Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]
Kayerr
Leek voor mij ook.. Liverpool laten we maar ff over stil zijn. Maar Barca, tja had in mijn ogen meer ingezeten. Ik had je trouwens nog een PM gedaan ;)
Liverpool was ongekend, haha.
Ik heb je een pm terug gestuurd.
Voor vanavond een paar betjes met de vriendschappelijke wedstrijden. Ben benieuwd of me het beter af gaat dan de laatste keer haha!
Netherlands - Mexico
Ons landje vandaag voor het eerst aan de slag onder een nieuwe bondscoach. Zoals hij bij de aanstelling aangaf, ga ik niet te veel veranderen en zal ik voortborduren op de selectie die er staat. Nu is dit aan de geselecteerde spelers ook zeer zekers te zien, maar verwacht ik toch wel een bepaalde inbreng. Hoe je het went of keert De Boer wil niet zo maar lettelrijk alles 1 op 1 overnemen. Ik verwacht wel de bekende namen en opstellingen maar toch ook wel terugkijkend naar zijn Ajax periode waar bepaalde accenten worden neergelegd. Dus vandaar deze tips:
Over 2,5 goals total @ 1,79 (Mid Stake)
Both to score Yes @ 1,71 (High Stake) (In de bet builder van Unibet zijn ze te combineren voor 2,12)
Memphis Depay to score @ 2,43 (Low Stake)
Memphis Depay to score at least 2 goals @ 9,50 (Very Low Stake)
France - Ukraine
De Fransen hebben in mijn ogen geen introductie nodig want daar staat een fantastisch elftal, de Oekraïners daarin tegen is een verhaal apart. Volgens verschillende media zijn 6 spelers opgeroepen van Shaktar die deze week positief testen op COVID19, als gevolg hiervan moest zo'n beetje de hele selectie ook nog is uit voorzorg in quarantaine. Dus geen goede voorbereiding in mijn ogen. Hierdoor speel ik toch wat agressiever op de Fransen met de volgende bets:
Frankrijk half/full time @ 1,57 (High Stake)
Frankrijk to score in both halves @ 1,71 (High Stake)
Both to score no @ 1,53 (High Stake)
Most cards @ Oekraïne @ 1,98 (Mid Stake)
Griezmann to score @ 1,72 (Mid Stake)
Mbappé to score @ 1,81 (Mid Stake)
Mbappé to score at least 2 goals @ 5,50 (Low Stake)
Germany - Turkey
Niet veel over te zeggen, Duitsland in mijn ogen de grote favoriet zoals ook bij de bookies bekend is. Turkije is een beetje wisselvallig en valt bij mij niet heel veel op. Ik speel de volgende bets:
Duitsland half/full time @ 1,91 (Mid Stake)
Duitsland to score in both halves @ 1,98 (Mid Stake)
Serge Gnarby to score @ 2,10 (Mid Stake)
In mijn ogen heeft Unibet en andere bookies nog niet alle specials/player goals open staan. Ik zoek nog de volgende tips en als iemand daarbij kan helpen hoor ik het graag:
Griezmann to score and give an assist.
Mbappé to score and give an assist
Gnarby to score and give an assist
Depay to score and give an assist
Sané to give an assist
Griezmann to give an assist
Promes to give an assist
Ik gok nooit op vriendschappelijk voetbal... vanavond wel een paar aardige wedstrijden!
Heeft er iemand nog tips? Ga zelf ook even kijken wat speelbaar is.
Ik vind er niet zoveel aan want interlandvoetbal is nog slechter te voorspellen dan vrouwentennis :p
vandaag speel ik voor de fun: Debruyne scoort van buiten het strafschopgebied aan een odd van 8
Ik ga vandaag weer voor gescoorde penalty's! Aangezien iedere handsbal momenteel een penalty oplevert in Engeland:
Everton 7
Liverpool 4.5
Chelsea 4
Southampton 8
Man City 4
Arsenal 8
Newcastle 8
Man Utd 4.5
AZ 4.5 (Unibet)
AZ speel ik bij Unibet, alle Engelse ploegen bij Betfair. Minimaal 2 gescoorde penalty's nodig om quitte te spelen, alles meer is winst.
Het was een matige dag qua strafschoppen, alleen Man Utd kreeg er 1, maar Bruno Fernandes miste terwijl hij ze normaal altijd maakt. Had gelukkig vlak voor City Arsenal nog ingezet op een gele kaart voor Ruben Dias, quotering stond op 5.5 vreemd genoeg.
Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen!
Ik heb gisteren nog wel wat gespeeld alleen niet de mogelijkheid om te posten gehad. Wees blij was niet het meest winstgevende dag haha!
Voor vandaag speel ik de volgende tips:
Feyenoord - Sparta : Over 1,5 goals 2nd half @ 1,63 (Mid Stake) / Feyenoord hall/full time to win @ 2,02 (Mid Stake)
ADO Den Haag - Vitesse : Vitesse to win @ 1,60 (Mid Stake)
Ajax - SC Heerenveen : Woudenberg to get a card @ 4,50 (Low Stake)
AGF Aarhus - AC Horsens : Aarhus half/full time to win @ 2,23 (Mid Stake) / Aarhus to win @ 1,53 (High Stake) / Mortensen, Patrick to score @ 1,83 (Mid Stake)
IF Elfsborg - Kalmar FF : IF Elfsborg to win @ 1,68 (High Stake) / Frick, Per to score @ 2,12 (Low)
Varbergs BoIS - IFK Norrköping : IFK Norrköping to win @ 1,90 (Mid Stake) / Nyman, Christoffer to score @ 2,23 (Low)
Mooie tips, dat Scandinavische voetbal gaat je goed af!
Ik had gisteren een mooi lijstje, maar zie nu pas dat het bericht niet gepost is!
Hopelijk dat mijn bericht voor vandaag wel overkomt natuurlijk haha!
Voor vandaag de volgende tips:
Red Bull Salzburg - Lokomotiv Moscow / BTS Yes @ 1,82 (Mid Stake) / Daka Patson to score @ 1,78 (Mid Stake) / Daka Patson to score and give assist @ 10 (Very Low)
Bayern München - Atlético Madrid / Bayern to win @ 1,68 (Mid Stake) / Most Cards Atletico Madrid @ 1,66 (High Stake) / Hermoso, Mario to get a card @ 3,50 (Low)
FC Midtjylland - Atalanta / Atalanta to win @ 1,68 (High Stake) / Midtjyalland most cards @ 1,88 (High Stake) / Gómez, Alejandro "Papu" to score @ 2,50 (Low) / Gómez, Alejandro "Papu" to give an assist @ 3,00 (Low) / Atalanta to score in both halves @ 2,12 (Mid Stake)
Stoke City - Barnsley / Stoke to win @ 2,00 (Mid Stake) / Both to score NO @ 1,79 (High Stake)
Norrby IF - Halmstads BK / Halmstads to win @ 1,80 (High Stake) / Boman to score @ 2,63 (Low Stake) / Total goals by Halmstads over 1,5 @ 1,90 (Mid Stake)
Succes vanavond!