Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]
Kayerr
Dynamo Kiev - Gent: Dynamo Kiev to win @ 1,95 (Mid Stake)
Gent mist 3 basisspelers: Bezus, Odjidja-Ofoe en Yaremchuk. Dit is praktisch de voorhoede, gezien het spelbeeld en de vorm verwacht ik dat Kiev thuis dit karwei ook gaat afmaken! Verder speel ik nog het volgende:
Tsyhankov, Viktor to score Yes @ 2,70 (Low Stake)
Verbic, Benjamin to score Yes @ 3,50 (Low Stake)
Beide spelers hebben afgelopen weekend wel gespeeld, echter niet de eerste wedstrijd. Verbic neemt normaal op de penals.
Ferencvaros - Molde: Ferencvaros to win @ 2,10 (Mid Stake)
De thuisploeg heeft rust gehad terwijl Molde weer afgelopen mid week aan de slag moest en verloor, weliswaar met veel wijzigingen om toch zo sterk mogelijk de wedstrijd van vandaag in te gaan, ga ik vanuit dat de thuisploeg net een maatje te sterk zal zijn. Verder speel ik nog:
Boli, Franck to score Yes @ 2,28 (Low Stake)
Nguen, Tokmac to score Yes @ 2,65 (Low Stake)
Most cards Molde @ 1,90 (Mid Stake)
Ferencvaros half/full time @ 3,20 (Low Stake)
Vandaag EL kwalificatie, gaat over 1 wedstrijd. Nog mooie tips?
Ik ga vanmiddag even kijken of ik nog wat leuks zie!
Snelle tips;
celtic bts no
ac Milan to win
ludogorets to win
ik speel nog:
Basel wint
Sporting Lissabon wint
Galatasaray x2
gezamelijk oddje 7.60
2 van de 3 van mijn bets goed. De combi van jouw was wel heel zuur. Ik speel de bets gewoon single.
Voor vanavond het volgende:
Royal Antwerp - KV Mechelen - Royal Antwerp to win @ 2,00
FC Utrecht - SC Heerenveen:
Utrecht to win @ 1,60
Both to score Yes @ 1,52
Over 2,5 goals total @ 1,41
NAC - Jong Ajax - NAC to win @ 1,60
Dit zijn de tips voor vanavond heb helaas als gisteren geen tijd voor onderbouwing.
Morgen wel!
Helaas wat een pech met Utrecht, die had wel 3 punten kunnen binnen halen en waren alle bets goed van gisteravond.
Voor vandaag heb ik de volgende tips:
Everton - Brighton & Hove Albion
Everton heeft in mijn ogen een vrij goede selectie end dat zie je ook terug in de wedstrijden die ze spelen! Sinds de start van de competitie zijn ze nog ongeslagen en ook in de beker. De enige twijfel voor vandaag is sterspeler Richarlison die een misschien nog te veel last heeft van een blessure. Voor vandaag heb ik de volgende picks:
Everton to win @ 1,88 (High Stake)
Total goals by Everton over 1,5 @ 1,80 (Mid Stake)
Calvert Lewin to score @ 2,08 (Mid Stake)
James Rodríguez to give an assist @ 3,20 (Low Stake)
Ben White to get a card @ 6,50 (Low Stake)
FC Twente - FC Emmen
Zoals eerder gezegd, Ron Jans presteert buitengewoon goed met Twente. Ondanks de beperkte capaciteiten zit er leuk voetbal in waar aanvallend goed uit de voeten kan komen. Verdedigend moeten nog accenten worden neergelegd. Emmen, een club die ik op dit moment gezien de huidige stand toch wat lager in schat ondanks het knappe om met 10 man toch een punt over te houden tegen Willem 2. Daarvoor heb ik vandaag de volgende picks:
Twente to win @ 1,80 (Mid Stake)
Total goals by Twente over 1,5 @ 1,70 (Mid Stake)
Over 2,5 goals @ 1,68 (High Stake)
Vaclav Cerny to score @ 3,10 (Low Stake)
Over 3,5 cards @ 1,82 (Mid Stake)
Vitesse - Heracles Almelo
Vitesse vorige week enorm ongelukkig tegen Ajax en Heracles had enorm geluk tegen PSV die veel wijzingen doorvoerde. De trainer van Heracles was wel gesteld op het spel en laat dezelfde 11 beginnen tegen Vitesse. Vitesse heeft denk ik vorige week wel goed kunnen zien met de kansen en als ik kijk naar de selecties verwacht ik eigenlijk de thuisploeg toch een stuk sterker. Kijken we naar de geschiedenis, heeft Heracles het ook best moeilijk in Arnhem en überhaupt in uitwedstrijden, daarom heb ik hiervoor de volgende picks:
Vitesse to win @1,65 (High Stake)
Vitesse half/full time @ 2.43 (Low Stake)
Total goals by Vitesse over 1,5 @ 1,54 (High Stake)
Darfalou to score @ 2,30 (Low Stake)
Vitesse -1EC @ 2,63 (Low Stake)
Atlético Madrid - Villarreal
Wat zat er vorige week toch een swung in Atleti! Heerlijk voetbal en Suarez die nog ff een hoofdrol opeist. Kijken we naar Villareal, dan verwacht ik vandaag thuis ook wederom een klasseverschil! De thuisploeg is voor mij ruim favoriet en hoop dat ze het net zo kunnen laten zien als vorige week!
De volgende picks voor vandaag:
Atletico Madrid to win @ 1,60 (High Stake)
Both teams to score no @ 1,84 (Mid Stake)
Valencia - Real Betis
Vandaag een wedstrijd waarbij de quoteringen enorm hoog liggen. Betis mist best wel belangrijke spelers en werd deze week afgedroogd door Getafe! Valencia is in mijn ogen een degelijke ploeg die best wel wat te weeg kan brengen en zeker ook thuis, kijk ik daarnaast na de afwezigen ga ik toch voor de volgende picks:
Valencia 1x @ 1,60 (High Stake)
Valencia to win @ 3,10 (Low stake)
Total goals by Valencia over 1,5 @ 2,63 (Low Stake)
Gómez, Maximiliano to score @ 3,05 (Low Stake)
Rodríguez, Guido to get a card @ 2,80 (Low Stake)
Dit zijn de tips voor vandaag, veel succes aan allen! :)
Weer mooie tips, bij Everton en Vitesse zit je al aardig goed! Ik heb die Everton + 1.5 meegespeeld.
Mooie tips Ditachi! En goede onderbouwing ook. Richarlison stond er inderdaad in dus Everton was goed speelbaar. Heb tientje verdubbeld maar he, alle kleine beetjes helpen. Atletico had ik al geen vertrouwen in, die hadden mij tegen Huesca al genekt.
De dag begon goed met Everton en Vitesse. Helaas bij Twente enorm pech en de tip van Valencia was gewoon ruk!
Ik heb zo nog bij Ajax de volgende tips:
FC Groningen - Ajax
Ajax to win @ 1,50 High Stake
Total goals by Ajax over 1,5 @ 1,43 HIGH Stake
Ajax -1EC @ 2,15 (Low Stake)
Anthony to score @ 2,55 (Low Stake)
Van Hintum to get a card @ 4,00 (Mid Stake) (Hij zal tegenover Anthony staan en die is nog al lastig af te zetten, zag je vorige week ook bij Twente toen hij geel kreeg)
Eventuele andere tips zal ik nog later toevoegen.