• /
  • Forum /
  • Voetbal /
  • Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Aangezien de chat redelijk knock out ligt wil ik hier gewoon wat tips voor de komende 24 uren. Zo blijven we toch een beetje op de hoogte van elkaars doen. Is er morgen nog wat leuks?
Kayerr
6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkayerr in 4-01-2011 21:58 Voetbal
in 4-01-2011 21:58 Voetbal
10255 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

ik heb liverpool over 67.5 balbezit gebet en op elke site staat dat ze 71 procent balbezit hebben maar unibet volgt alleen de stats van uefa.com en laat die nou net 64 procent hebben staan wat een dikke fout van hun is!

Ik ben de chat in gegaan maar ze schuilen zich achter uefa.com site maar dat is 100 procent een fout! espn,bbc, skysport en nl sites laten allemaal zien dat het 71 procent is en ik heb die wedstrijd zelf ook gekeken en liverpool domineerde de hele wedstrijd dus ze hadden zeker meer dan 67 procent balbezit. Heeft iemand ervaring hiermee en wat kan ik er nog aan doen? Je word gewoon genaaid waar je bij staat omdat ze zich verschuilen achter de stats van uefa.com die foutiefe stats heeft!

0 Vind ik leuk's

Dit probleem in het verleden op VW gezien. Bookmakers pakken inderdaad de stats van de UEFA en daar kom je eigenlijk niet onderuit. Het is overigens wel zeer opmerkelijk dat de UEFA als enige afwijkt wat betreft dit statistiek. Misschien kansloos, maar misschien kun je contact opnemen met de UEFA? De fout ligt bij hen en in principe niet bij de bookmaker, als zij altijd de stats van de UEFA gebruiken.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Kan het zijn dat de 1 kijkt naar balbezit over 90 minuten en de ander naar balbezit over 120 minuten?

1 Vind ik leuk's

Ik wil ook de uefa benaderen maar hoe? Er is geen email adres of iets om ze makkelijk te benaderen. Dit is een keiharde scam van unibet die zich achter de foute stats verschuilen. Kan iemand van VW mij hierbij helpen?

0 Vind ik leuk's

Normaal gesproken bekijkt iedereen het inclusief extra time maar ook al zou het zonder extra time zijn liverpool domineerde 90 minuten lang dus ook in die 90 minuten hadden ze minimaal 67 procent balbezit

0 Vind ik leuk's
Op do. mrt.. 2020, 12:30 schreef benjohnson:

Ik wil ook de uefa benaderen maar hoe? Er is geen email adres of iets om ze makkelijk te benaderen. Dit is een keiharde scam van unibet die zich achter de foute stats verschuilen. Kan iemand van VW mij hierbij helpen?

Ik zou het niet verschuilen noemen, aan de andere kant hebben zij namelijk ook de bets voor under 67.5 ook uit moeten betalen, terwijl deze misschien ook 'foutief' zijn. Zij hanteren de stats van UEFA, als UEFA niks aanpast kun je denk ik fluiten naar je geld.

Wat betreft 90 minuten of 90+extra tijd.

Ik hanteer altijd flashscore, waarschijnlijk herleiden zij het ook van de UEFA.

https://www.flashscore.nl/wedstrijd/hlKHpm69/#wedstrijdstatistieken;2

Hierin was het tijdens de wedstrijd 64-36% en in de extra tijd in vergelijking zelfs minder met 60-40%

0 Vind ik leuk's
Op do. mrt.. 2020, 12:46 schreef markhave:
Op do. mrt.. 2020, 12:30 schreef benjohnson:

Ik zou het niet verschuilen noemen, aan de andere kant hebben zij namelijk ook de bets voor under 67.5 ook uit moeten betalen, terwijl deze misschien ook 'foutief' zijn. Zij hanteren de stats van UEFA, als UEFA niks aanpast kun je denk ik fluiten naar je geld.

Wat betreft 90 minuten of 90+extra tijd.

Ik hanteer altijd flashscore, waarschijnlijk herleiden zij het ook van de UEFA.

https://www.flashscore.nl/wedstrijd/hlKHpm69/#wedstrijdstatistieken;2

Hierin was het tijdens de wedstrijd 64-36% en in de extra tijd in vergelijking zelfs minder met 60-40%

Zoals ik zei op elke site geeft die 71 procent balbezit aan alleen de uefa site en flashscore niet omdat flashscore de stats van uefa.com bekijkt!

0 Vind ik leuk's

Weet iemand hoe je de kansspel commissie kan benaderen? Ik merk jammer genoeg dat niemand van VW reageert

0 Vind ik leuk's

Maar wat zou VW hiermee kunnen? Alle bookmakers gebruiken de stats van UEFA doorgaans, dus dat zullen ze ook tegen VW zeggen.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Ik vind het ook maar onzin. Unibet staat gewoon in haar recht en doet 0,0 fout alleen zit jij nu precies aan de verkeerde kant van het kwartje, voor hetzelfde geld had je de under gebet, won je wel, stond Unibet nog steeds in haar recht en hadden we je niet gehoord. Wat kan VW of de kansspel commisie hier aan doen?

Maar hier heb je een link naar de kansspelautoriteit. Succes.

https://kansspelautoriteit.nl/onderwerpen/a-z/klacht-indienen/

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.