• /
  • Forum /
  • Voetbal /
  • Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Aangezien de chat redelijk knock out ligt wil ik hier gewoon wat tips voor de komende 24 uren. Zo blijven we toch een beetje op de hoogte van elkaars doen. Is er morgen nog wat leuks?
Kayerr
6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkayerr in 4-01-2011 21:58 Voetbal
in 4-01-2011 21:58 Voetbal
10255 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

21u San Miguel - Acassuso

Tip draw @2.75 (888sport)

Van de laatste 11 wedstrijden die San Miguel heeft gespeeld, speelde ze 10x gelijk. Onderling hebben ze slechts 3x tegen elkaar gespeeld, waarin 2 wedstrijden in een gelijke stand eindigden.

0 Vind ik leuk's

Mochten jullie geïnteresseerd zijn in goede value bets, waarmee je de bookmakers op de lange termijn verslaat, check mijn topic!

Daarnaast kunnen jullie in dit topic veel informatie vinden over de sports betting market; wellicht interessant ;)

https://www.voetbalwedden.net/forum/leden-topics-107/value-betting-long-term-profit-4423?page=15

1 Vind ik leuk's

21u BM-Liverpool

Robert Lewandowski to score@2.25 ub.De Poolse spits heeft dit seizoen al acht Champions League-goals gemaakt en hij heeft een ongelooflijke 23 doelpunten gescoord in zijn laatste 22 Champions League-wedstrijden in de Allianz Arena. Dit omvat negen goals in zijn laatste 10 optredens in de knock-outfase.

Bericht gewijzigd door boempatat op do 14 mrt. 2019, 07:13
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Bayern VS liverpool

Bayern is de laatste tijd wel op dreef, vooral in de thuiswedstrijden.

10 thuiswedstrijden op een rij is bayern onverslagen.

Lewandowski scoort over het algemeen wel veel en is bovendien ook nog steeds de topscorer van de CL dit seizoen.

Ik verwacht bij een avond als deze, dat die er wel minimaal 1tje maakt.

Bayern München winst en Lewandowski scoort 2.9 odd.

Barcelona VS Lyon

Barcelona speelde uit bij Lyon 0.0, maar bij Barcelona uit spelen in Camp Nou is een heel ander verhaal.

Vooral omdat Lyon de laatste weken minder presteert bij uitwedstrijden ga ik er vanuit dat Barca wint.

Suarez is een spits die veel kansen krijgt over het algemeen en ik zie hem vanavond wel scoren.

Suarez scoort 1.6 odd

Karlsruher SC VS VFR Aalen

Spreekt voor zich denk ik.

Karlsruher staat 2e en speelt thuis en Aalen staat laatste.

Karlsruher wint 1.48 odd

Deze bet in combi geeft een odd van 6.87

Veel succes!

0 Vind ik leuk's

21u Inter-Frankfurt

Frankfurt AHCP+0.25@1.86

Inter mist veel spelers: Icardi, Lautaro Martinez, Nainggolan, Asamoah, Miranda, Brozovic. Gagliardini, Joao Mario, Dalbert (injured) en Vrsaljko (injured) staan niet op de UEFA lijst en kunnen dus duidelijk niet spelen.

Ft 0-1🕺😎

Dit geeft futre aan in de voorbeschouwingen:

Komend weekeinde wacht in de Serie A de derby van de stad Milaan. Deze is niet alleen uit prestige-overwegingen belangrijk, maar tevens in de strijd om een startbewijs voor de Champions League van volgend seizoen.

Toch geeft hy Inter fav .Veel hangt af of ze gaan rouleren.

Bericht gewijzigd door boempatat op vr 15 mrt. 2019, 09:20
0 Vind ik leuk's
Op do. 14 mrt. 2019, 08:17 schreef boempatat:

21u Inter-Frankfurt

Frankfurt AHCP-0.25@1.86

Inter mist veel spelers: Icardi, Lautaro Martinez, Nainggolan, Asamoah, Miranda, Brozovic. Gagliardini, Joao Mario, Dalbert (injured) en Vrsaljko (injured) staan niet op de UEFA lijst en kunnen dus duidelijk niet spelen.

Komend weekeinde wacht in de Serie A de derby van de stad Milaan. Deze is niet alleen uit prestige-overwegingen belangrijk, maar tevens in de strijd om een startbewijs voor de Champions League van volgend seizoen.

Welke bookie ?

0 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.
Op do. 14 mrt. 2019, 10:25 schreef JannieSP1982:
Op do. 14 mrt. 2019, 08:17 schreef boempatat:

21u Inter-Frankfurt

Frankfurt AHCP-0.25@1.86

Welke bookie ?

UB

Ondertussen gestegen naar 1.91

https://www.oddsportal.com/soccer/europe/europa-league/inter-eintracht-frankfurt-rujddq2A/#ah;2

Bericht gewijzigd door boempatat op do 14 mrt. 2019, 14:13
0 Vind ik leuk's

Op do. 14 mrt. 2019, 08:17 schreef boempatat:21u Inter-FrankfurtFrankfurt AHCP-0.25@1.86

weet niet precies wat die AHCP betekent maar op de odd afgaande bedoel je Frankfurt +0.25 (bij unibet enz.), right? in principe lay je inter -0.25, toch

anyway, ik denk dat inter zich qualificeert @2.05

0 Vind ik leuk's

Destijds getipt van der Gaag next manager to leave @ 4.00 eindelijk uitbetaald.

Ga nu voor Alfons Groenendijk @ 9.00.

Supporters gisteren al zijn ontslag geeist. Kan niet goed blijven gaan daar.

0 Vind ik leuk's

23u15

Soccer » South America » Copa Sudamericana » U. Espanola (Chi) - Mushuc Runa (Ecu)1@1.57 bwin

https://www.oddsportal.com/soccer/south-america/copa-sudamericana/u-espanola-mushuc-runa-b7UwaVLe/

Copa Sudamericana: in de heenronde ziet het Chileense Union Espanola het gevecht aan ,tegen het Ecuadoriaanse Mushuc Runa. De gastheren zullen op zoek zijn naar een aanzienlijk voordeel voor de terugwedstryd.

Op papier zyn de Chilenen op alle fronten de sterksten.Qua vorm steken de Chilenen er ook bovenuit .ze wonnen hun laatste4 wedstryden ,terwyl Runa 3/4 laatste wedstryden verloren en maakten daarby maar 1goal.

Final result 1:1 (0:0, 1:1)

Bericht gewijzigd door boempatat op wo 20 mrt. 2019, 06:13
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.