Wedtips van: Justinn (value betting - long term profit)
Hey Jongens,
Een vriend van me introduceerde me een aantal dagen geleden aan dit platform en vroeg aan me of het niets voor mij is om af en toe een aantal tips met jullie te delen. Ik vind het namelijk gewoon erg leuk om mensen met dezelfde passie als mij (serieus geld verdienen met sport weddenschappen) te helpen. Wat voor mij als simpele bijzaak is begonnen een paar jaar geleden, is inmiddels uitgegroeid tot een nogal uit de hand gelopen hobby. Naast mijn studie aan de universiteit houd ik er een royaal inkomen aan over ;) Daarnaast is het erg leuk om te doen, dat vinden jullie waarschijnlijk ook allemaal. De bets die ik plaats komen tot stand door een heel erg uitgebreide statistische doorgronding van data en statistiek en kennis/informatie via verschillende kanalen. Door het plaatsen van deze value bets slaag ik erin om systematisch, significant de closing line van Pinnacle te verslaan. Als het gaat om pre-match bets verklaart de theorie omtrent 'value betting' ook meteen waarom ik lange termijn winst kan realiseren. Hierbij plaats je namelijk bets waarbij de odds de impliciete waarschijnlijkheid van een bepaalde uitkomst incorrect weergeven; de win kansen van jouw bet zijn dus ondergewaardeerd. Dit verklaart een positieve return (yield) op de lange termijn, zolang je sample aan matches maar groot genoeg is; daarvoor refereer ik naar 'the law of large numbers'. Deze value bets kunnen statistisch bewezen worden aan de hand van de closing line van de Aziatische bookmaker Pinnacle. Nét voor de wedstrijd begint zijn dit de meest efficiënte odds in de markt. Over een sample van 397.395 voetbalwedstrijden heeft de closing line van Pinnacle 99,7% van de wedstrijden accuraat voorspeld, wat de lange termijn winst van value betting verklaard met het verslaan van de closing line :) Dit vereist geduld en discipline, maar levert uiteindelijk een gegarandeerde winst op; en dat is waarvoor we hier met z'n allen zijn! Daarnaast plaats ik alleen single bets; Ik zeg niet dat het onmogelijk is om eens in de zoveel tijd een grote klapper te maken met een combi bet en er tevens een leuk zakcentje aan over te houden, maar kansberekening en statistiek vertellen ons dat lange termijn winst met deze manier van betten nagenoeg onmogelijk is. Denk er maar eens over na; bij elke extra bet die je toevoegt aan de betslip, wordt de kans op een winnende bet kleiner. Daarnaast wordt de marge van de bookmaker bij elke extra bet ook verhoogd. Tevens, één verkeerde uitkomst is genoeg om de hele bet te verliezen. Voor nu denk ik dat ik jullie voldoende heb verveeld met enkel theorieën. Voor vragen of advies mag je me altijd een berichtje sturen, betten is immers mijn passie!
Morgen, 17 Aug 2018, 22:15:
Real Betis - Levante: Real Betis to WIN
Good luck!
NIEUWE TIP:
Maandag, 11 maart 2019, 19:30
FCSB - Viitorul Constanta
Pick: FCSB to win (1X2) @1.75 Bet365
Deze bet is beschikbaar bij diverse bookmakers in Europa en Azië (alles boven de 1.45 heeft value)
Veel succes en een fijn weekend allemaal!
Cheers,
Justin
NIEUWE TIP:
Vandaag, 9 maart 2019, 23:00
Coban Imperial - Petapa
Pick: Coban Imperial to win (1X2) @1.45 Bwin
Good luck!
Twee vragen:
> @1.75 [...] (alles boven de 1.45 heeft value)
Hoe kom je uit op een minimale waarde van 1.45? Gezien het feit dat de meeste bookies begonnen met odds tussen de 1.75-1.80 beweer jij hier dat er wel een gigantisch verschil zit tussen de opening odds en de odds tot nu toe (die nog steeds rond de 1.70 liggen).
>@1.75 Bet365 & @1.45 Bwin
Wed jij hier zelf op of pak je gewoon de hoogste odds van Oddsportal? Bwin heeft de odds al weggehaald en Nederlanders kunnen technisch gezien niet terecht bij Bet365. Daarnaast heb je op 13 februari SBObet gebruikt als bookie terwijl die al een tijdje niet meer beschikbaar is voor Nederlanders (sterker nog, toen ik in het buitenland woonde werd ik er nog steeds afgegooid omdat ik geregistreerd was in NL). Het gebruik van Bwin en Unibet als bookies onder de titel value betting is sowieso een beetje krom, mensen die serieus into value betting zijn zouden zelden gebruik maken van deze bookies.
Twee vragen:
Hoe kom je uit op een minimale waarde van 1.45? Gezien het feit dat de meeste bookies begonnen met odds tussen de 1.75-1.80 beweer jij hier dat er wel een gigantisch verschil zit tussen de opening odds en de odds tot nu toe (die nog steeds rond de 1.70 liggen).
Wed jij hier zelf op of pak je gewoon de hoogste odds van Oddsportal? Bwin heeft de odds al weggehaald en Nederlanders kunnen technisch gezien niet terecht bij Bet365. Daarnaast heb je op 13 februari SBObet gebruikt als bookie terwijl die al een tijdje niet meer beschikbaar is voor Nederlanders (sterker nog, toen ik in het buitenland woonde werd ik er nog steeds afgegooid omdat ik geregistreerd was in NL). Het gebruik van Bwin en Unibet als bookies onder de titel value betting is sowieso een beetje krom, mensen die serieus into value betting zijn zouden zelden gebruik maken van deze bookies.
Op za. 9 mrt. 2019, 15:27 schreef snku:
Twee vragen:
- Volgens mijn modellen zijn efficiënte odds in relatie tot de kansen voor home win ongeveer gelijk aan 1.40
- Ja, ik speel alle bets ook zelf, voornamelijk bij de broker sportmarket (ook toegankelijk voor nederlanders) waarmee je toegang hebt tot diverse Asian bookies, zoals Pinnacle, SBO, Dafabet, ISN en betting exchanges. @1.73 SBO momenteel, mocht je deze bet nog willen zetten. Daarnaast kun je deze bet ook nog gewoon spelen bij de Europese bookmaker Unibet @1.74
Verder denk ik dat je je even wat beter moet gaan inlezen wat betreft de concepten omtrent value betting, voordat je pretendeert dat men geen value bets kan vinden bij bookies als Bwin en Unibet, welke in feite een goudmijn zijn voor mensen die snel geld willen verdienen met sports betting. Hierover heb ik al meer verteld in eerdere posts.
Voortaan wat beter je huiswerk doen @snku voordat je zulke feitelijk onjuiste informatie op het internet verspreid ;)
Cheers,
Justin
NIEUWE TIP:
Vandaag, 9 maart 2019, 23:00
Coban Imperial - Petapa
Pick: Coban Imperial to win (1X2) @1.45 Bwin
Good luck!
BIG VALUE!
@1.45 Betway
Zie link: https://sports.betway.com/en/sports/grp/soccer/guatemala/liga-nacional
Good luck
>Volgens mijn modellen zijn efficiënte odds in relatie tot de kansen voor home win ongeveer gelijk aan 1.40
En jouw model kan value spotten in werkelijk alle leagues (incl. Guatemala)? Over hoeveel seizoenen Guatemalees voetbal heb je dit gebacktest? En in Roemeens voetbal? En waarom, als je aan value betting doet, plaats je maar bij een handjevol tips de minimale odds? Waarom zit er argumentering bij sommigen en bij anderen helemaal niks?
Als jouw model daadwerkelijk in alle competities value kan spotten (en argumenteringen kan schrijven) heb je goud in handen aangezien er genoeg mensen zijn met achtergronden in machine learning en statistieken die zoiets zoeken.
>Verder denk ik dat je je even wat beter moet gaan inlezen wat betreft de concepten omtrent value betting, voordat je pretendeert dat men geen value bets kan vinden bij bookies als Bwin en Unibet, welke in feite een goudmijn zijn voor mensen die snel geld willen verdienen met sports betting. Hierover heb ik al meer verteld in eerdere posts.
Ja en bij het laatste gedeelte zou iedereen met een beetje kennis al afhaken. Weet jij namelijk wat bookies als Bwin en Unibet doen met mensen die geld verdienen daar?
Daarnaast is wat jij aangeeft niet value betting, je zoekt naar wedstrijden waar de Europese bookies te langzaam zijn met de odds veranderen. Geen wonder dat de meerderheid van jouw bets niet bij de Asian bookies zijn.
Met welke factoren houden jouw modellen rekening?
>Volgens mijn modellen zijn efficiënte odds in relatie tot de kansen voor home win ongeveer gelijk aan 1.40
En jouw model kan value spotten in werkelijk alle leagues (incl. Guatemala)? Over hoeveel seizoenen Guatemalees voetbal heb je dit gebacktest? En in Roemeens voetbal? En waarom, als je aan value betting doet, plaats je maar bij een handjevol tips de minimale odds? Waarom zit er argumentering bij sommigen en bij anderen helemaal niks?
Als jouw model daadwerkelijk in alle competities value kan spotten (en argumenteringen kan schrijven) heb je goud in handen aangezien er genoeg mensen zijn met achtergronden in machine learning en statistieken die zoiets zoeken.
>Verder denk ik dat je je even wat beter moet gaan inlezen wat betreft de concepten omtrent value betting, voordat je pretendeert dat men geen value bets kan vinden bij bookies als Bwin en Unibet, welke in feite een goudmijn zijn voor mensen die snel geld willen verdienen met sports betting. Hierover heb ik al meer verteld in eerdere posts.
Ja en bij het laatste gedeelte zou iedereen met een beetje kennis al afhaken. Weet jij namelijk wat bookies als Bwin en Unibet doen met mensen die geld verdienen daar?
Daarnaast is wat jij aangeeft niet value betting, je zoekt naar wedstrijden waar de Europese bookies te langzaam zijn met de odds veranderen. Geen wonder dat de meerderheid van jouw bets niet bij de Asian bookies zijn.
Voel je vrij om mijn tips te volgen om zoveel mogelijk aan de bookies te verdienen (voor zo lang als het duurt ;))
Dit slaat natuurlijk nergens op. Waarom zou je afhaken als er gratis geld voor het oprapen ligt? Mij niet gezien.
Bovendien, als er iets is wat alles met value betting te maken heeft, dan is het dit wel, zoals je zelf mooi hebt verwoord: "je zoekt naar wedstrijden waar de Europese bookies te langzaam zijn met de odds veranderen. Geen wonder dat de meerderheid van jouw bets niet bij de Asian bookies zijn."
Ik ben met iedereen bereid om op een serieuze manier de discussie aan te gaan, snku, maar dan moet je wel met steekhoudende argumenten komen en niet met een berg ongefundeerde beweringen op tafel komen.
Jij doet niet aan valuebetting, je gebruikt een hoop dure woorden om gebruikers hier wijs te maken dat er daadwerkelijk logica achter jouw bets zit. Gezien het feit dat je niet eens in gaat op de vragen over jouw model ga ik er al van uit dat jouw picks gebaseerd zijn op alles behalve "een model" en dat je ze waarschijnlijk of van iemand anders haalt of op soccerway naar de recente vorm kijkt. Daar is op zich niks mis mee, ware het niet dat jij jouw picks presenteert als heel iets anders.
Jij snapt niet wat value betting is, je liegt over een niet bestaand model, je weet niet waarom serieuze bettors GEEN gebruik maken van Europese bookmakers en je houd mensen hier voor de gek. Als jij je picks wilt plaatsen gaat niemand je tegenhouden, maar dat je hier glashard loopt te liegen en dan met zo een toon tegen mensen praat is belachelijk. Je hebt het over ongefundeerde beweringen maar alles wat jij zegt rammelt van alle kanten.
Lol justinn zoveel units sta je anders nog niet in de + hoor sinds je dit topic hebt geopend, met je 'zoveel mogelijk aan de bookies verdienen' ......sterker nog, het is heel erg matig qua winst tot nu toe. Ook rekening houdende met de odds die mensen vaak niet hebben kunnen pakken of iedereen moet een account hebben bij ongeveer 8-10 bookmakers en daar nog geen limiet hebben.
Wat jij doet komt redelijk op dit neer ( misschien doe je het ook wel zo ) : https://www.oddsportal.com/dropping-odds in de gaten houden en hier zo snel mogelijk op inspringen als je een leuke bet voorbij ziet komen en de hoogste odd geven die op dat moment beschikbaar is bij een bookie. Niets meer en niets minder.
Compleet met Snku eens, een hoop dure woorden gebruiken maar nergens zelf inhoudelijk op in gaan en met duidelijk antwoorden komen op vragen van onze kant. Maar dit heb ik al vanaf dag 1 dat je dit topic geopend hebt. Je bent vrijwel nooit op mijn vragen en reacties ingegaan.