Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]
Kayerr
Tips voor vanavond
Lique 2 laatste speelronde en er zijn nog een paar wedstrijden die ertoe doen.
Fc Paris speelt vanavond thuis tegen Ajaccio GFC. Beide spelen nog vol voor iets. Paris wilt de play offs in en Ajaccio wilt niet degraderen.
Ajaccio heeft al 6 wedstrijden niet meer gewonnen en uit zelfs 9! Wedstrijden niet meer gewonnen. Paris daar in tegen heeft al 8 wedstrijden thuis niet verloren.
Daarom zeg ik Paris wint @ 1,80 2/3 stake
Enige wat roet in het eten kan gooien is wanneer de andere wedstrijden in hun voordeel valt dan kan dit een slaapverwekkend gelijkspel worden
Een paar losse tips die ik vanvond speel!
New York Red Bulls-Atlanta United
Josef Martínez to score (2.23)
FC Dallas-Los Angels FC
Carlos Vela to score (2.35)
Carlos Vela to score and away team to win (3.35)
Combi voor vandaag!
Dundalk
Cork City
AIK
Brondby-Midtjylland over 9.5 corners
@5.07
Combi voor vandaag!
Dundalk
Cork City
AIK
Brondby-Midtjylland over 9.5 corners
@5.07
Gefeliciteerd! Mensen meegespeeld?
Betbuilder!
Vitesse-Groningen
-Btts
-Over 10.5 corners
@2.85
Utrecht 1x 1eht ht 1-1
Reims -PSG PSG o1.5tg ft 3-1
Lieferung-Wattens X2 ft 1-2
Samen @2.30 bwin.2.16UB en nog lager by betfirst
Utrecht en Dick Advocaat weten hoe ze een muur moeten bouwen.Vitesse mist belangryke spelers en spelers die mss niet 100%fit zyn.
PSG won thuis al met 4-1 van Reims.Reims verloor oa van Strasbourg (0-4), Nîmes (0-3) en Caen (2-3) .Di Maria en Mbappé in supervorm .Laatste scoorde 9dlptn!in zn laatste 11w!
Wattens staat 2e in de 2e Liga van Oostenryk met gelyke ptn met Ried .1e plaats geeft recht op promotie .nog 3w.Liefering staat met8ptn vrywel veïlig van de degradatieplaats.
https://eastwood.blogabet.com/pick/26468121/fc-liefering-wsg-wattens
Vitesse - Utrecht
Willem Janssen to get a card (@4.00)
Start 20:45!
Botafogo PB-Fortaleza: Botafogo aan 2.35. Ze zullen zich willen herpakken na de 1-0 nederlaag in de heenwedstrijd + thuis winnen ze bijna altijd.
Curaçao tegen el Salvador
Curaçao is aan de weg aant timmeren met spelers die bij oranje buiten de boot vallen. El Salvador heeft geen spelers die in Europa spelen
Ik verwacht dat dat Curaçao minimaal gelijk speelt maar eigenlijk gewoon de winst pakt en vooruitzicht heeft op de volgende ronde.
Ik speel Curaçao draw no bet @1,94 unibet 2/3stake