• /
  • Forum /
  • Voetbal /
  • Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Aangezien de chat redelijk knock out ligt wil ik hier gewoon wat tips voor de komende 24 uren. Zo blijven we toch een beetje op de hoogte van elkaars doen. Is er morgen nog wat leuks?
Kayerr
6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkayerr in 4-01-2011 21:58 Voetbal
in 4-01-2011 21:58 Voetbal
10255 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Mannen vandaag gaan we op advies van mij en Boempatat eens een keer onze pretips intensief delen:

Ik speel de volgende bets vandaag:

Ivoorkust win @2,15

Mali win @1,8

Alex Morgan to score @2,3

Ecuador win @2,08

BTTS bij Chili - Urugay @1,75

Sweden - Canada o1,5 goals @1,55

0 Vind ik leuk's

Bermuda - Nicaragua

Bermuda to win @2,45 op unibet

Beide hebben 0 punten maar bermuda heeft een betere indruk achter gelaten. Beide teams zijn niet heel goed maar ik denk dat bermuda deze wedstrijd wint. (1/3stake)

1 Vind ik leuk's
Op ma. 24 jun. 2019, 10:26 schreef kreggie:

Mannen vandaag gaan we op advies van mij en Boempatat eens een keer onze pretips intensief delen:

Ik speel de volgende bets vandaag:

Ivoorkust win @2,15

Mali win @1,8

Alex Morgan to score @2,3

Ecuador win @2,08

BTTS bij Chili - Urugay @1,75

Sweden - Canada o1,5 goals @1,55

Resultaat?

Sorry kreggie maar myn tips vind je vooral teru op de tijdlijn😉

Bericht gewijzigd door boempatat op wo 26 jun. 2019, 08:50
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Zaterdag 29 juni

04:00 Colorado Rapids-Los Angeles FC

-Carlos Vela to score @2

Waarom?

Carlos Vela heeft al 7x oprij gescoord

Carlos Vela neemt de penalty's

Carlos Vela speelt eigenlijk altijd 90 minuten lang

Carlos Vela is topscoorder met 16 goals uit 16 wedstrijden.

Tegenstander (Colorado Rapids) staat laatste met ruim de meeste goals tegen. (37)

Deze tip al vaker gedeeld, en elke keer gepakt! Succes voor de mensen die meespelen!

1 Vind ik leuk's

Ik weet niet onmiddellijk waar ik het kan zetten, en er een topic voor openen lijkt me wat overbodig. Mijn excuses dus voor het even off topic gaan. Ik heb in een combi, waarvan de laatste wedstrijd pas over twee weken is, Antwerp to win staan tegen Beveren. Nu blijkt dat Antwerp een niet-speelgerechtigde speler heeft laten invallen waardoor Beveren een klacht zal indienen. Bijgevolg is dus de kans groot dat Antwerp alsnog de wedstrijd met 0-5 zal verliezen voor de groene tafel. Nu is mijn vraag of ze deze bet dan ook fout rekenen? Het gaat om een aanzienlijk bedrag, en ik kan nu nog uitcashen, vandaar de vraag.

0 Vind ik leuk's

Ik vermoed dat ze je weddenschap zullen annuleren. Stake refund, al weet ik dat niet zeker. Misschien kun je de bookmaker (of een andere bookmaker) raadplegen?

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

15:00LiveBetBournemouth - Manchester City : Number of VAR on-field reviewsWill the Referee Review Area (RRA) be used by the referee?

Betekend dit dat de scheids naar de zijkant moet lopen en naar de scherm moet kijken of dat die bijv door de Var word aangesproken op een foute beslissing en zijn beslissing dan terugdraait?

1 Vind ik leuk's
Op zo. 25 aug. 2019, 10:11 schreef fcarie:

15:00LiveBetBournemouth - Manchester City : Number of VAR on-field reviewsWill the Referee Review Area (RRA) be used by the referee?

Betekend dit dat de scheids naar de zijkant moet lopen en naar de scherm moet kijken of dat die bijv door de Var word aangesproken op een foute beslissing en zijn beslissing dan terugdraait?

Lijkt mij dat de scheidsrechter naar de zijkant moet gaan om het incident zelf te bekijken.

"The on-field referee always has the option of using the Referee Review Area (RRA) and can view VAR incidents at their discretion."

https://www.premierleague.com/news/1297393

2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Het vage ervan is dat ze in de chat roepen dat die naar de zijkant moet gaan maar gisteren had ik over 0.5 var field ingezet bij de wedstrijd Parma-Juventus en de scheidsrechter liep niet naar de zijkant om het doelpunt van Ronaldo te bekijken maar hij werd op het veld gecorrigeerd en mijn bet was verwerkt als win. Ik weer de chat in om duidelijkheid te krijgen en in de chat werd gezegd: de scheids hoeft niet perse naar de zijkant om het te bekijken. Als die een videoref gebaar maakt en dan zijn beslissing corrigeert dan is het dus gewoon een win. Bij de wedstrijd Bournemouth-Man City is de odd voor over 0.5 var fields 8.5 dus zeker een gokje waard!

1 Vind ik leuk's

Dus je ging bij de klantenservice klagen dat je je weddenschap gewonnen had? :-P

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.