Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]
Kayerr
Friendly
20:45Germany-Serbia
Tusan Dadic 30j.(Servie) to score @5.75!
Hy scoorde in 5 van zn laatste 7 wedstryden(tot7goals) voor Ajax en zit aan 19 goals op 26 wedstryden.Als hy de vorm niet te pakken heeft!?
Ik lees de voorbeschouwingen dat hy niet in de selectie zit.Dus vergeet de bet dan🙊
Ned.wie zien jullie scoren?
De Jong@1.8, De Roon@2.80.Wijnaldum@2.8. Babel@2.38.Promes@2.38, Depay@1.85.Berghuis@2.38?UB
2dlptn:Depay@7/Promes@9/Babel@10/Bergwyn@10/Wynaldum@12
Scoort 1eht: Depay@4/Promes@5
Scoort 2eht: " @3.75 " @4.75
Scoort met het hoofd: De Jong@4.5
Depay/Wynaldum/Van Dyck@12
Promes@16
1 speler scoort min.2dlptn @3
Ergens value?
Gibraltar-Estland 2-0 Handicap @4.75
Start 20:45:arrow_up: No problem!
En wie gaat dan winnen
En wie gaat dan winnen
Estland !
Ja, sorry ik had het niet door,
Ik heb gezet voor odd 5.
Aangezien het mij niet echt wil lukken met live-bets de laatste tijd heb ik mij vandaag weer gericht op het maken van een mooie combi, deze formule blijkt voor mij persoonlijk toch winstgevender als ik de afgelopen jaren analyseer.
Lincoln - Macclesfield 1 @1,50
Charlton Athletic - Bradford City 1 @1,65
Sheffield United - Bristol City 1 @1,67
Tranmere Rovers - Carlisle - Tranmere DNB @1,49
Totale combi odd @6,20
Voor deze keer geen onderbouwing gezien het gebrek aan tijd, ben wel de hele ochtend bezig geweest met samenstellen van de juiste combi. Hopelijk werpt het zijn vruchten af!
Goodluck to the followers!
Bij Betfair Ajax - PSV over 30 card points @2.4, bij Unibet over 3,5 cards @1.26, 10/10
Avond heren, tis idd nu een aftertip ofja tip, meer het delen van mijn combi deze dag. Wegens tijdgebrek; voetbal, kantineren etc. ben ik vergeten mijn combi vandaag te delen. Ditmaal was ie wel correct! Gisteren helaas wel verloren(zie vorige post in dit forum). Vanaf morgen zal ik dagelijks weer men ?€˜Combi of the day?€™ posten.
Dit was iig men combi vandaag, een mooie winner. Excuses voor het niet delen, maar zat in tijd nood. Morgen zal ik em weer zeker posten!