Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]
Kayerr
Gisteren was het jammer genoeg een beetje mweh.. Metname Oostenrijk had ik wel meer van verwacht.
Voor vandaag de volgende tips:
FC Barcelona - Real Madrid
Barcelona to win @ 2,00 (Mid Stake)
Total goals Barcelona over 1,5 @ 1,68 (High Stake)
Sergio Ramos to get a card @ 2,20 (Mid Stake)
Coutinho to score @ 3,20 (Low Stake)
Coutinho to give an assist @ 5,00 (Low Stake)
Coutinho to score score and give an assist @ 19,00 (Very low)
Reading - Rotherham United
Reading to win @ 1,85 (High Stake)
Reading over 1,5 teamgoals @ 2,10 (Mid Stake)
Reading half/full time @ 2,90 (Low Stake)
A goal in both halves @ 1,93 (Mid Stake)
Reading to score in both halves @ 3,25 (Low Stake)
João Lucas to score @ 2,80 (Low Stake)
Cheltenham - Mansfield Town
Cheltenham to win @ 1,90 (High Stake)
Cheltenham over 1,5 teamgoals @ 1,84 (High Stake)
Cheltenham half/full time @ 2,95 (Low Stake)
Cheltenham to score in both halves @ 2,80 (Low Stake)
Cambridge United - Bolton
Cambridge to win @ 1,83 (High Stake)
Cambridge over 1,5 teamgoals @ 1,94 (Mid Stake)
Cambridge half/full time @ 2,85 (Low Stake)
Cambridge to score in both halves @ 3,00 (Low Stake)
Dit zijn de wedstrijden die ik vanmiddag speel. Misschien nog tips voor vanavond. Succes wederom vandaag!
Haha, had vlak voor de wedstijd inderdaad nog ingezet op 0-13! 🙃
Die penalty was fijn, Gelmi startte helaas niet.
Voor straks nog de volgende tips aangezien Engeland en Barca dacht f u... Alleen Reading was een perfecte streak!
heerenveen to win @ 1,85 high stake
Pec - Willem 2 over 2,5 goals Total @ 1,72 high stake
Pogon Szcecin - Legia 1x @ 1,90 mid stake.
Tips geef ik niet. Wel leuke wedstrijden waar ik zelf value in zie:
- 1. FC Saarbrücken to win
- Cagliari to win
- Bordeaux to win
Ben benieuwd wat jullie vandaag zien!
Ik heb een mooie tip die ik hier graag wil delen. Mijn tip is een betbuilder op Unibet, en dan met AZ op dubbele kans samen met over de 4,5 team corners. Je komt dan op een quotering uit van 1,76 (op dit moment). Az heeft 4 van haar laatste 4 competitieduels 6 corners of meer geproduceerd. Samen met AZ op dubbele kans vind ik dit een dikke Valuebet! Ik adviseer om deze high stake te spelen. En verder kun je ervoor kiezen om AZ op meer dan 5,5 team corners te spelen samen met dubbele kans. Dan adviseer ik medium stake @2,30
Voor vandaag:
Akropolis IF - Norrby IF
1X @ 1,45 (High Stake)
Akropolis to win @ 2,65 (Low Stake)
Southampton - Everton
Everton to win @ 2,38 (Mid Stake)
Calvert-Lewin, Dominic to score @ 2,20 (Mid Stake)
Vitesse - PSV Eindhoven
Total over 2,5 goals @ 1,73 (High Stake)
Total cards over 3,5 @ 1,95 (Mid Stake)
PSV over 1,5 cards @ 1,70 (High Stake)
Darfalou, Oussama to score @ 3,05 (Low Stake)
AA Gent - KRC Genk: Genk of gelijkspel @1.80
AA Gent stelt dit seizoen teleur. Niet meer, niet minder. Donderdag in de europa league een zoveelste opdoffer voor de Buffalo’s na de nederlaag tegen Slovan Liberec in Tsjechië. Niet dat Gent geen aanstalten maakte op een punt of meer, maar net als de rest van het seizoen was het gewoonweg niet goed genoeg.
Even leek er hoop na de spectaculaire 5-1-overwinning tegen Beerschot, maar die lijn werd niet doorgetrokken. Negen punten uit evenveel wedstrijden en een voorlopige dertiende plaats in het klassement is dusver het povere resultaat – voor een ploeg dat nota bene ambieerden met te dingen voor de landstitel.
Genk kent vooralsnog eveneens een matig seizoen en staat slechts twee plaatsen hoger dan hun opponent. Hun voetbal bekoort me weliswaar meer en vorig weekend boekten ze thuis een knappe overwinning tegen Charleroi. Genk verloor – ondanks de matige competitiestart – nog maar twee keer. Tegen revelatie Beerschot en titelverdediger Club Brugge.
Bovendien is het gegeven Jess Thorup ook geen onbelangrijk detail. De Deen werd eerder dit seizoen - tegen de wil van menig AA Gent-fan - aan de deur gezet bij Gent (omdat men in de Ghelamco Arena ook niet wist wat anders doen). Nu, twee maanden later, kijkt Thorup met Genk zijn ex-ploeg in de ogen. Extra motivatie? Toch een tikkeltje. Bovendien weet Genk de afgelopen jaren – op vorig seizoen na – geregeld een resultaat te halen in Gent.
Bij de thuisploeg start Odjidja wellicht op de bank, toch een van hun betere spelers. Bij de bezoekers is Ito geschorst.
Kort samengevat: in een lege Ghelamco Arena – ook geen onbelangrijk gegeven - zie ik de Limburgers straks niet verliezen van een AA Gent dat vooralsnog het noorden kwijt is. Gent kon dit seizoen dusver weinig overtuigen, Genk de laatste weken wél. De quotering dat Genk straks niet verliest vind ik wel value hebben (odd inmiddels al ietsje gezakt). We’ll see this evening.
Zo een goeie trainer vonden ze dat nu ook niet in Gent.
Ik weet ook niet wat we Gent kunnen verwachten .het draait inderdaad voor geen meter.