• /
  • Forum /
  • Voetbal /
  • Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Aangezien de chat redelijk knock out ligt wil ik hier gewoon wat tips voor de komende 24 uren. Zo blijven we toch een beetje op de hoogte van elkaars doen. Is er morgen nog wat leuks?
Kayerr
6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkayerr in 4-01-2011 21:58 Voetbal
in 4-01-2011 21:58 Voetbal
10255 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Volgende week word de 5e speelronde gespeeld in de CL en meestal pakken de spelers die op scherp staan bewust een kaart om in de laatste wedstrijd geschorst te zijn. Weet iemand wie er al door zijn en op scherp staan? Misschien kunnen we net als vorig seizoen wat winst hier op maken

1 Vind ik leuk's
Op ma. 18 nov. 2019, 23:55 schreef Donnymaal:

Volgende week word de 5e speelronde gespeeld in de CL en meestal pakken de spelers die op scherp staan bewust een kaart om in de laatste wedstrijd geschorst te zijn. Weet iemand wie er al door zijn en op scherp staan? Misschien kunnen we net als vorig seizoen wat winst hier op maken

Waar zijn de leden die vorig seizoen zoveel informatie hierover hadden?

0 Vind ik leuk's

In mijn ogen zijn er 3 teams (PSG, Bayern & Juventus) geplaatst en is Man City zo goed als geplaatst.

PSG, Bayern & Man City zijn ook bij nog 1 overwinning sowieso eerste. (Allemaal 5 punten voorsprong op de nummer 2)

Juventus heeft 3 punten voorsprong op Atletico.

De volgende spelers staan op scherp:

PSG Verratti & Di Maria

Juventus Matuidi

Manchester City Fernandinho & Mendy & Phoden

Bayern -

Ik heb alleen nog maar op Unibet gekeken voor kaartenbets, echter staat geen enkele speler die op scherp staat er tussen.

Als ik een foutje heb gemaakt, verbeter me aub.

En als één van jullie de volgende spelers tussen de kaartenbets ziet staan bij een bookie, dan hoor ik het graag.

4 jaar geleden een mooi bedrag gepakt door destijds Dani Alves(Barca) & Axel Witsel(Zenit) te combineren.

Echter letten de bookmakers hier tegenwoordig veel beter op.

2 Vind ik leuk's

Thanks voor het delen Markhave! Zou mooi zijn als een van de spelers ergens wordt aangeboden.

Volgens mij is Benjamin Mendy van/bij Manchester City trouwens ook een gegadigde om z'n 3de kaartje te pakken. Ging reeds 2x op de bon in de 2 wedstrijden tegen Atalanta.

0 Vind ik leuk's

Bij Betfirst kan je wel op deze spelers inzetten: Matuidi = 3, Di Maria = 1.9, Veratti = 2 (Veratti was echter wel geblesseerd afgelopen wedstrijd)

Ik speel een combi van Matuidi & Di Maria, maakt samen 5.70. Je zou denken dat beide die kaart gaan pakken zodat ze vanaf de knock out fase weer op '0' beginnen!

0 Vind ik leuk's

Thanks Markhave.

Heb ze net bij betfair afgesloten voor onderstaande odds:

Mendy 3,75

Di Maria 3,25

Matuidi 4,50

Fernandinho 3,75

1 Vind ik leuk's

Op ma. nov.. 2019, 18:46 schreef munckie:

Thanks Markhave.

Heb ze net bij betfair afgesloten voor onderstaande odds:

Mendy 3,75

Di Maria 3,25

Matuidi 4,50

Fernandinho 3,75

Ik kende deze site niet, mooie quoteringen!

Bij Betfirst zijn de quoteringen inmiddels al gedaald!

Edit: heb mijn bet bij Betfirst laten 'uitbetalen', kreeg er zelfs iets meer voor dan mijn inleg (ivm gedaalde quotering). Heb nu dezelfde bet geplaatst bij Betfair, quote van di Maria is wel gedaald inmiddels, maar nog steeds beter dan Betfirst.

Bericht gewijzigd door gaizka op ma 25 nov. 2019, 18:20
0 Vind ik leuk's

Balen, alleen mendy heeft nog 3.75 als hoge quote.

0 Vind ik leuk's

De Uefa heeft een tijdje geleden een nieuwe regel opgesteld waarbij spelers die (te) opvallend hun derde gele karton opzoeken en krijgen, extra geschorst worden. Hierdoor zag je de afgelopen seizoenen dan ook dat dit zo goed als niet meer gebeurde.

Ramos heeft het vorig seizoen nog geprobeerd:

https://www.ad.nl/europees-voetbal/ramos-krijgt-extra-schorsing-na-opzettelijke-gele-kaart-tegen-ajax~a2c4792d/?referrer=https://www.google.com/

Spelers kunnen dus nog een poging wagen, maar het zal dan niet te opvallend mogen zijn.

0 Vind ik leuk's

"gele karton" Ik hou van de Belgische taal!

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.