (LOW)
Troyes - Clermont Foot: 1X @ 1,42 (High Stake)
Troyes thuis ijzersterk. Scoort verder ook redelijk makkelijk. H2H klein beetje voordeel.
Verder speel ik nog de volgende bets:
Total goals over 1,5 @ 1,50 (Mid Stake)
Total goals by Troyes over 0,5 @ 1,38 (HIGH Stake)
Total goals by Troyes over 1,5 @ 3,15 (Low Stake)
Sogndal - Kongsvinger: Sogndal -1,5AH @ 1,68 (Mid Stake)
Ik verwacht vandaag een ruime overwinning. Krachtsverschil is te groot. Sogndal scoort thuis ook veel en makkelijk dit is ook terug te zien in de H2H.
Verder speel ik nog:
Sogndal to score in both halves @ 1,70 (Mid Stake)
K. Hoven to score @ 1,60 (Mid Stake)
Sogndal half/full time @ 1,64 (High Stake)
Örgryte IS - GAIS: 1X @ 1,35 (High Stake)
Gais heeft in een uitwedstrijd nog geen overwinning gehaald! De thuisploeg is daarin tegen thuis met een zeer sterke opmars bezig! Deze bet is mijn ogen dan ook redelijk safe voor een kleine value!
Verder speel ik nog:
Home to win @ 2,25 (LOW)
Almeida, Aiton to score Yes @ 2,80 (LOW)
Wiberg, Adam Bergmark to score Yes @ 2,80 (LOW)
Total Goals by Örgryte IS over 1,5 @2,28 (LOW)
Succes vanavond!
In een reactie werd mij gevraagd om een overzicht van de bets te maken en resultaat hiervan.
Orgryte is toch wel de ploeg die me gisteravond helaas een negatief resultaat wist te geven.
Vandaag weer een nieuwe dag en de bets zullen straks gepost worden.
Deze kun je in de volgende afbeelding vinden: